Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    #1081 Debski, 9 jul 2010
    Laatst bewerkt: 9 jul 2010
    We zitten allemaal in hetzelfde schuitje hier .. hoop echt dat we gewoon nog niet genoeg hcg aanmaken! Tja je moet toch positief blijven ;)
    Hoop voor ons allemaal dat we snel duidelijkheid hebben!

Er zijn trouwens al best veel zwangeren deze maand zag ik in het NOD forum, hoop dat wij de toon kunnen voorzetten dames :)

@Ilse Thnx meid en leuk dat je af en toe nog ff komt kijken ;)

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou bij mijn vriend op zijn werk hadden ze van princess van die draadloze gratis gehad dus hij ging kijken of die er nog waren en anders mocht ik een nieuwe halen. ik had er eerst eentje van de kapper die was 80 euro, vond ik best prijzig maar was echt een hele goeie:x

hier zijn de steekjes alweer weg, duurde maar een uurtje ofzo...

3. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    nee haha denk ook niet dat het me gaat lukken! We hebben inderdaad een wens! :) Super graag en dan is het logisch dat je er veel mee bezig bent! Hoop wel dat ik snel ongi word want dit is ook wachten tot het komt want komen zal het wel :x

4. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Waarom denk je dat floortje?

Dames ik ga lekker slapen want wij gaan morgen naar Plopsaland Coo! Erg veel zin in!! :D
    Denk dat jullie mij morgen niet zullen zien hier dus zou zeggen tot zondag!! (hoop dat ik niet teveel mis) ;)

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej
    ja sorry zit af en toe vast op andere topics en nu erg druk, me oma is hier nu logeren en woensdag op vakantie!!!

6. Zeepaardje

KLinkt leuk, ben er nog nooit geweest!

7. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ben wel es in Plopsa Indoor (Hasselt) geweest, was erg leuk maar een beetje klein. Ben benieuwd hoe het daar is! :)

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou ik zat net ff te gluren op een ander forum op een andere site:)ja sorry, verveel me een beetje haha
    maar daar hadden ze het dus over pendelen. hoe je dat moet doen enzo. dus ik dacht ga het ff zelf proberen. moet je eerst kijken wat ja en wat nee is. nou ik dus raak ik juli 2010 zwanger: ja:$
    augustus 2010: nee whahaha toen ging ik dus andere dingen vragen kijken of dat klopt. mijn naam, van mijn vriend, van de kat haha en alles klopte!! dus ik dingen vragen die niet klopte kwam er ook nee uit. whahaha vond het gewoon eng worden! vroeg ik is mama hier: ja en papa: nee is die bij debby(mijn zus):ja wow echt scary dit!
    want ja zoals sommige wel weten leven mijn ouders niet meer:(
    maar goed ik wilde het ff kwijt! hihi

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    veel plezier morgen debski!:D

10. Zeepaardje

heej
    nu word ik wel nieuwsgierig... welke site en hoe ging het met pendelen!

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ow welke site weet ik niet hihi, maar je moet een ketting of touwtje met een ring nemen en die ring aan de ketting hangen natuurlijk. dan moet je de ketting boven je handpalm houden en dan eerst vragen wat is ja. dan gaat ie of een rondje draaien of heen en weer. en dan vragen wat is nee. nou en dan kan je dingen gaan vragen. moet je maar eens dingen vragen die wel en niet kloppen. ben benieuwd of het bij jou dan ook klopt;) hoop wel dat mijn eerste vraag dan klopt hihi, dan zou het deze ronde raak moeten zijn:D

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    meiden ik ga slapen, als het lukt, is erg warm hier in huis;)

slaap lekker en ilse wel laten weten wat er bij jou uitkwam hoor!

13. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo meiden, ik ben vanavond lekker naar het strand geweest, lekker afkoelen en uitwaaien! Heerlijk :D

Dacht alleen dat ik ongesteld was geworden toen ik in de auto zat en we net wegreden, 'voelde' echt iets en kreeg zo'n buikpijn, dus wij terug.. en ik naar de wc, niks te bekennen :( alleen wat afscheiding.. pfff schiet dus niet op!

