Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    dankje Ilse ... voor jou wordt het deze maand raak, aan je pendels te zien ;)

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Geloof er niet zo in hoor, meer voor de fun!
    Maar stiekem hoop ik het wel natuurlijk:D

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dank je! Ik word er echt gek van soms pffff. Hen net jouw berichtje gelezen bij eerste symptomen. Ik heb ook 1 dag veel witte afscheiding gehad, mijn borsten zijn ook zacht en grotere tepelhof en er lijken ook meer bobbeltjes op te zitten. Zit 5 dagen voor mijn NOD en gister stiekem getest maar toch nog negatief. Heb te vroeg getest denk ik. Heb ook steeds van die vervelende ongikrampjes pfffff.. Maar jou voor is het echt heel super!!!!! Er lekker van genieten!!!

4. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Oh spannend msRock, het lijkt er toch op dat je zwanger bent dan, gewoon over een paar dagen nog es proberen ;)

5. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi allemaal,
    Vandaag de huisarts gebeld omdat ik klachten had als hoofdpijn, minder menstruatie als normaal, buikpijn. Moet ik eerst een test doen om te kijken of ik zwanger ben. Mijn vriend en ik hebben 9 dagen geleden onveilige sex gehad. Mijn vorige menstruatie bleef ook een paar dagen weg en toen zette het door. Toen heb ik geen onveilige sex gehad, zou het kunnen dat ik toen al zwanger was? Kan ik nu al testen terwijl de sex nog maar 9 dagen geleden is?

Groetjes

6. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    kan iemand voor mij pendelen of ik zwanger ben of kan dat niet?

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja, ik herken zoveel van jouw symptomen ook bij mij. Maar ik durf er echt niet op te hopen. En dan word ik weer onzeker omdat die test gister negatief was terwijl ik wel weet dat het te vroeg is. :) Ik ga nu ook echt pas zondag testen op mijn NOD want als ik het van te voren doe en tis weer negatief word ik nog onzekerder.

8. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    9 dagen na onveilige sex lijkt me erg vroeg om te testen, ik zou nog een dag of 4 wachten.
    Ben je niet aan de pil en wil je zwanger worden?
    Voor het pendelen moet je in het pendelforum zijn, op de hoofdpagina zie je dat ergens onderaan staan ;)
    Succes ermee!

9. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ik heb ook eerst 3 negatieve testen gehad voordat ie licht positief werd hoor.. maak je er niet te druk om, het komt helemaal goed ;)

10. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

je hebt het hier al eerder gevraagd toch?? wanneer moet je ongi worden dan?? wacht gewoon rustig af!! als je veel te druk maakt over dat je misschien evt. zwanger zou kunnen zijn, daar kan je cyclus ook van slag door raken. wij kunnen het niet met zekerheid voor je bepalen, maar misschien hebben we ook meer aan datums. dus welke datum moet je ongi worden, welke datum heb je onveiliige sex gehad ??

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    :) ok!

12. jamejozie85

pfff jij hoeft nog maar 5 dagen te wachten ik 9, dat is bijna 2 x zo veel:$:$:x:D geduld is een schone zaak, maar ben zoals gewoonlijk bijna aan het eind van me geduld.

ohja zwangere dames , hebben jullie ook mer last gehad van pukkels in het gezicht. nu heb ik al een vette huid van mezelf en heb ik hier nog steeds last van ( voornamelijk mee-eters) maar me voorhoofd is normaal vrij... ehm nu niet ik lijk wel weer 16:x:x bah bah bah. niet veel vettigheid gegeten dit weekend of varkensvlees dus daar kan het niet aan liggen, heb er jammer genoeg met erg warm weer ook last van, maar dan meer op de schouders... die zijn dus helemaal vrij heel erg vreemd allemaal (solly voor de smeuige details:D)

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Geduld, geduld! Ja ik heb het ook niet meer hoor! Maar goed, we kunnen in ieder geval gezellig kletsen hier met elkaar. :)

En wat je vraagt over je pukkels. Ik heb juist een hele droge huid en nooit last van pukkels. Buiten de kwaaltjes die ik al eerder noemde heb ik ook last van pukkels een paar op mijn kin. Normaal nooit last van! Dus ja net tegenovergestelde! Zou ook kunnen..

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi Jamiejozie! Die vette huid heb ik ook, vreemd hè? Vanochtend negatief getest maar door dat het eerste ronde is weet ik niet zeker of vandaag NOD is. Dat lichaam haalt rare streken met ons uit! Doe jij ook wel eens een vroege test, of alleen op NOD?

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    even over de pukkels: ik heb 1 pukkeltje op mijn kin, maar die heb ik wel vaker. maar mijn beste vriendin is zwanger en die is net een krentenbol haha

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja indd dat dacht ik ook! Het kan wel! Zo ook met je haar he... het kan ervan opknappen maar ook als een dood beestje op je hoofd gaan liggen haha!:)

17. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    Meiden wat een super goed nieuws zeg en wat een duidelijke foto's! Jullie zijn zwanger!!!!!! :D GEFELICITEERD jesje en debske! super!

18. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ik heb ook meer puistjes dan normaal .. maar ja of dat bij iedereen zo is?
    Hoop het voor je meid!

@ Floortje Thnx meis! :D

19. jamejozie85

ik test ook wel eens te vroeg, maar hou dit dan wijzelijk stil hoor, dan lijkt het of ik heel sterk ben, vorige maand ook wel te vroeg getest... maar voor de rest heb ik in afgelopen anderhalf jaar nog maar drie keer getest. omdat het zo wisselend was, dacht ik op een gegeven moment laat ik eerst maar eens 50 dagen halen, dan ga ik wel testen, nu denk ik er wel anders over omdat er nu enig sinds regelmaat in zit dus op NOD ga ik nu wel testen!!!! spannend bijna nog 8 dagen.

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Dag dag lieve meiden!

Nu is het zover, ga afscheid van jullie nemen om over een maandje weer terug te komen!

Ik ga jullie onwijs missen, ben gewoon veel te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat!

Mocht er iemand zwanger zijn of juist iets naars is gebeurd, stuur me dan aub een prive berichtje...dan reageer ik later op jullie!
    want ik denk niet dat ik straks alles ga bijlezen van een maand! Sorry!

Morgen vroeg nog even broodjes halen en tijdschriften.
    Dan is manlief om 11uur lekker vrij en dan omkleden en vertrekken!

Kijk er heel erg naar uit, maar oh wat ga ik jullie missen!
    Weet dat ik aan jullie denk...!
    Wens jullie s6 en tot snel!

Ik kom 14 augustus weer thuis...

Knuffel Ilse

Deel Deze Pagina