@ Mandii1987 Wat lijken 7 dagen dan lang te duren he! Maar voor je het weet is het zaterdag hoor En die warmte.. pff hier lijkt het wel wat afgekoeld gelukkig, is erg bewolkt met een windje en heeft ook al wat geregend. Jij al wat regen mogen ontvangen? En die symptomen.. hm, ik heb er ook nog steeds last van hoor, maar goed, dat is allemaal nog even afwachten. Heb nu echt zeer gevoelige tepels. @ jesje1982 Hihi, klinkt alsof jullie goed jullie best hebben gedaan! Super toch hopelijk goed raak, en als het zo is weet je hoe het gekomen is he.. die tikjes deden het 'm @ ilse85 Wat ontzettend rot zeg! Pff, laat het dan of gewoon komen, of een mooie test, maar dit schiet echt niet op echt balen meis!
Hoi meiden .. wat spannend hier zeg, we zitten bijna allemaal in hetzelfde schuitje, voor mij nog maar een paar daagjes en nog steeds geen ongi te bekennen, ook geen voortekenen gelukkig @ Ilse echt balen voor je meid! hoop dat je ongi dan snel komt, dan kun je tenminste verder
Hier hetzelfde, alhoewel ik daar eigenlijk altijd op de dag zelf pas last van krijg.. die buikpijn herken je echt uit 1000de.. Spannend Woensdag maar het eerste testje wagen.. als ik nog niet ongesteld ben natuurlijk
Vervelend he, die hoofdpijn? Heb er nu ook last van.. kan inderdaad door het weer komen. Ben ook echt helemaal gesloopt dus ga lekker slapen zo en heb net last gehad van steekjes in m'n borsten.. hihi, dat is nieuw! Ben zooo benieuwd meiden! Slaap lekker voor iedereen.
Spannend!!! Ik ga ook me bedje opzoeken... op nod topic denken de meiden dat ik nu op 8dpo zit ( 8 dagen na ei ) dus nod waarschijnlijk later... liefs mij en slaap lekker allemaal!!
Heej meiden daar was ik weer Heb lekker gebbQd dus geen tijd om te reagern helaas... Maar uhmz, ik krijg indd ook altijd uurtje voor ongi rug/buikpijn.... dus overvalt mij ook altijd Nu al de hele dag een ongigevoel in me rug en een vreemd gevoel in mijn buik...
meiden volgens de meiden uit het nod topic zit ik nu op 8 dpo... dus ik heb me nod aangepast... En we blijven het afwachten!!! Liefs mij
Weet het natuulijk niet zeker he? maar hier ga ik ff vanuit... tis bijna zover!!! nou ja ligt eraan hoe je het bekijkt.. .
Wat is het hier stil meiden Dat is wel heel erg spannend Ilse! Dus er is nog wel hoop! @ Mandii1987 Voor jou schiet het ook al op he.. voor je het weet is het zo ver hoor
Hallo allemaal, ik was even aan het neuzen op deze site! Leuk om alle verhalen te lezen en dat ik niet de enige ben die van alles voelt Hoop voor jullie allemaal snel positieve testen! Ik kan zelf vanaf dinsdag een test doen! Ik heb pijnlijke opgezette borsten en met vlagen zo misselijk pfff ook wat pijn in mijn onderbuik! Vooral met opstaan lijkt het op spierpijn!
hoi meiden hoe is het met jullie? hier is alles goed. als het goed is moet ik vandaag of morgen mij hebben. ovutest van vandaag was hartstikke negatief. dus nu mag ik eindelijk ook op de wachtbank hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag? ik ben heerlijk gaan zwemmen, ben alleen helemaal verbrand au au au. maar ja dat gaat wel weer over he?
Ja het schiet indd alweer op! Spannend hoor.... voel wel dingen die ik anders niet voel, maar wel minder dan dat ik eerst altijd voelde whahaha
Meiden Ik wil jullie even laten weten dat ik ongesteld geworden ben!!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Liefs mij