@ debski

veeeel plezier morgen! alhoewel je dit pas leest als je weer terug bent! dus ik hoop dat het super leuk was :D

@ Floortje24

Jij zit echt in hetzelfde schuitje als Debski en ik he? Die stomme negatieve testen ook :(

14. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik heb zulke buikpijn en rugpijn! Volgens mij komt het nu echt door! Ik heb zoiets van als ik negatieve testen krijg laat ik dan maar ongesteld worden zodat we naar de volgende ronde kunnen :) dit is ook wachten totdat het doorzet!

15. Sandy K

Sandy K Lid

24 jun 2010
    21
    0
    0
    @ Floortje
    Jeetje meis, al 4 dagen overtijd... potver, laat die 2 strepen nu maar tevoorschijn komen!!! ;) Ga je testen vanochtend???? Ik ben zoooo nieuwsgierig, haha!! :D *Dikke meeleef-knuf*

@Debski
    Thanks girlie, augustus 2010 wordt onze lucky maand!! :p

@Jamejozie
    Inderdaad, vet balen :x Maar een beetje hulp is right around the corner!! ;) En oooohhhh, wat heb jij gelijk: ongi met dit weer is dramatisch :x:x:x:x Heb ook nog eens belachelijk veel buikpijn dit keer, gisteren onwijs veel pillen geslikt om het een beetje onder controle te krijgen :)

@CM1978
    Tja, het gyn traject is me nog een beetje vaag; sperma is al getest (niet zo goed), ik denk dat ze dinsdag eerst een uitgebreide anamnese doen en waarschijnlijk een aantal testen voor mij zullen inplannen (om te kijken of ik wel goed werk, hihi :p). Aan de hand daarvan zal dan wel duidelijk worden of we voor IUI, IVF of ICSI in aanmerking komen. Ben zo benieuwd, kan niet wachten, hahah!!! :D
    (ben je 39, maar voel je je net een klein kind ;))
    Je weet het nooit, CM, dinsdag is nog 'ver weg', misschien is zich al iets aan het vormen in je buikje :) Hmmm, geduld is iets wat ons allemaal niet gegund is, hihihi, KOM OP MET DIE BABY, NU!!!!!!!!! :D

Meiden, wat is het warm he????????????? 8)

16. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    En Floortje heeft je ongi al doorgezet?

Ik kom toch nog even wat melden voordat ik naar Plopsaland ga!
    Heb vanmorgen toch maar weer een test gedaan enne ... na 5 minuten zag ik hem hoor!! Een heeeeeel licht streepje!
    Zal proberen de foto hierbij te voegen, maar weet niet of jullie het gaan zien hoor!

17. Sandy K

Sandy K Lid

24 jun 2010
    21
    0
    0
    WOW!!!!!!!!!!!!!! Laat zien, laat zien!!! :)

18. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Hmmm op de foto is ie eigenlijk echt niet te zien maar ik zie hem gelukkig wel ;)

@ Ashley Rose Heb jij alweer getest meid? Stuur wat roze naar jou toe! :D

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @debski: om heel eerlijk te zijn zie ik geen streepje, maar is vaak moeilijk op de foto te krijgen:(maar ik geloof je gelijk als er een licht streepje staat:) oehh echt spannend hoor meid! dan ben jij de eerste in ons groepje! wanneer ga je weer testen? want ja je wilt natuurlijk wel een knalstreep lijkt mij!! alvast voorzichtig gefeliciteerd, maar ik feliciteer je echt als ik hem ook zie;)

20. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    He Jesje .. denk dat ik het beste nu 2 dagen kan wachten toch? Dan zal ik maandagochtend weer testen en hoop ik (ook voor jullie) dat ie dan beter zichtbaar is!! ;)

Deel Deze Pagina