Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    Ja ik laat cker wat weten morgen! Hoop niet dat ik ongi word vanavond! Was vanmiddag zo misselijk pfff
    maar voel ook wel buikkrampjes dus het zal er om hangen! :(

2. Sandy K

Sandy K Lid

24 jun 2010
    21
    0
    0
    PS: waar hebben jullie die vette banners vandaan??

3. Sandy K

Sandy K Lid

24 jun 2010
    21
    0
    0
    @Floortje
    Wat je zegt, meis, ik had vanmiddag in de auto toch een partij (ongi) kramp, niet normaal! Half uur later nix meer, zo raar... Zaterdag zou m'n menstruatie moeten beginnen, duimen dat het 'overwaait' ;)

4. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    Die banners staan uhm bovenaan bij home forum enz en dan zie je banners staan! Zou het zo niet uit kunnen leggen maar paar pagina's terug legt iemand het aan mij uit :D Gek he! Morgen een testje wagen! :)

5. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

hahaah thja dat te vroeg testen doen vele onder ons, we weten we moeten wachten anders stelle we onzelf teleur en toch doen we het weer keer op keer....
    thja zie me onderschrift maar en tel maar op ( ik zal het even verklappen, ga maar uit van 1 januari 2009) dus dik anderhalf jaar.

ben nu 25 dus jong genoeg, maar doordat het bij mijn eigen moeder alles behalve makkelijk ging, ga je daar wel over nadenken, mijn zus is ook 8 jaar ouder dan mij en totaal nog niet bezig met kinderen krijgen zo ver ik weet, ik zou nog 3 broers moeten hebben ( me moeder heeft volgens mij in totaal 5 mks gehad, waarvan 1 met 24 weken) ik heb het eigelijk ook altijd wel jammer gevonden dat ik al "oudere moeder" heb vergeleken met mijn eigen leefdtijdsgenoten.
    Dus beter vroeg beginnen, was mijn instelling, ben ik achteraf al blij om omdat volgens mij heb ik heel lang moeten ontpillen, heel lang onregelmatig, verschillend in ongi qua aantal dagen heftigheid en aankondige kenmerken. nu eindelijk sinds jan. dit jaar zit er een beetje regelmaat in. tussen de 29 en 34 dagen...

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

welkom nieuwe meiden!

7. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Laten we hopen dat hier alle dames ook zoveel geluk mogen hebben :D

Heb net lekker gedoucht, en zoveel last van m'n borsten.. tepels zijn groter en aanraken is al te veel.. pff en bij het bukken steekjes aan de linkerkant van m'n onderbuik.. ben echt heel bang dat ik ongesteld ga worden ook al heb ik deze klachten nooit :p

8. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Welkom trouwens @ nieuwe dames :D

9. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

dames weltrusten, ik kijk tienermoeders nog even af en ga dan lekker op bed.... heeft iemand nog voetbal gekeken???

succes voor de testers

10. Zeepaardje

nee hier niet gekeken...

mijn ongi tot nu toe:
    4juli ongesteld geworden
    5juli niks meer
    6juli overdag ongi
    6juli avond niks meer....

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    welkom nieuwe dames!! nou ik heb wel gekeken hoor!! wat een spanning!!:$
    zondag gaan we de finale in de stad kijken, maar moet maandag weer half 5 uit bed:( dat zal wel zwaar gaan worden dan denk ik hihi, maar dit maken we niet snel meer mee, dus voor 1 keer moet dat wel kunnen toch?!:D

12. Zeepaardje

s6 jesje maandagmorgen:p komt wel goed haha
    wie wint er zondag met voetbal?

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    whaaaaaaaaaaaaaaa meiden!
    ooh wat baalde ik in de rust dat ik niet via mijn tel kan reageren:$ ik kreeg toen namelijk een mailtje van zuurtje:

JIJ BENT NU ZWANGER!

Dus jullie begrijpen ik stuiterde al rond zonder die overwinning hihi..... als dat nou eens waar mag zijn;):)

Wat een spannende wedstrijd verder zeg! Jeetje, en dat ze na einde nog zo lang door mochten spelen zeg:x
    MAAR WE ZITTEN IN DE FINALE! vriendlief wil nu alleen zondag naar a-dam en dat zie ik nog niet echt zitten die warmte/drukte!
    Maar we zullen zien:D

Verder hoe gaat het met mij?:
    Weer zo'n vreemd gevoel gehad in me been de hele avond en nu nog.... rare rugpijn die ik niet herken, zit hoog halverwege in me rug.... :(

NU duik ik snel me bedje in, morgen word het weer warm dus we willen op tijd boodschapjes gaan doen....
    Morgen nog maar 3 dagen te gaan8)

PS: dit is een kopie van een ander topic want ik ben dood moe en wil snel me bedje in:D sorry voor het onpersoonlijke dus:)

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ilse: zal ik nodig hebben hahaha

