hoop voor je jesje dat er snel een dikke streep bij komt te staan...maar misschien een tip om zowiezo om de dag te klussen, kun je hem ook niet echt missen... gaan wij as ronde proberen... ivm vakantie weet ik niet of het wel lukt haha
ja ik denk wel dat ik dat ga doen ja. ik kan alleen niet op dezelfde tijd als gisteren testen, want dan ben ik aan het werk ik ga er nou maar 1 doen vlak voor ik moet werken en dan vanavond nog maar als ik thuis kom. jammer ilse dat je test negatief is. heb je nog geen tekenen van ongi? dat geeft dan wel weer hoop toch?
totaal geen tekenen van ongi, normaal 3dg voor die tijd bruinverlies, nu nog niets... snap er niks van, maar wacht het af... denk langere cyclus!
ow spannend ilse!! ben benieuwd!! vandaag een heeele lichte ovutest, moest hem in het licht houden om iets te zien. ga zo als ik moet plassen nog eentje doen, wie weet is hij nu donkerder, maar moet nu niet plassen. hoop dat ie snel komt, kunnen we weer aan de slag haha
dat heb ik dus ook, wil ik testen kan ik niet plassen van de spanning; of het gevoel het nu te moeten hahah vrouwen!
@ilse85: wie weet heeft het warme weer er invloed op, had ik vroeger dat ik aan de pil was ook last van, met warm weer duurde het langer voor het op gang kwam ( en was ook altijd minder heftig als met koeler weer) hoop het niet voor je natuurlijk de wondere zijn de wereld nog niet uit, hoeveel vrouwen testen pas dik een week of later pas positief, dus blijven hopen !! ( duim duim) @ jesje 82: die ov testen zijn ook raar, gisteren ook al ov-test gedaan, super superlicht streepje, vanmorgen, ongeveer zelfde tijd, helemaal niks, heel vreemd wij vrouwen zijn toch maar rare dingen, niet kunnen plassen, soms van die misleidende tekens... en vaak geen geduld kunnen hebben tot het wachten om op de juiste dagen de zwangerschapstesten te kunnen doen..... soms kon je maar beter man zijn... ( maar ben toch blij dat ik vrouw ben hoor)
heb ik eigenlijk anders nooit last van, maar wie weet ja! heb echt 0%geduld nu wil gewoon zooo graag weten waar ik aan toe ben! liefs mij
Dag dames, ik lees geloof ik al een uur mee, wat veel pagina's, maar wel errug leuk om te lezen! Ik mag ook over een paar dagen testen, heb sinds ei lichte krampen, cremig witte vloed, krampen uitstralend naar bovenbenen en lage onderrug en al voor de tweede dag een complete bitch! Herkent iemand dit? Ik wens jullie veel succes met testen en mezelf veel plezier met lezen... Groetjes
welkom persoonlijk niet maar ik denk vele van ons wel, in zowel positieve zin als negatieve zin, het lichaam kan je mooi voor de gek houden, ben nu zelf dik anderhalf jaar van de pil af en heb nooit rare verschijnselen gehad, nu afgelopen maand wel, misselijk heel veel plassen duidelijk grotere borsten en anders gevormd, ik dacht dit is het..... NIET DUS!!! zoals gezegt een vrouwenlichaam is een raar iets, ik hoop voor jouw dat het positief mag uitpakken, succes met wachten en duim voor je dat het raak mag zijn groetjes jamejozie
Nicky1973 Spannend toch weer he! voor mij is het de eerste.... ik zit nu in ronde 6 Voel elke ronde weer van alles, en ook lees ik heel veel meiden die dit wat je omschrijft maar ook heel veel andere dingen, elke ronde weer voelen... helaas wat houd ons lichaam ons voor de gek! Ik vertrouwde altijd op mijn lichaam, maar wat stelt deze mij met zwanger worden teleur * wat ik je hiermee wil zeggen is: meid helaas zul je elke keer, alle rondes veel voelen, hoe hard je ook je best doet dat je het niet gaat doen * IK hoop dat het snel raak is voor je Ilse: Meid... reageerde in een ander topic ook al