Meid, jij bent overtijd! hoe gaat het? Ga morgen gewoon testen joh gekkie! Als die nu nega is, weet je wel meer waar je aan toe bent Wie weet kun je nu al genieten van een mooie test, waarom zou je dan nog een paar dagen in spanning wachten Hier is het ook spannend, moet alleen nog 3 hele dagen! pfff Uhmz net weer een pendel van carulli dit keer: Meid er gebeurd heel veel in je lichaam, dat kan indd een zwangerschap zijn Zucht weer spannender dus
WAT SPANNEND! ik vind het echt super om te lezen dat je zo'n goed gevoel hebt meis, en je bent natuurlijk ook een dag over tijd nu! Pff ik durf inderdaad ook echt niet te testen.. ben echt bang voor een negatieve test Ik weet niet wat het is, heb last van mijn buik en dan denk ik 'hmm volgens mij gaat het nu door breken.. ' maar geen bloed te bekennen.. en dan weer die rare steekjes (wat ik dus nooit heb.. dus dat is wel weer vreemd) en last van m'n borsten/tepels.. lijkt alsof ze 100 kg wegen moet morgen ook natuurlijk eigenlijk écht pas ongesteld worden dus who knows.. mocht ik het morgen ook nog droog houden dan test ik vrijdag, samen met jou gezellig! haha, of als je wil wachten tot zaterdag dan moet je dat gewoon doen hoor!
Net toch maar wat testen online besteld, misschien dat ik toch morgenochtend of vrijdagochtend alweer test! Spannend!!! Ik hou jullie op de hoogte!!
Hihi ik heb er net ook besteld via internet! Morgen in huis dus afwachten..... maar ga donderdag aaf denk ik testen....
@ mandii1987 : dan zou ik toch wachten tot vrijdag,wel spannend maar ochtendurine verhoogt toch de kansen..... dames ik ga naar training ( waterpolo) laat terug dus alvast weltrusten...
Even kijken of het gelukt is met m'n banner! Ik heb vandaag een test gehaald voor 4 dagen voor NOD en ook eentje gewoon voor de dag zelf.... Waarschijnlijk gewoon aan het ontpillen, maar vindt het toch superspannend )
Ik kon me niet inhouden maar heb echt dik negatief getest een dagje voor m'n NOD.. dus dat is wel heel balen laat m'n ongesteldheid dan maar snel komen!
@ashley rose: balen meid, maar zolang je niet ongi bent is er nog hoop! er zijn mensen die pas heel laat positief testen ik ben trouwens echt blijmoest eigenlijk maandag al om 6 uur werken, maar er kan iemand ruilen met mij dus hoef pas 12 uur te beginnen!! dus hoef ik niet op de tijd te letten met de voetbal, ga namelijk de stad in
Dat klopt, maar ik voel het al een beetje aankomen ben ik bang.. maar goed, eerste ronde, dus ik kan het wel hebben We wachten het gewoon even af.. nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ah beter joh, kan je het tenminste wat later maken.. nu nog de winst binnen slepen en dan zal het helemaal gezellig worden in de stad
ja als we winnen dan wordt het een gekkenhuis denk ik hihi ik hoop voor je dat je toch positief test deze maand, maar wat je zelf al zegt, je zit pas in rond 1 dus er is nog geen nood, maar gelijk raak zou natuurlijk wel heeeeel leuk zijn ik ga ff voetbal kijken. eens kijken wie onze tegenstander gaat worden
MEID, das echt mega balen! Was het zo'n vroege test of niet? wie weet is het anders nog te vroeg *hoop het voor je* hier vandaag geen rugpijn of enige ongipijn te bekennen, wel een heel verschil met gister dus Vandaag wel de hele dag steekjes en krampjes in me onder buik..... ooh en iemand had het over voetbal kijken, ook wij zijn dit aan het doen indd!! DUITSLAND ZOU LEUK ZIJN, moeten we ze alleen wel inmaken, anders krijgen we dat zelfde gedoe als vele jaren terug
Meiden worden jullie ook zo gestoord van dat wachten?..ik zit om het half uur op de wc om te kijken of ik al menstruatie voortekenen heb..argh...waarom ik hier nou zo drama mee bezig ben, zo vervelend vind ik dat van mezelf, het is tenslotte pas de eerste ronde maar zo zit ik echt in elkaar als ik het wil wil ik het meteen! Heel gevaarlijk met dit....het vreemde vind ik ook dat ik nu geen pukkeltje heb op me kin krijg, die komt normaal altijd opzetten iedere maand. Hebben jullie ook dat soort dingen? Ashley Rose je hebt voor je nod getest, bij mijn zoontje had ik dat ook gedaan en mijn eerste test was ook negatief, pas 3 dagen erna was tie positief dus laat je daardoor niet misleiden, ik heb zelfs verhalen op internet gelezen van mensen die 2 weken na hun nod negatief testte maar wel zwanger bleken, dus zo lang het weg blijft is er hoop. Heb er meteen toen nog 3 gedaan overigens hahaha want het streepje was zo licht..maar weet dus hoe licht het streepje ook is, een streep is een streep Is het voor jullie allemaal voor een eerste kindje? Heb niet alle berichten gelezen in deze topic want het zijn er zooooo veel! Ik ga vrijdag zeker even kijken hier want ben erg benieuwd voor jullie, wat ik heb gelezen gaan de meeste vrijdag testen toch? groetjes van mij
heb ik ook jah! Ben mega nat van onder sinds deze aaf..... Dus ben elke keer bang dat ik eerder ongi word!
Ik wil het te graag (zoals wij allemaal natuurlijk) het is veel beter volgens mij om er niet mee bezig te zijn maarja dat moet je wel kunnen...de wens voor een 2e is net zo sterk als voor een 1e... Heb nu griep had ik ook bij me eerste zal wel toeval zijn denk ik zo want het heerst. Maarrrr nu denk ik dus zal die griep invloed kunnen hebben op me menstruatie? hmmm ik denk van alles. Ook heb ik bij vlagen een misselijk gevoel achter in me keel komt echt naar boven opzetten, voornamelijk in de avond (had ik bij me eerste ook avond misselijkheid) maar ik weet niet meer hoe vroeg dat allemaal begon...had ik het nu maar opgeschreven... Mandii ga jij za of zo testen? spannend, mijn digitale ligt al klaar ...eenmalig want die dingen zijn toch duur! groetjes
Ik ga denk ik morgen zo'n gevoelige doen, die komt via de post. Dus ik test savonds heb het idee dat mij urine dan sterker is ofzo?? Uhmz tjha... die digitale ligt hie ook al heeeel lang klaar! Maar indd pas voor als ik echt zwanger ben, want die zijn echt te duur! hihi vriendlief is aan het balen dat spanje gaat winnen, hij had het tegen duitsland gewild
oehhhh finale tegen spanje!! mijn zus heeft een andere vader en nu is mijn neefje dus voor spanje hihi, gaat nog een strijd worden denk hahaha