Hihi oke, nou wacht vol spanning af voor jou an morgen Ja hihi, heb gister posi ovu test gehad! Dus ga rond 11.00uur er nog een doen, ff kijken of ik dag 10+11 posi test heb gehad of gister(dag 11) en vandaag nog (dag 12) we hebben elke keer om de dag geklust Dus moet goed zitten..... dag 10 en dus vanavaond weer
oh mooi zeg een posi ovutest!! en dan mag je weer op het wachtbankjedat vind ik altijd een rottijd, die duurt zo lang dan moet je wel aan de slag ja hahahaha ik hoop dat als die test morgen nega is, wat ik wel verwacht, dat ik dan ook snel een posi ovutest mag hebben ik ga dan over 3 dagen daarmee beginnen, want afgelopen maand was mijn cyclus 26 dagen dus denk dat ik hem toen gemist heb, ookal gaf die van kruidvat positief aan, maar die vertrouw ik dus echt niet meer:x
@ilse: voel je al iets meid? voor jou komt het al in de buurt he?!! spannend hoor!! ga je echt wachten tot je nod met testen?
Nee die zou ik indd ook niet doen Je hebt nu die van sensitest dan? Als ik jou was zou ik dan dag 10 beginnen, en dan tot dag 16 ofzo... (of hij moet eerder negatief zijn nantuurlijk hihi) Je hebt beetje zelfde cyclus als mij dus hoor ik,,, ik heb altijd 27 dagen en dan weet ik dus sinds nu 3 rondes dat ik dag 10-14 mijn ei ergens heb En dan beste elke dag zelfde tijd. Als je dadelijk door hebt wanneer je ei springt kun je beste die duren van clearblue doen, die zijn echt mega ideeeeaaaaaal maar ook duur! Maar zitten dr 7 in en daar kan ik 2 rondes mee doen nu Die van sensitest moet je wel turen hoor EN bij mij + lees aantal andere ook al word die nooit knal donker zoals controle lijn, dus je moet goed kijeken Ik zou ze bewaren en op b laadje plakken als ik jou was, en dan datum+tijd erbij zettten, kun je het t beste zien Succes PS: het wachtbankje is indd wel rot tijd, maar ik vind dat eink alleen de laatst 7 dagen zo.... daarvoor voel ik gelukkig nog nooit wat hahaa...
hoi jesje ik voel vanalles maar niets positiefs! Heb nu mega lage rugpijn en vanmorgen al ietsjes bloed met afvegen, sorry! dus ga niet testen... of ik moet woensdag niet ongi zijn, maar daar ga ik wel van uit! kv ovu schijnt idd slechte kwaliteit te zijn, s6!
ach klussen blijft toch altijd wel een aangename bezigheid... succes, wij gaan in ieder geval nog veel oefenenen......
Hihi, indd vriendlief oefent ook errruuuggg graag Maar nu mogen we weer voor het echhie Komt vast goed
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim en klus ze, trouwens dat bedenk ik me nu, maakt het eigenlijk nog verschil of je smorgens of savonds klust??? aangezien ik het er met me moeder over had en ze voor mij echt de wekker hebben gezet ( ben rond 3 uur snachts verwekt, schijnt het)
Na mijn weten maakt het niks uit... Mijn manlief zegt alleen: doe mij 's avonds maar, zo smorgens met een slaperige kop en een ochtend*** vind hij t niet erg opwinnend hahaha.... dus zijn voor keur gaat naar de avonden, dan is die na eigen zeggen G**ler....
whahaha die mandii nou mijn vent maakt het niet uit hoor, die is altijd g**l whaha nog bedankt voor je tips voor de ovutesten en als ik het niet weet dan vraag ik jullie wel wat jullie vinden haha en als ik het dan wel weet ga ik daarna wel met die dure van clearblue @ilse: ah dat klinkt niet echt goed nee:x hopelijk komen je pendels dan maar uit he?! en voor mij hihi
Ik ga vanaf nu niet meer tempen en geen ovutesten meer gebruiken Heb nu dus 2x die clearblue gedaan nu zijn ze op.... en mijn lhpiek is tussen dag 10-14 dus zolang we vanaf dag 8-1 om de dag klussen moet het goedkomen En testen doe ik niet meer voor dat ik de dag van mijn NOD heb! Dus dat scheelt hoop geld wij helpen je graag meid
die van mij wil ook wel de hele dag al heeft zelf de voorkeur voor smorgens, een uur of half 6, dan denk ik echt kerel, laat me slapen......., ik ben 100 % voor savonds...
oh bij mij moet je ook echt niet snachts of smorgens aan komen hoor,bah echt niet! dan staat me hoofd er echt niet naar! (inmiddels is hij daar ook achter)
hihi hier zelfde doe mij maar overdag of saaf niks zooo vroeg dus komt hier mooi uit mijn schat heeft wel hogere sexdrive dan dat ik het heb