Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi ilse

een hele fijne vakantie!!! ga maar lekker genieten!!

tot volgende maand!!:D

2. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

hey ilse inderdaad hele fijne vakantie, geniet er maar lekker van, ben wel een beetje jaloers hoor heerlijk vakantie mmmmmm
    en tot volgende maand

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ilse,

een hele fijne vakantie en tot volgende maand

4. jamejozie85

goedemorge dames,
    hoe is het hier, nog nieuws?? een beetje stilletjes vandaag....
    thja ik heb tot zo ver nog weinig te vertellen, geen kwaaltjes vannacht, wel slecht geslapen, raar gedroomd. en voel me enorm opgeblazen, ben ook wel wat kg aangekomen die ik weer kwijt wil bah bah bah, maar ik hou van lekker eten, zit alleen voor me gevoel mezelf in de weg ( beetje last van onderkin vorming en dat HAAT ik, zal ook wel vocht zijn door de warmte...
    nog 8 daagjes en dan mag ik gaan testen, hou me nog sterk

5. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    @ Ilse een hele fijne vakantie meid, geniet ervan en ik heb zo'n gevoel als jij thuiskomt dat je zwanger bent ;) zet hem op daar he ;)

@Jamejozie Dat dromen is een heel goed teken, ik droom normaal niet echt veel maar in de 2 weken na mijn eisprong heb ik echt veel dromen en nachtmerries gehad! Hoop dat het voor jou ook een teken is! :)

Vanmorgen ben ik naar de huisarts geweest, daar was de test gelukkig duidelijker dan die wat ikzelf heb gedaan .. ha was super blij voor me :D

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Wat fijn zeg dat de ha ook zo blij voor je was:D Alrtijd leuker dan zo'n droog reactietje...! Mijn ha weet dat we bezig zijn, hij ging allemaal tips enzo geven hihi....;)

Nu lekker genieten meid:D

hier is de ongi weer over:D en zag net dat ik over 3 dagen alweer me vrchtbare periode ingfa:D:p

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @debski: oh fijn dat de test bij de ha een stuk duidelijker was! geeft je toch een fijner gevoel he?

ik heb vanochtend weer getest hihi:)ben gewoon zo bang dat er ineens geen streepje meer zal staan. ik denk dat ik morgen de ha maar eens ga bellen. de test wordt trouwens met de dag duidelijker:D wel heel apart hoor om te zien! geen getuur en gedraai meer met testen of er nou wel of niet wat staat, gewoon een zichtbare streep. ben alleen benieuwd wanneer het echt door gaat dringen, want heb nog helemaal niet het gevoel dat het zo is haha. ik heb dan ook nergens last van, alleen wat zeurend gevoel in mijn buik, maar ja ik ben natuurlijk ook nog niet zo ver.

debski wanneer ga jij het trouwens vertellen dat je zwanger bent? als het aan mij lag vertelde ik het gelijk, ben zo blij dat ik het echt moeilijk vind om mijn mond te houden haha, maar mijn vriend wil dus nog een tijdje wachten.

8. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Leuk meid ... dat wordt binnenkort aan de klus dus :D
    Have fun en over 2 weken een posi test voor jou!! ;)

9. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    #1249 Debski, 14 jul 2010
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
    @ Jesje Om eerlijk te zijn hebben wij het de meeste familie/vrienden al verteld, ik kan zoiets echt niet voor me houden, alhoewel ik weet dat het nog allemaal mis kan gaan!
    Bij mijn eerste zwangerschap wist ik het met ongeveer 5 weken en toen hebben we het ook gelijk verteld!
    Nu maar hopen dat er niets mis gaat :(
    Krijg wel vaak een reactie van: 4 weken? Dat je dat nu al verteld?!

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mandii: nou meid dat wordt weer aan de slag dan!!:D

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik heb zoiets van als het mis gaat wil ik het ooki kunnen delen...
    Maar toch, willen wij proberen om het pas na de eerst echo te vertellen,,, maar zie vaak zat dat mensen die al met de 8 weken krijgen:) Dus ik hoop dat ik die eerste 4 weken dat ik het weet me mond nog even dicht kan houden.... als ik me beroerd voel wil ik het op het werk (ik werk met 3personen die niemand van mijn fam enzo kennen) wel vertellen....