15. Pisces

Pisces Lid

24 jun 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmm hallo dames daar ben ik weer even. ik zag steeds die meldingen bij jullie staan over je nod en ik heb het dus ook even uitgerekend maarrrr krijg verschillende data, heb het ook via verschillende sites uit laten rekenen. Ook weet ik alleen van mijn laatste maand hoe mijn cyclus is verlopen (24 dgn) als ik die 24 dagen weer toepas op nu dan zou mijn nod 6 juli zijn...vandaag dus..maar bij andere sites was het de 7e of toch weer de 10e (???) oh het is al over 12'en (ik moet nodig naar bed...) Maar 1) wie zegt dat die cyclus weer 24 dagen is, ik hou dat nooit bij. 2) heb gisteravond een digitale test gedaan en die was negatief..nou weet ik wel dat je beter niet savonds kan testen maarja het moest even :) Nu loop ik sinds gister ook met aankomende menstruatiegevoelens rond al ben ik me normaal daar dan weer niet echt van bewust. Het vage is dat ik normaal gesproken altijd voor mijn menstruatie 2-3 dagen een lichte bruine afscheiding heb maar nu niet....omdat ik ook griep heb op dit moment en me dus ook bij vlagen misselijk voel kan ik er ook geen touw aan vast knopen...

Weten jullie hoe dat precies zit met die nod? Hebben jullie dat echt heel nauwkeurig bijgehouden?

groetjes en welterusten

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Meld zich ook hier, begin vorige week mijn ei gehad, nu sinds zondagavond/maandag last vaan steekjes/krampjes in onderbuik/baarmoederstreek.
    Ook even pijn gehad in mijn rug.
    Gisteravond een hele scherpe pijn in 1 van mijn boobs erg pijnlijk..
    Nu vanavond erg veel kramp/zeurende pijn rond baarmoeder en trekkend gevoel bij mijn liezen, voelt als menstruatie krampen, is redelijk constant en zakt af en toe weg, erg vervelend..
    Geen idee wat ik hiervan moet denken..

17. Sandy K

Sandy K Lid

24 jun 2010
    21
    0
    0
    Goedemorgen en bedankt allemaal voor het warme welkom!! :) Fijn om mee te mogen kletsen met jullie, het lezen van jullie ervaringen doet me goed ;)

@Floortje
    Het is nog vroeg, ik weet het, maar heb je al kunnen testen??? Ben zoooo nieuwsgierig!! ;)

@Jamejozie
    Ja, stom he, van dat te vroeg testen? Blij te horen dat ik niet 'alleen' ben, haha! M'n man was echt onwijs lief, zei tegen me 'gewoon doen, je hebt nix te verliezen!' (wat een schatje, hij heeft de test samen met me gedaan)
    Nu pas weer zaterdag, dus (als ik dan niet al ongi ben, uiteraard). Alle 'rare' symptomen die ik ervaar, zijn nieuw en voor het eerst (behalve de pijnlijke borsten, die heb ik ook vaak als m'n ongi eraan komt), iets in mij zegt 'dit is anders'.

Anderhalf jaar alweer, Jamejozie, dat is best een lange tijd! Wel ontzettend goed dat je er zo vroeg mee begonnen bent, zeker gezien de geschiedenis met je Mams (25 jaar, meid, wat lekker jong ben je nog! :)). Weet je, vroeger (ik weet het, ik klink als een oud gebouw) dacht ik altijd dat ik jong moeder zou worden, maar door omstandigheden liepen dingen anders en here I am, 39 jaar en nu pas aan kids toe! ;)
    Het ontpillen duurt inderdaad behoorlijk lang; heb zelf bijna 20 jaar Microgynon geslikt, nu al zo'n 6 jaar niet meer.
    Houden jullie strikt bij wanneer je vruchtbare dagen zijn etc.?
    Wanneer zou je overwegen bijv. naar de ha te gaan voor nader onderzoek, mocht je niet spontaan zwanger worden?
    Wij hebben 2 weken geleden het sperma van mijn man laten onderzoeken (dat moest eerst, voor afspraak bij gyn), uitslag was niet best, weinig beweging. Daarom ben ik nu zo in de war; al 2,5 jaar bezig, niet spontaan gelukt, sperma niet best, maar desondanks wel rare kwaaltjes sinds afgelopen weekend...??...??
    Pffff, was het maar vast zaterdag....;p

En je had wederom gelijk!!! Gisteravond gewonnen van Uruguay, het is gewoon ECHT een magische maand, duimen dat dit doorzet!! :)

@Ashley Rose
    Jij mag dus testen vandaag!!! Wow, wat ongelofelijk spannend! Laat je het hier even weten, meis??? Duim dik voor je ;)

18. Sandy K

Sandy K Lid

24 jun 2010
    21
    0
    0
    @Mandii
    Meis, we lopen gelijk!!!! :) Ik zou ook aanstaande zaterdag ongi moeten worden, laten we hopen dat het voor ons allebei anders uitpakt :)
    Duim voor je (en voor iedereen hier!) enne.... Jamejozie zegt dat het een magische maand is, dussss....;)

19. Sandy K

Sandy K Lid

24 jun 2010
    21
    0
    0
    Thanx Floor!! (mijn hemel, ik zat zeker achter de pc al in te dutten gisteren.... staat toch ECHT duidelijk bovenaan de pagina, 'Banners'...:$) Brilletje zou me niet misstaan :p

20. Sandy K

Sandy K Lid

24 jun 2010
    21
    0
    0
    Gelukt!!!!!!!!!!!!! :D

Deel Deze Pagina