nog niks nee, maar iemand die dingen aanvoelde heb ik gevraagd wat ze bij mij voelde en ik zou rond 8/10 juli ongesteld worden!!! bah bah bah!!! heb ook totaal geen klachten hoor...dus ze gaat gelijk krijgen!
zo eindelijk de ov test gedaan, ik kon echt niet plassen.... wat wat ik moest plassen waren drie druppels dus dat schoolt ook niet bepaald op.... maar ik heb eindelijk geplast dus heb een licht streepje, maar nu twijfel ik, vanavond als me vriend er weer is klussen of morgen opnieuw testen en afwachten of de streep duidelijker is... en dan pas klussen, of dan toch maar beide dagen klussen???? in theorie klinkt het allemaal heel makkelijk, maar als het voor jezelf is wil je het wel zo goed mogelijk doen.....
Het zou inderdaad heel erg rot zijn als je nu al weet dat het komt, en het zo lang op zich laat wachten.. bah, wat is het toch allemaal onvoorspelbaar soms he
ik denk dat we het wel houden op vanavond... ( elkaar weer een paar dagen niet gezien dus de spanning is hoog)
Heej meid, Als je vanaf een dag of 6 om de dag gaat klussen tot aan je nod, weet je zeker dat je, je ei niet zaL MISSEN! elke dag klussen is niet bevoordelijk voor het zaad van je mannetje... Die ovutesten kwam ik ook niet echt verder mee.... streepjes turen is niks voor mij! Ik heb nu ik weet wanneer mijn ei is 2 rondes die dure van vclearblue gebruikt, ideaaal!! echt waar Maar echt TE duur gewooon zeg:S Uhmz.. nu weet ik dat mijn ei tussen dag 10-14 is dus nu gebruik ik niks meer Sterkte meid
Vandaag naar Ikea geweest en na het eten daar kreeg ik weer zo'n vlaag van misselijkheid! Ik word helemaal gek van mijn lichaam .. ik wil het zooo graag weten! Hier ondanks de 2 dagen kramp nog geen ongi te bekennen! Ik hoop dat het zo blijft en ik houd je zeker op de hoogte meid, en jij mij ook he? @Jamejozie Veel plezier vanavond meid!! @ Ilse Balen meid, hoop toch voor je dat je voorgevoel niet juist is @ Jesje Goed teken ... hopelijk heb je over een paar dagen je ei .. dus jij ook veel plezier gewenst en geniet ervan
Oooh lekker zeg, eten bij de Ikea haha oh zo simpel, maar vind het echt heerlijk! Nog leuke dingen geshopt of alleen gegeten? Hmm , misselijkheid.. dat ken ik niet echt, ja soms inderdaad een vlaag maar niet continue of zo. Was het bij jou wel snel weer weg? Hope so! Ik heb ook weer flink last van de krampjes.. nu ook soms aan de linkerkant, maar vooral rechts. Het zijn nu meer krampen dan steekjes, ja soms nog wel tussendoor alsof je met een naald geprikt wordt. Ik vind trouwens dat krampen als ik ongesteld moet worden wel heel anders aanvoelen, het zit dan echt in het midden van mijn buik en voelt.. tja, anders? Vind het trouwens nog zo lang duren.. haha, zou wel even door willen spoelen nu!
ja ga vanaf nu gewoon om de dag klussendan kan ik hem niet meer missen lijkt mij alleen is mijn vriend nu niet thuis, hoop maar dat hij een beetje op tijd is, want moet morgen al weer om half 5 uit bed
Het was inderdaad gewoon zo'n vlaag van misselijkheid... heb ik wel een paar keer per dag. En veel duizeligheid Ik zou ook wel willen doorspoelen, kon dat maar he!
@ilse85 en debski : bedankt dat gaat wel lukke, kreeg wel al klachten tis zo warm..... dat wordt het zowieso is niet, me vriend is elke week van maandagochtend 3.30 tot donderdag 20.00 weg voor het werk, komt ook savonds niet thuis... dus om de dag klussen wordt hem zowieso niet..... wij zijn helaas alleen beperkt tot het weekend... maar daarom genieten we er niet minder van allowel heb de gas en stroom rekening gekregen moet beide +/- 400 bijbetalen..... dat drukt de stemming een beetje
WOW jeetje das veel geld jah, das jammer Oke zo, ja hmmm, dan weet ik niet hoe je het beste kunt klussen, ik weet alleen wel dat je om de dag moet doen en niet elke dag omdat je dan minder kans hebt.... Maar ja weet er ook niet alles van antuurlijk hihi....
meiden, aangezien ik niet meer durf te hopen....me lichaam houd me mega voor de gek,... best veel wit plak spul en kleine steekjes link in me buik bij me lies... maar ga nu proberen te slapen!!! liefs