Balen meid! Maar met volle moed naar de volgende ronde Hoop dat je volgende maand een posi test in handen krijgt
Niet zo negatief .. begin hier wel te geloven dat het raak is, alleen gisteren te vroeg getest ben ik bang, heb mijn ei misschien later gehad dan verwacht
nou als je dan ook beetje geloof naar mij toe stuurt?? HIhi die is hier nameloijk nog ver te zoeken... hoop het voor je
Dag allemaal! Nieuw op dit forum...en een vraag! Volgende week dinsdag is het tijd voor mijn ongi. Maar...op de een of andere manier denk ik dat ik zwanger ben. Ik heb verschillende kwaaltjes ineens. Gevoelige borsten, lichte krampen in mijn onderbuik en daarnaast pijn in het been? Het straalt uit van mijn bovenbeen en voel het ook in mijn kuit. Kan die pijn in het been iets met zwangerschap te maken hebben? Het voelt als iets tussen tintelen en aderpijn in. Heb het al een paar dagen. Kan volgende week pas testen, dus geen idee of je zo vroeg al zwangerschapskwaaltjes kunt hebben...
Hee meid, welkom! Natuurlijk zou het kunnen! MAAR, heb niet te veel hoop, ik zit alweer in ronde 6 en mijn lichaam heeft elke ronde weer (nieuwe) kwaaltjes, en helaas.... steeds toch weer ongi Ik bedoel dit natuurlijk niet negatief hoor meid Maar wil zeggen dat je niet te veel hoop moet hebben.... maar wie weet..... de kans is er altijd.. EN over je been, dat gevoel heb ik 2 dagen lang oo gehad deze ronde, ik heb as zaterdag mijn nod. ERG SPANNEND!
oh goed hoor!! echt spannend voor jullie! bij mij wordt het pas spannend tegen de tijd dat ik mag testen.
Meiden, ik heb mijn nod helemaal verkeerd berekend ik moet 8 juli ongesteld worden ipv 7 juli.. hmm haha, dan zou het al helemaal vroeg zijn om vandaag al te testen, dus wacht gewoon netjes tot de 9de! Dan ben ik een dag over tijd.
Hoop het ook voor je, Mandii1987! Die vroege testen waar ik over heb gelezen (4 dagen voor NOD) heeft dat zin? Of zijn die niet zo nauwkeurig?
de een maakt sneller hcg aan dan de ander.... dus je weet het nooit cker of je echt niet zwanger bent, wanneer je nega test
Hi ladies!! Ook nieuw hier, lees wel al een tijdje mee (en leef dus ook al een tijdje met jullie mee!! ). @ CM1978 : ik moet aanstaande zaterdag ongi worden, maar heb sinds afgelopen weekend hetzelfde soort 'klachten' als jij; krampjes in onderbuik, enorm pijnlijke en gespannen borsten, steekjes in lies/bovenbeen, lage rugpijn etc. Ben ook al dagen waanzinnig moe, slaap gewoon 's middags 2 a 3 uur en dan 's avonds als ik bed lig, gaat het licht gelijk weer uit! Het rare is, mijn man en ik zijn 2,5 jaar 'bezig' en tot nu toe niet spontaan gelukt. Hebben op 13 juli een afspraak bij de gyn, om een en ander op gang te helpen. Het zou toch echt te gek voor woorden zijn als ik nu ineens wel zwanger zou zijn? Hoe lang zijn jullie al bezig, CM? (als ik zo vrij mag zijn) Knuf, Sandy
volgens mij is dit de magische maand ofzo, heb zowieso al 2 verhalen gelezen van dames die in de mmm zitten, voor langere tijd en nu spontaan zonder hulp zwanger zijn, wat technisch onmogelijk moest zijn volgens de artsen, dus deze maand is alles mogelijk ( we hebben met voetbal ook al brazillie verslagen, wie had dat dan gedacht) alles is mogelijk!!!
@jamejozie Hahaha, ja, alles is mogelijk inderdaad!! Wel heel mooi, om te lezen dat zoiets toch kan gebeuren, tegen alle verwachtingen in... (ik ben overigens net 39 geworden, vandaar 'zo snel' al naar de gyn). Kon me niet inhouden gisteren (jankerig, moe, niet snappen wat er nou met m'n lijf aan de hand is), dus getest. Veeeeel te vroeg uiteraard, maar gaf wel even rust, op een rare manier. Nu braaf zijn en pas zaterdag testen! Hoe zit dat bij jou, Jamejozie? Lang bezig? San
hey meiden, weer heel wat bij te lezen na gisteren! Ik heb vandaag ook nog niet getest! Morgen ga ik testen want dan zijn de testen binnen! Ben nog niet ongesteld dus dag 29 gaat morgen in! Spannend! Leef helemaal mee met jullie! Voel hetzelfde!
Floortje, succes morgen!!! Zal voor je duimen, spannend! Laat je het hier even weten, als je getest hebt?? San