@ ilse85 dus tot nu toe een dag ongi, en nu niks meer, mmm dat is wel heel raar... afwachten maar. lichaam blijft toch rare dingen doen.. heb je dat wel eens eerder gehad dan ??? @ jesje82 zo denk ik er nou ook over, alleen tis makkelijk als je de testen nog moet kopen, als dat ze al thuis in de kast liggen... dan lijken ze wel heel verleidelijk, net als chocola als je gaat lijnen....
Ik heb last van witte afscheiding.. pff en ik lees overal dat het voor veel dames een teken is dat hun ongi er aan zit te komen..
daarom had ik het ook over innesteling...weet alleen niet of je daar ongi-gevoel bij hebt... @debski: nee ben niet meer aan het klussen, tenminste nu alleen voor de lol hihi zit nu op de wachtbank, dus 2 weken geduld hebben. kon je maar gelijk na je ei testen he?! ik ga ook mijn bedje in...slaap lekker!! ennne succes voor de testers morgen!!
tja ik weet het ook niet...maar wil me zelf niet blij maken met een dooie mus... wacht af tot vrijdag dan nog niet ongi dan ha bellen of heeeeel misschien smorgens zelf ff testje doen... slaap lekker tot morgen!
slaap lekker en idd testers s6 morgen! En oh wat baal ik nu dat ik morgen vroeg niet op zp kan!!! Liefs mij
goedemorgen dames het is nog erg vroeg, dus jullie zullen er vast niet zijn, maar wil jullie heel veel succes wensen met testen vandaag!! ik zal aan jullie denken!!!! duim duim duim duim
HIHI Ik heb me inkunnen houden!!! dus nu test ik echt pas op mijn nod. Alleen verwcht ik dat dat niet nodig is Heb wel een raar trekkerig gevoel in me buik, en soort van vlinders?
Ik zou heel graag willen testen maar de post is nog niet geweest .. en @ Mandii1987 Super goed dat je je kan inhouden! Echt knap!
zeker goed, nu de rest van de dagen aftellen... en en en is die post nou al geweest ???? zelf ik krijg er al buiksteken van....
De post is geweest! Maar denk dat ik er toch nog een dagje mee wacht.. ben echt bang om negatief te testen pff het liefst wacht ik tot ik ook echt over tijd ben, maar weet niet zeker of ik me kan inhouden hoor..
Sterk van jullie hoor Ashley Rose en Mandii... ik ben sinds vandaag best misselijk en mijn borsten en buik zijn heeel erg gevoelig en mijn rug doet echt pijn!!! Kan bijna niet meer staan, ik hoop zo dat ik over een paar dagen positief test!! Dat allereerst die ongi maar wegblijft hè!! Dames ik houd jullie in de gaten en hoop op veel roze voor jullie!!
Haha, ik denk gewoon echt dat het nog te vroeg is heb gewoon zo'n gevoel dat ik nog niet moet testen óf gewoon ongesteld ga worden.. Hmm zo misselijk joh? Lastig! En heb ook nog steeds erg veel last van m'n borsten (tepels) en steekjes in m'n buik.. maar goed, nog geen bloed te bekennen hier en bij jou ook niet haha dus we wachten het maar af!
hier (nog) alles goed.... Rugpijn is omhoog geschoven, naar een plek die ik niet ken??? En heb hoofdpijn:x