Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel :D ik heb echt weer een klein beetje hoop door jouw berichtje!

Echt heel leuk dat boek joh, ik ben ook echt heel benieuwd! Wil gewoon voor ons allemaal een positieve test :D Zou super zijn.. nog even afwachten.

2. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ilse, hoe is het met jou? Heb je hier inderdaad een tijdje niet gezien! Hoe komt 't? :D

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja, ik had er ook nog nooit van gehoord. Las het in een informatief boek. Was me wat aan het inlezen. Maar goed, ik stort me op de vruchtensapjes. Ja en helemaal zonder koffie dat gaat me toch niet lukken denk ik. Maar ja dan ga ik het beperken tot 1/2kopjes per dag. :)

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Heej met mij gaat het goed...
    volop ongi, maar ja hoort er helaas bij.
    NU is me oma hier logeren en die mag niks weten van zp.
    Ook erg druk met allerlei voorbereidingen voor de vakantie... en blijf als ik op zp zit te lang op andere topics meekletsen...
    jij nu je nod.... en????
    S6

5. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig gaat het goed! Hmm altijd vervelend he? Maar het is wel een teken dat je volgende ronde weer snel begint, nieuwe kans!

Wat gezellig dat je oma er is, dat verklaart alles :D Woont ze niet in de buurt, of gewoon voor de gezelligheid?

Hier helemaal niks te bekennen behalve wat vage steekjes/pijntjes en witte afscheiding.. Nog wel wat gevoelige tepels/borsten.

6. Zeepaardje

Er zit zo'n 40km afstand tussen...maar zie haar niet veel en dan haal ik haar af en toe op voor 4-5 dagen...
    lekker gezellig en dan is ze even niet alleen...

ga je nog testen of wacht je eerst af?

7. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lief van je, veel plezier nog :)

Ik ga zaterdag of zondag testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden natuurlijk :) Heb in ieder geval nog geen ongi krampjes oid, maar goed, dat begint meestal een half uurtje van te voren dus dat zegt niks bij mij.

8. Zeepaardje

s6 meid, ik blijf voor je duimen!!!!
    Ga nu naar me bedje toe...
    liefs mij

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Snik, snik, meiden testen is niet meer nodig.......:x
    *mijn voorgevoel klopte dus,*

Vanmorgen werd ik wakker en meteen kwam die ongi rugpijn!
    Ik 10min later naar de wc, en ja hoor:( Stom lijf! Maar ik laat er mijn dag niet door verpesten, weet weer waar ik aan toe ben; op naar ronde 7 en dat betekend dat we 23juli alweer half jaar bezig zijn......

10. Zeepaardje

Balen meid...ik denk aan je, knuf!!!

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

@ mandii. Hoi! Naar voor je!!! Hoop dat je ondanks dit toch een beetje kunt genieten van het mooie weer! Sterkte

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

oh jah wel hoor:D
    Ik had het namelijk al verwacht....

13. Sandy K

Sandy K Lid

24 jun 2010
    21
    0
    0
    @ allemaal
    Sorry voor de stilte, ladies, ben gisteravond ongi geworden.... na een week van hele rare symptomen (zo niet wat ik normaal heb), dus toch menstrueren en 2 dagen eerder dan ik dacht (26 dagen cyclus..).

Nieuwe banner, dus!!! :)

Maaaarrrr.... niet getreurd, nieuwe ronde, nieuwe kansen!! En aanstaande dinsdag naar de gyn (onze eerste afspraak voor de mmm), kan niet wachten!!! Ons kindje is zooooo welkom ;)

Ga even lezen hoe het jullie is vergaan de afgelopen dagen!!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Wauw! das leuk, lopen wij helemaal samen:D

15. Sandy K

Sandy K Lid

24 jun 2010
    21
    0
    0
    Zo, da's beter!! ;)

16. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ah meis wat super rot zeg :( ik vind het echt naar, had echt gehoopt dat het dit keer raak was, maar goed, nieuwe ronde en ik gun het je uiteraard van harte!

17. Sandy K

Sandy K Lid

24 jun 2010
    21
    0
    0
    @ Mandii

Gaaf, Mandii!!! :) (niet dat we allebei weer een maand moeten w8ten, maar dat we gelijk lopen, hihihi ;))

Zie dat het voor jou alweer ronde 7 is, meis. Hou je het allemaal een beetje vol?? Ik baalde echt enorm van al het gedoe van de week, kun je nagaan als we het mmm traject ingaan ;)

18. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jij dus ook ongesteld? Zoals je zelf al zegt is het inderdaad weer een nieuwe ronde, en dat is alleen maar positief want nu kan je er weer helemaal voor gaan! Ik hoop ook echt voor jou dat deze maand jouw maand is :D!

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mandii en sandy K: shit zeg wat balen voor jullie:x begint het wachten weer van voren af aan. en mandii: ook raar, bij jou hadden ze toch goed gependeld enzo.

ik heb sinds gisteren dat ik gewoon wakker wordt omdat ik zoooo erg moet plassen dat ik het niet meer op kan houden, maar ja ik drink overdag ook veel dus zal daar wel van komen.
    verder voel ik nog helemaal niks, alleen mijn humeur is niet al te best zeg maar hihi

20. Sandy K

Sandy K Lid

24 jun 2010
    21
    0
    0
    Dank je wel, Ashley, onzettend lief van je :) Misschien gaat het lukken met wat hulp van de gyn... ben erg benieuwd naar de gang van zaken! Heb het idee (zeker gezien mijn leeftijd, alweer 39), dat de gyn snel wat onderzoeken wil gaan doen en dan kijken welke methode bij ons vereist is.

Iemand anders die dit traject (binnenkort) ingaat??

@CM
    Hoe is het met je, meis??

Deel Deze Pagina