Hier ook nog maar ff anders lijkt het voor andere net dat ik je negeer hier hahahha.... Maar uhmz.... indd het kan echt wat langer weg blijven een ronde zomaar had ik ronde 4 dus ook Niet te veel hopen zelf... Ik zal het wel voor je doen Hihi Jesje: verveldn he die ovutestjes.... pfff!!! Ken het helemaal.... Gelukkig weet ik nu wanneer hij is en ben ik er sinds deze ronde mee gestopt Nou meiden, met mij gaat alles zijn gangetje! Merk nog niks, en ben er ook totaal niet mee bezig! We zijn net klaar met de slaapkamer 2 dagen vollop aan geklust! Morgen indelen en door naar het volgende project ZO kunnen wij de 2e week mooi relaxen! Tis wel erg heet zeg Pffffff
@nicky: in welke ronde zit je? ik had al die dingen ook in mijn eerste ronde en dat was niks. vorige maand niks gevoeld en ja deze maand weet ik nog niet. @ilse: ga je nog een testje wagen vandaag of wacht je nog even? @mandii: ja echt irritant. heb dus deze maand weer een langere cyclus, hoop alleen niet te lang. als ik van 28 dagen uitga zou ik vanaf morgen vruchtbaar moeten zijn, maar dan had het streepje toch al wel iets donkerder moeten zijn lijkt mij en idd het is echt hel warm blehh, vind dit wel iets te warm voor nederland hoor. wel fijn dat je wat afleiding hebt
ik moest even het drie keer lezen wat je nou bedoelde met de slaapkamer, nee hoor ben niet blond, maar tussen klussen en klussen zit ook verschil snapte er al niks van.... maar je bedoelde schilderen behangen etc etc, tja ik snap hem...... jep, nu wel al zijn dat ook vage dinge, ik denk begin optijd omdat het bij nog wel eens schommelt ( zie onderschrift) maandagmorge een heel licht streepje, dinsdag helemaal niks en vanmorge ook niet, we zien het wel.... er komt vanzelf toch wel een keer een streepje ik hoop heel erg dat er iig tussen donderdag en zondag een streepje komt, ( anders heeft het nog geen zin, dan is me vriend er nog niet) ik moet zeggen, eerder had ik zoiets van ik zie het wel, wil het wel maar we zijn nog jong, beiden 25 we klussen gewoon wat aan, nu is er momenteel bij ons in de omgeving zowel dorp als familie aardig wat mensen zwanger/net een baby, en dat brengt me tot besef, ja dat wil ik ook !!! moet zeggen ben er ook veel meer mee bezig... (ook niet altijd goed maarja)
Je hebt helemaal gelijk Mandii, ik zit nu in ronde 3 voor mijn 2e kindje en ondanks dat ik al weet hoe het voelt om zwanger te zijn zit ik toch iedere maand weer in spanning ... voel ik weer wat denk ik ooooh zou het dan toch? Voel ik weer niks is het van zie je nou ben het toch niet! Echt vervelend is het! Waarom zijn de kwaaltjes voor je ongi ook hetzelfde als die zwangerschapskwaaltjes! :x Hier nog op de wachtbank ... heb al 2 dagen veel witvloed, andere maanden niet gehad. Gisterenavond een paar uurtjes flinke buikkrampen gehad, is nu weer over! Het is zooo spannend! Ik ga vrijdagochtend ff testen, dan weet ik meteen of ik 's avonds een wijntje kan drinken als nederland voetbalt
@jamejozie: lekker op je eigen tempo en inderdaad, dat streepje moet hoe dan ook een keertje komen! Ik zal voor je duimen dat als het streepje er is je vriend ook in de buurt is, altijd handig!
@ilse: ik kan em dus echt niet vinden, het stomme is dat ik een half jaar geleden ofzo behoorlijk wat berichten heb geplaatst, maar ik ben het helemaal kwijt, misschien zwanger?
inderdaad want anders heeft het helemaal geen zin he... zonder kereltje gebeurt er helemaal niks klik op je hoodonderwerp bv. Eerste symptomen - Zwangerschapspagina dan links boven aan boven alle subonderwerpen moet staan nieuw onderwerp. als het goed is uit me hoofd succes