Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou de zwangerschapstesten kunnen in de kast blijven liggen....
    Vanmorgen ongesteld geworden...

:(

Gr. Linda

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

baaallllllluuuhhhhnnnn meid:(

3. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    @ Jesje Balen meid, succes met wachten tot woensdag en ik hoop dat je dan roze hebt ;)
    Blijf duimen voor je!

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ linnie: oh wat balen meid:( hopelijk heb je de testen volgende maand dan nodig;)

@debski: ik had niet echt verwacht dat het positief zou zijn hoor, dus ben niet teleurgesteld;) en het is al bijna woensdag dus hoef niet zo lang te wachten. ik gebruik alleen geen testen van matcare meer hoor. ik had hem op tafel gelegd en door de schaduw lijkt het net of er een streepje staat en als je hem dan optilt staat er niks, dus ik had ff hoop:x ik liet het aan mijn zus zien en die zei ook dat als ze hem zo zag dat ie positief leek alleen dan geen roze haha. vind dat plastic schermpje ervoor ook helemaal niet fijn, dus ga gewoon weer aan de kv 2voor 5;)

en hoe is het verder met jullie?

5. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ik heb geloof ik gisteren mijn eisprong gevoeld, eergisteren en gisteren geklust dus nu weer op de wachtbank ;)

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oh en dat wachten duurt zo lang he?!!

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik krijg net met afvegen wat bruin bloed en heb een beetje rugpijn, dus denk dat ik naar ronde 3 ga:(

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vervelend meid! knuf

9. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Balen meid, knuffel voor jou :(

10. Zeepaardje

meiden hier het volgende dilemma innesteling of iets?
    dag 1; 30 mei
    dag 16; ma 14 juni steken in buik...
    dag 19; donderdag 17 juni bruinverlies
    dag 20+21; 18+19 juni bloedverlies tijdens plassen enzo.
    ook mega last toen van buik en lage rugpijn...zere bovenbeen iets van spierpijn kon er soms niet op staan!
    dag 22; zondag 20 juni nergens last van; witte afscheiding alleen...

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Heej lieve meiden,

Hoe gaat het hier met jullie?
    En is het doorgezet het bloed bij afvegen enzo???
    **Hoop het niet meiden!!**

Hier met mij gaat het rustig, moe, niet kunnen slapen, me niet lekker voelen, hoofdpijn.... zucht! Toe aan vakantie zullen we maar zeggen.... nog 4 dagen werken!!!!!!!!!

Knuffel voor allemaal...:)

12. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

hoi allemaal. paar daagjes niet geweest, vrijdag bruiloft van mijn beste vriendin gehad, donderdag kapper ( 4 uur in de kapperstoel gezeten) en zaterdag thja dan is mijn vriend er weer en die vind het nooit zo gezellig als ik dan weer achter de laptop blijf hangen....

helaas ook geen positieve berichten, vrijdagmorge getest, dikke negatief en zaterdagmiddag ongi doorgebroken....
    op een of andere manier dacht ik het donderdagavond al, ben allang blij dat het niet was doorgebroken op de bruiloft, want dat had ik echt goed de pest er in gehad, maarjah....

ik zie dat ik niet de enigste was, dames op naar de volgende ronde.... en voor volgende ronde gaan we voor positief...

groetjes jamejozie

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja laten we het hopen;)
    ik hoop dat mijn pendels uitkomen:)

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hallo dames,

hoe is het allemaal met jullie? wat is het stil hier de laatste tijd. allemaal aan het wachten op ons eitje zeker:p

@mandii: ik heb gisteren die ovutesten besteld die jij zei:)
    9 ovutesten en 3 zwangerschapstesten, denk dat ze vandaag binnen zijn. wanneer begin jij altijd met ovutesten?

ik probeer deze maand mijn temp ook te meten, maar is erg lastig, want ik heb nu nachtdienst en dan wordt ik pas in de middag wakker, maar ik doe het wel gelijk met wakker worden, klopt dat dan nog?

15. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

tja tot die tijd is er nog niet veel te vertellen;) alleen dat wachten erg lang duurt. gelukkig afleiding genoeg, morgen mijn "schoonmama" jarig, donderdag me vriend weer thuis en dan gelukkig al weer weekend. volgende week vrijdag wederom een bruiloft, dus schiet al weer aardig op.....

ohja en natuurlijk druk oefeningen doen met de hond (jack russel pup) 4 juli examen basiscurses gehoorzaamheid

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Heej meid,

Ik heb dan wel hele stabiele cyclus... ik deed altijd vanaf dag 10 tot 18 ofzo toen ik me ei niet wist.... nu ik het precies weet sinds 2 rondes doe ik alleen dag 11-14 nog maar....;):)

Uhmz als je meteen naar wakker worden tempt, en niks ervoor doet + als je zelfde hoeveelheid slaap gehad hebt als normale tijd dan zou het ook moete kunnen dacht ik.... vraag het eens in het temperatuur topic??;);)

Hoop dat het voor ons hiero snel zooo mag zijn meiden!

17. Visje86

Visje86 Lid

22 jun 2010
    52
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Mag ik lekker met jullie mee kletsen? we proberen zwanger te raken van ons eerste kindje, ben 24 jaar.
    We zitten in de 2e ronde na 8 jaar microgynonpil te hebben gebruikt.. Heb de 28ste juni mijn NOD en voel me de laatste week zo anders als anders.. een raar vol gevoel, moe.. straal dat waarschijnlijk ook uit want de buurvrouw vroeg me wat er met me aan de hand was omdat ik zo anders was als anders...
    Waarschijnlijk had ik rond de 13e mijn eisprong en rond de 18e heb ik een klein beetje roze bloed verloren... Vind het zo spannend allemaal en hoop dat het raak is.... kan geeneens meer slapen omdat ik zo zit te hopen haha.. neem zo toch maar een lekker warme douche in de hoop dat mijn oogjes daar een beetje moe van worden..
    Ik wens iedereen veel succes met zwanger worden !!
    Welterusten..
    Liefs Visje

18. Zeepaardje

meiden ben er even wat minder of misschien helemaal even niet....
    zit even niet zo lekker in mijn vel...
    s6 allemaal!
    Liefs mij

19. Meara

Meara Niet meer actief

hey meiden.
    Vorige maand gezellig hier mee zitten kletsen.
    ben toch echt zwanger deze keer.
    Hopelijk voor jullie ook goed nieuws de komende keer

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

WAUW! wat een leuk nieuws meid:D
    Geniet evran! had je het vooraf al in de gaten??
    Kwaaltjes???

Deel Deze Pagina