Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @pisces: in welke ronde zit je? als je net gestopt bent met de pil kan je cyclus ook langer zijn. die van mij was de eerste ronde namelijk 39. maar ja ik weet dus niet of dit voor jou de eerste ronde is.

@jane: wij lopen gelijk meid! ik mag over 10 dagen testen. eindelijk iemand die ook nog even moet wachten(niet lullig bedoeld maar voelde me eenzaam hihi)

en al iemand getest? ben echt benieuwd;)

voor mij nog maar 10 dagen wachten...
    ik voel nog niets, alleen af een toe een gespannen borst, maar dat heb ik elke maand, dus dat zegt niks. zou het ook niet erg vinden als ik niks zou gaan voelen, ga ik mezelf alleen maar gek maken!

oh ja jullie hebben het over moeders die moeilijk zwanger raakte enzo, maar dit is niet erfelijk. mijn moeder raakte ook moeilijk zwanger, maar mijn zus heeft toen aan de gyneacoloog gevraagd of dit erfelijk kan zijn en zij vertelde dat dat absoluut niet was. mijn zus is ook bij alle 4 haar zwangerschappen gelijk zwanger geworden in ronde 1:$

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Hoi Hoi,

Ja indd, spannend he! Kunnen we samen zitten stressen op die dag... komt het wel/komt het niet:p

Ik heb gister dus een hee leuke pendel gehad van zuurtje:D
    Ze stuurde me dat ik nu zwanger zou zijn!:D:D:D Laten we het hopen... wel grappig want had haar mij ook eind juni laten pendelen en toen zei ze: juni bevruchting juli posi test.... en ik heb vaker mensen me 2x laten pendelen en kwam er iets anders uit... nu deze van zuurtje dus wel hetzelfde....;) HOOP ZOOO!!!:)

Verder, jah ik voel me nog steeds zelfde, rare onbekende rugpijn constant.... en me boops zijn gevoelig nog steeds, vannacht 3xz wakkern geworden omdat ik erop lag!?:$
    Maar heb wel het idee dat het van zwaar gekneusd naar middelmatig gekneusd is gegaan.... EN ja af en toe een raar gevoel in me buik, die ik niet ken;)

wachten..wwachten.. wachten..

NOG IEMAND GETEST???:D

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    waarom waag je geen testje mandii? klinkt toch heel positief en dat zuurtje dat zegt tegen jou;)
    ik wil proberen me in te houden met testen, maar als ik die dingen als jij zou voelen en horen zou ik toch een testje eerder doen hihi

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Whahahhaa heeel misschien morgen, maar wil eink echt wachten tot vrijdag

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ohh spannend hoor meid! als ik dit allemaal lees krijg ik gelijk zin om zelf te testen hihi, maar dat zal ik maar niet doen he hahaha

6. Pisces

Pisces Lid

24 jun 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jesje ik slik geen pil en dit is de eerste ronde voor mij....bij de zwangerschap van mijn zoontje was het meteen 1e ronde raak maar ja je vergeet zo snel het begin hoe dat allemaal was....nou nog maar even afwachten dan....:)na de 10e ga ik testen heb ik besloten!

groetjes

7. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

nouhja ik wacht ook wel samen met je hoor jesje82, we lopen wel niet gelijk, maar de popcorn en glaasje fris was lekker, morge bij jouw:D

ik bedoelde ook niet dat het erfelijk zou kunnen zijn, maar eerder de dingen kunnen wel anders lopen als jezelf plant ( ffe tussendoor, plant plent pland plent dyslexcie hoe schrijf ik dit nou),
    om dat toch een slag voor te zijn, lekker op tijd beginnen.

het was idd een spannende wedstrijd en idd een magische maand nederland in de finale wk, voor het eerst sinds 32 jaar!!!! zie je alles is mogelijk deze maand ( en dan vast zelf teleur gesteld worden)

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    daar heb je helemaal gelijk in. dan kun je maar beter op tijd erbij zijn;)
    hoop ook dat het een magische maand wordt hihi

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nee dan gaat dat voor jou niet op nee. zou dan toch hetzelfde moeten zijn. spannend!!

10. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Mijn banner klopt niet, haha ik kwam er gister achter dat ik morgen pas ongesteld hoef te worden :) dus ik ga vrijdag, als ik een dag over tijd ben, testen. Spannend!!

En jij mag zaterdag testen als ik het goed heb? :D Sorry, ik heb er misschien overheen gelezen, maar heb je al last van wat symptomen?

Ik ben trouwens heel bang dat ik ongesteld ga worden, heb gewoon zo'n gevoel helaas.. dus laten we hopen dat ik het mis heb!

11. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, wat een discipline ;) doe je goed hoor! Dan gaan we allebei vrijdag testen als 't goed is?

@ debski

where are you?! ik ben zooo benieuwd of je al getest hebt!

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik ga ook op vrijdag testen als in niet ongi ben geworden.
    Had zelf 2 weken op donderdag echt het gevoel dat mijn ei was, steken bij mijn eierstokken enzo
    dus dan schuift alles weer een beetje op.

13. jamejozie85

spannend dames latig he al dat wachten.... de dagen lijken niet op te schieten pfff en ik moet helemaal zo lang nog wachten....

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja doen we:D Als ik me morgen vroeg kan inhouden?;):p

Nu heb ik sinds halfuurtje mega last van me linker zij ter hoogte van me navel.... :( misschien me darmen???

15. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aw meis, voor je het weet is het zo ver hoor :D Klinkt alleen zo lang he? Echt balen!

@ Mandii

Hou je in! Haha, de kans is groter als je nog even wacht (als het zo is uiteraard) is alleen maar zonde van je test als je negatief test, want je weet het dan nog steeds niet zeker.. maar ja, ik snap het heel goed hoor :p

16. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Zelfde dag als ik dus, en Mandii misschien :p

Laat je het dan ook even weten?

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi Sandy! Eerste ronde pas. Vandaar ook mijn vragen, geen idee wat te verwachten :). Waarschijnlijk ben ik aan het ontpillen ofzo, maar weet maar nooit. Spannend dat zoveel op het forum deze week gaan testen. Wanneer jij?

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik heb op de website gevonden waar de banners zijn...maar eh...hoe zet ik die vervolgens onder mijn berichten :)?

19. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    He meis hier ben ik hoor!! Ga jij vrijdag pas testen? Had gehoopt dat je al getest had ;)
    Hier nog steeds geen ongi maar durf ook nog niet te testen, bang dat ie weer negatief is :(
    Ik ga proberen het tot zaterdagochtend vol te houden of misschien samen met jou op vrijdag ... spannend he!!
    Ik zag dat je dacht dat je ongi gaat worden, hoop het toch niet meis!!
    Ik heb steeds meer het gevoel dat ik zwanger ben, de hond komt elke avond bij me liggen en dat doet ze anders NOOIT!!! Ligt alleen maar bij m'n vriend normaal :D

Ik hoop dat we deze week allemaal op roze mogen dames :D:D
    Succes allemaal!!

20. jamejozie85

als je banner hebt aangepast op jouw datum staat er onder aan de pagina een BBcode bijvoorbeeld http://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/5/1/1/070710/28/cyclus.png[/img ]

kopier deze en ga naar je gebruiksinstellingen, links staat dan een hele lijst met allerlei instellingen die je kan wijzigen.
    klik dan op hantekening wijzigen en plak daar de tekst van de BB code en klik op okee, dan moet het goedkomen, samen helpen we elkaar ik ben ook niet zo'n pc-nerd, maar mij is het ook gelukt dus komt vast goed succes

Deel Deze Pagina