Thanks, Jesje! (zo fijn, een forum waar alle meiden zo met je meeleven, heb je echt nodig ) Hihihi, dat van je humeur komt me errug bekend voor Keep the faith!!!!
Het lijkt me inderdaad erg fijn om een afspraak te hebben en toch wat meer duidelijkheid, zo weet je ongeveer waar je aan toe bent.. verhelderend is het sowieso! Ik heb hier geen ervaring mee, maar ben heel erg benieuwd naar jouw gesprek, en hoop niks meer dan het allerbeste voor jou en je man uiteraard.
Arme man/vriend van Jesje haha! Je banner doet het even niet dus zie niet precies hoelang jij nog moet wachten?
Thanks again!!! We weten al dat het sperma van mijn man niet zo heel best is (weinig beweging). Hoe het met mij zit is nog onduidelijk. Ik hou je/jullie op de hoogte van het gesprek, beloofd!!!
Mandy en Sandy K wat balen voor jullie meiden!! Maar deze maand gaat het lukken voor jullie hoor!! Ashley, nog getest meid? Ik krijg vandaag mijn nieuwe testen binnen en ga morgenochtend testen ... hier nog steeds niets van een ongi te bekennen!! Spannend he!!! Ik moet wel zeggen dat ik erg emo ben de afgelopen dagen hoor, kan om alles huilen en dat lijkt toch wel erg op mijn vorige zwangerschap!! Ik zeg ROZE voor ons allebei Meiden ik moet nu gaan werken, wens iedereen een fijne dag en als er nog testers zijn vandaag een posi test natuurlijk!!!
Hoi sandy, balen dat het weer niet zover is... Hoop dat de gyn iets voor je kan betekenen. Wat voor traject ga je in? Zelf vanochtend een vroege test gedaan, 4 dagen voor NOD, en witter dan wit . Dinsdag nog een keertje, maar zal wel niet. Is ook pas eerste ronde, dus ik heb niets te klagen uiteraard. Ik merk wel dat vanaf het moment dat je stopt je er ook gelijk NU klaar voor bent, maar ik moet nog even geduld hebben!
BALEN MEID, na al die positieve pendels, bah bah en nog eens bah. dikke knuff, op naar een nieuwe ronde, nieuwe kansen, maar het blijft gewoon k*t, dat het domme lichaam gewoon niet even wil meewerken.... @ sandy K ook voor jouw balen natuurlijk, lang of kort bezig het blijft gewoon kl*te als het wil zoals wij het graag willen... en nu ook nog net met dat warme weer, als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan ongi's met warm/tropische temperaturen nou dames de rest van ons gaat voor roze hoor!!!!!
Ik heb niet meer getest, ik hou me keurig aan zaterdag/zondag haha en het lukt wel goed tot nu toe Ooh wat goed joh! Voor jou al 3 dagen over tijd nu he? Super! Van het weekend dan ook maar even een testje wagen he? Ik vind het ook heel erg spannend! Heb steeds het gevoel dat het eraan komt maar heb de welbekende buikpijn nog niet gehad, dus dat geeft op zich nog wel moed! Jij ook al?! Ik ben echt een jankebalk en een enorme vreetzak haha maar dat terzijde. Ik hoop ook zoooo erg op een mooi roze streepje voor ons allebei!
@ ashley rose: ja mijn vriend heeft het wel ff te verduren met mij ja haha, vooral vanochtend. hij was op mijn steiltang gaan staan en nou is die kapot:x en ik heb een kapsel die je echt met stijl haar moet hebben dus ik was helemaal pissig haha. maar ik mag een andere gaan halen van hem moet alleen zo gaan werken dus vandaag lukt niet meer ik kan trouwens over 8 dagen testen ik zal eens een andere banner gaan maken
thja die mannen van ons hebben wat te stellen met ons, ik was gisteravond ook al zo vriendelijk tegen mijn vriendjelief.. ehm, NEE DIE GEHAKTBALLEN MOETEN IN DE VRIEZER, terwijl hij nog niks gegeten had..., thja jesje voor jouw kan je al gaan aftellen... ik ben zeker de laatste van ons vaste gezeldschap?? en dan beginnen de nieuwe rondes alweer
hmm krijg ineens wat lichte steekjes links onderin mijn buik misschien innesteling? ik ga nu werken, fijne dag nog allemaal!!
He Jesje hoop het voor je meid!! Je kan nu ook gaan aftellen! spannend! Ik duim voor je Vandaag nieuwe testen binnen gekregen en ik kon me weer niet inhouden! Helaas weer negatief getest Word er gek van ... laat die ongi dan komen of geef me een posi test!!
Hier hetzelfde....... wederom negatief getest, nu 1 dag over tijd. Super irritant hoor, wat je zelf ook zegt, laat het dan maar gewoon komen maar dit is zo doelloos. Ik heb zo'n (vr)eetbui weer, ga zo lekker een kwarktaart maken (en opeten) jammieeee, mag wel van mezelf, vind het een beetje zielig al die negatieve testen
Oh jeetje haha, ik begrijp wel dat je daar pissig van wordt! Welke stijltang gaat het worden? Ik heb er eentje van CHI, ben er erg tevreden mee Kost wat, maar dan heb je ook iets.. 8 dagen nog! Aftellen maar
hallo dames, Ben ik weer wat een verhalen weer zeg! Heel wat bij te lezen! Jeetje Mandy wat vervelend zeg en knap dat je er zo positief onder bent! Nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik heb al 2 x een test gedaan maar allebei negatief maar toch niet ongesteld
De eerse paar ronders kan het HEEL goed zo zijn dat je wisselende cyclussen hebt, kijk mij maar zelfs ronde 6 wisselt het nog! Weetje je moet je niet te blij maken, zeker niet de eerste rondes! Je gaat van alles voelen, wat je normaal niet voelt, of wel voelde maar nooit op hebt gelet.... tjah.... en dan pas merk je hoe gemeen je lichaam voor je kan zijn! Stom zeg.... Inmiddels ben ik er al echt aan gewend, en ook deze keer had ik hoop, maar ook deze keer hield ik in me hoofd dat ik ongi zou wordne, noem het zelfbescherming? Maar het is wel errug prettig
Maak mezelf cker niet te blij maar de eerste ronde is altijd spannend he en je voelt inderdaad van alles! Ons lichaam is gemeen ja Je kan beter maar denken dat je ongesteld word en er niet teveel mee bezig zijn want je maakt jezelf helemaal gek! Probeer het de volgende x ook niet te doen maarja..... dat zeg ik nu
hihi, dat gaat je niet lukken ik roep het ook altijd En je stopt niet voor niks, je hebt een wens...... daardoor komt het