12. jamejozie85

@ mandii ik hoop als je klusdagen aanbreken dat het weer iets koeler is, pfff klussen met dit weer thja... tis zo warm, maarja je moet er iets voor over hebben

@ debski en jesje, ik denk ook dat het heel moeilijk is om er over te zwijgen... ik ben zelf een flapuit qua dat soort dingen, als iemand aan mij zou vragen goh ben je zwanger dan krijg ik al zo'n smile dat niks verborgen houdt.... dus dat zou al een opgave opzich worden, al kan het niet anders dat vele mensen het al snel weten, ik doe ook aan waterpolo en zo gauw ik zwanger ben dan ga ik wel stoppen... tis toch een vrij fysieke sport en het risico lopen is mij te groot, dus dan weet al gauw in zo'n situatie de hele zwemploeg het..... thja dat is vooruit lopen op de zaken eerst eens hopen dat ik ook een mooie test in handen mag krijgen volgende week.....

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja als het aan mij ligt vertel ik het nu ook gewoon al aan iedereen, ookal ben ik nog maar zo kort zwanger. mijn zus heeft 4 jaar geleden haar dochtertje bij de geboorte verloren, dus misgaan kan het altijd. en ik denk dat als het fout zou gaan, dat het juist fijn is als je het met andere kunt delen. maar we gaan er natuurlijk niet vanuit dat het mis zal gaan! ik ga zaterdag wel naar mijn ooms(zijn homosexueel) waar ik echt een hele hechte band mee heb en die ga ik het wel vertellen. ik werk namelijk samen met eentje en dan kan ik echt mijn mond niet houden als ik die een paar keer per week zie! ik denk dat mijn vriend zelf gewoon nog even aan het idee wil wennen dat hij papa wordt. is natuurlijk niet niks;) hij had namelijk niet verwacht dat het zo snel zo gebeuren, maar ja. hij is er wel blij mee, want hij werd vandaag wakker en begon gelijk mijn buik te aaien hihi. hij had het zelfs al over dat we de kamer die babykamer gaat worden, leeg moeten maken hahaha dat is wel erg vlug haha

14. jamejozie85

dat is idd wel op tijd die babykamer, mooi toch...
    ik zal maar verklappen dat me moeder in haar kledingkast een laatje gevuld heeft met babyspullen, voor de toekomst hi hi....( flesjes slabbertjes, speentjes) beetje kleine spulletjes....

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oh leuk!! nou maar hopen dat die snel uit dat laatje mogen!!

ik ga zo met mijn zus even alvast spieken in de babywinkels;):)

16. jamejozie85

dat is altijd al leuk om te doen, dat heb ik al een keer gedaan dat ik net met de pil was gestopt, samen met mijn beste vriendin, een lol dat we hebben gehad:D:D gaan we binnenkort weer doen (is nu ongeveer 16 weken zwanger dus, dat ze me belde dat ze zwanger was, zei ik al tegen haar denk erom he, dat hebben we afgesproken als een van ons zwanger is dan gaan we uitgebreid winkelen....

veel plezier met spieken, dat je leuke ideeen kan opdoen

17. TKL

TKL Niet meer actief

Zo wat een topic zeg!! Ik dacht ik lees m ff door hahah ben inmiddels ruim door mijn pauze heen ;)

maar ik heb het weekend mijn eisprong gehad en voel me al de hele tijd moe, misselijk en gewoon helemaal niet echt lekker.. maar vooral zooo moe... en heb hele tijd trek in eten hahah.. We zullen zien...

Mijn NOD is 26 juli...

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hoi Hoi, welkom!

Gaan jullie voor je eerste wondertje? & is dit de eerste ronde?
    Ik moet je wel eerlijk zeggen dat het volgens mij nog te vroeg is voor symptomen, want op z'n vroegst zou je vandaag een eventuele innesteling KUNNEN hebben.... dit is vanaf dag 4 -10 na je eisprong:) Je weet natuurlijk maar nooit, maar mij lijkt het echt te vroeg voor eventuele kwaaltjes....

MAAR: klets gezellig met ons mee hoor..... alleen maar leuker!:D

19. TKL

TKL Niet meer actief

Hoiii.. Het is 'ons' eerste wondertje maar 'mijn' 2e... hihi heb al een zoontje van bijna 4...

Ik denk ook dat het te vroeg is voor symptomen hoor!!! Ben wel erg benieuwd... Bij mn zoontje kwam ik er pas na 12 weken achter, gewoon ongi geweest en geen symptomen hahaha...

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Oke, ja dan is dit dus eindelijk voor jou/jullie de eerste keer dat je het zo bewust mee gaat maken:D Spannend hoor...

Nou ik zit nu in ronde 7 alweer, en ben er inmiddels erg achter hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Ik hoop dat jou lichaam wat liever voor je is:D SUcces!

Hou je ons op de hooigte?:D

Deel Deze Pagina