Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

erg dan he, ik zoek daarom vaak ook lekker wat afleiding, anders maak ik mezelf gek!
    s6

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Dat heb ik dus indd ook:( Echt niet fijn zeg!!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja indd! Zo stom! ach blijven wij hier gewoon gezellig plakken, net zo lang tot het bij iedereeen raak is:D

4. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    Ja hahaha gezellig toch! Kunnen we naar elkaar luisteren! :) voel me soms zo'n muts! Dan voel ik weer dit en dan dat en dan denk ik weer heb echt last van stemmingswisselingen haha!:(
    :D

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

whahha jah indd.... dat heeft iedereen hoor meid;)
    hoe hard je ook je best doet dat niet te willen doen:p

6. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

ik heb het gevoel dat het een positieve maand gaat worden... misschien komt het wel door het weer ofzo... maar kan het niet uitleggen, heb gewoon het gevoel dat het voor vele deze maand raak mag zijn ( ik hoop natuurlijk ook voor mij) ondertusse dames duim duim duimduim duim duimduim duim duimduim duim duimduim duim duimduim duim duimduim duim duimduim duim duim

7. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik duim mee! Duim voor een positieve maand!!!! :D

8. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha, klopt.. dan heb je toch niet zoveel te doen (of ik niet in ieder geval..:)) dus dan blijf je er maar mee bezig zijn.. maar goed, is ook wel logisch.. hoort erbij denk ik!

Dan hebben we wel echt dezelfde klachten he? Ik moet zeggen dat ik sinds vandaag ook echt wel last heb van misselijkheid, en heb ook last van rommelende darmen trouwens..

Dit is de 1ste ronde en bij jou? Sorry, kan zijn dat je het al verteld hebt hoor, maar ben het even kwijt.

@ ilse85

Ik heb een lekker puntje met kaas op en aardbeitjes, maar ben zo misselijk :(

@ jamejozie85

Ik hoop het ook heel erg! Gewoon heel positief blijven denken en voor we 't weten is het hopelijk voor iedereen zo ver!

9. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik ben in januari gestopt met de pil! En zijn pas deze ronde voor het echie aan het gaan! Dus cker spannend! Rommelende darmen heb ik ook! Ga zo ff boodschappen doen heb nog niet zoveel gedaan vandaag ;) moe moe en nog eens lui!

10. jamejozie85

hou op over moe, me vriend is vanmorge vroeg vertrokken 04.00 en ben niet meer op bed gekropen, maar gaan strijken, lag ik net een beetje te doezelen om 10.00 op de bank belt me moeder, thja dan ben je ook wel wakker, dus ben nu een beetje brok....

11. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ja, kan soms helemaal niet naar de wc.. erg vervelend :) en nu weer last van kleine steekjes.

Pfff ik ben ook zo moe! Ik slaap normaal redelijk laat maar kan m'n ogen echt niet meer open houden.. nu ook al zo moe :(

@ jamejozie85

Kan je nu niet even een lekker middag dutje doen dan? Haha, ik heb daar zelf geen problemen mee.. het is dat ik het nu een beetje druk heb maar anders zou ik allang heerlijk in bed liggen haha :)

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden

zo even gewerkt en gelijk heel wat terug te lezen hihi.
    ik vind het hier ook gezellig hoor, klets ook het meeste hier om eerlijk te zijn;)
    voor een aantal van jullie is het al bijna nod! spannend hoor! en het klinkt allemaal goed!

@ilse: jammer voor je meid, maar nu heb je wel duidelijkheid en kun je verder!

@jamejozie: sorry lust geen koffie haha doe mij maar iets fris hihi dan haal ik de popcorn whahaha.

dat wachten is altijd zo saai en duurt zo lang bah. maar het is bij vele van jullie spannend, dus heb ik wel wat te doen hier hihi.
    ik ga nu ff mijn bedje opzoeken. heb vannacht maar 4 uurtjes geslapen, dus ga lekker een middagdutje doen;)

13. Zeepaardje

gisteren dus ongesteld geworden, nu heel de dag niets!

14. Zeepaardje

rust maar lekker wat uit meid!

15. jamejozie85

me too, weet niet er ontstaan echt kleine clubjes, en als die gevormd zijn dan wordt er ook niet echt vaak meer op je gereageerd....

dat is het mooie van een beetje wisselende cyclussen onder ons dames, wij zitten op het wachtbankje, andere dames zijn bijna op de NOD-dag, en anders om, zou houden we voor elkaar de vingers gekruisd en maar duimen draaien:D duim duim duim

mooi dacht dat ik al de enigste was die geen koffie lust ( 25 en vraag nog iedere verjaardag om thee)

pff ik wou dat ik die luxe had, ben nog wel kinderloos, maar heb de handen vol aan die andere mormels, mijn 2 jack russels, en de pup heeft besloten dat ze vanaf vandaag in de pupertijd gaat, ze luisterd voor geen meter en is ehm al meerdere keren de tuin uit gepeerd, daar gaat me slaapuurtje...... morge gewoon lekker uitslapen....

16. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik zou ook best wel kunnen slapen! Gisteren ook op de bank even mijn ogen dicht gedaan en na een uurtje werd ik wakker! Lekker duf! Vandaag heb ik wat witte afscheiding! Zou dit naderende ongesteldheid tekens zijn? :(

17. Zeepaardje

Heej meid
    ik kan niet zien op welke dag je zit, je hebt geen banner...
    maar kan idd naderen ongi zijn of ei!

18. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    ik zit nu op dag 27 en mijn cyclus zit op ongeveer 28/30 dagen! Heb weleens gehoord dat het op een zwangerschap kan duiden maar ook op ongesteldheid! Hoop het zo van niet :(

19. Zeepaardje

afwachten meid!

20. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    Hoe maak ik zo'n banner?:(

Deel Deze Pagina