Spannend MS Rock, hoop dat je een knalroze streep hebt dit weekend ! Zelf twee dagen "over tijd" maar eerste ronde dus geen idee precies wanneer NOD is. Gisteren nega getest... Waarschijnlijk een lange ronde ipv zwanger... Ga wel dit weekend nog een keer testen. Daarna maar rustig wachten op de eerste natuurlijke ongi zonder pil...
nou foto duurde ff, zp liep vast, maar hier is mijn foto. hier kan je het verschil zien. ik hoop dat het bij jou over een paar dagen ook een stuk duidelijker wordt! Bekijk bijlage 85656
@ jesje ja ik zie het je bent echt zwanger gaaaf!!!!, weet niet omdat we hier al een maandje met elkaar kletsen voel ik me hier wat "meer betrokken" bij superleuk!!!! hahahaahahahahahah sorry nee hoor, hij is kraanmachinist en het bedrijf waar hij voor werkt heeft op verschillende plekken in nederland,duitsland en belgie opdrachten. YouTube - Wood Waste shredder Grinder dit is ongeveer wat hij doet, en thja belgie elke dag op en neer, wonen in prov. groningen, dat is 4 uur heen en 4 uur terug. en de jongens maken wel dagen van 12 - 15 uur per dag....
Wat geweldig voor je meid .. van mijn kant alvast een voorzichtige felicitatie!! Hoop dat ie bij jou snel duidelijker wordt
hoe is het met iedereen? hier beginnen de kwaaltjes toch wel wat meer te worden. ben net wakker geworden, omdat ik strontmisselijk ben, bleh dat is gewoon echt niet leuk. ik hoef gelukkig nog niet over te geven,dat scheelt weer.
Dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap Even een vraag, mijn ongi is maandagochtend begonnen (4dgn te vroeg), pas in de avond wat meer bloed en 's nacht vrij veel bloed. Dinsdag al weer weinig en woensdagmiddag alweer gestopt (alleen in de ochtend wat oud bloed). Zou dit nog een innestellingsbloeding geweest kunnen zijn of moet ik dit gewoon zien als ongi?
dat zul je pas weten als je test meid Maar ik denk dat het gewoon een ongi was,,, ook ik heb deze ronde een rare ongi gehad... weinig en anders als anders....
ik denk om eerlijk te zijn dat het gewoon ongi is geweest. mijn laatste menstruatie was ook veel minder dan normaal. normaal 4 dagen en toen maar 2,5 dag, waarvan 1,5 dag bruin bloed en 1 dag rood en was toen ook niet zwanger. maar ben daarna wel zwanger geraakt dus wie weet deze maand
Goedemorgen allemaal... Ik voel me nog steeds heel erg beroerd... Mss zijn het geen symptomen maar word ik gewoon ziek... Ben misselijk en gisterenavond zoveel last van maagzuur... we zullen zien... Vind het zo leuk die spanning, maar voor mij is het pas de eerste ronde.. Voor de meiden die al langer bezig zijn word het natuurlijk mss best vervelend.. Succes allemaal he..
ik wil niet vervelend doen, maar lijkt me erg vroeg voor symptomen, maar ja je weet het nooit natuurlijk. en je moet niet vergeten dat dit pas je eerste ronde is, dan is je lichaam ook wat van slag. bedoel dit allemaal niet verkeerd, maar hoop gewoon dat je je niet onnodig gek gaat maken. heb ik de eerste ronde wel gedaan namelijk.
Hahah neej joh ik maak me nog niet gek... vind het gewoon grappig allemaal dat mijn lichaam me waarschijnlijk zo voor de gek houd omdat ik iets graag wil... En als ik geen reacties kan hebben moet ik hier niks posten he... Ik ben al een keer zwanger geweest en daar heb ik niks van gemerkt.. weet alleen nog dat ik zon metaalsmaak in mijn mond had...
"goede"morge dames is misschien wat overdreven, nee nog geen ongi hoor, maar wel een ander ongelukje, mijn buik is vanslag.... heb ik weer met dit weer aan de diaree, eerste kleding liggen alweer in de wasmachine bah bah bah, nu aan de droge beschuit en thee.... ik heb me nog netjes ingehouden hoor nog niet getest, het vergt wel wiskracht, maar ik denk gauw naar de wc en wil alleen testen met ochtendurine
Wat een duidelijke foto's jesje! Echt zooooo leuk om te zien! Ik ben nog een dagje ongi en dan gaan we er weer voor! Spannend weer! gelukkig gaan die weekjes best snel alleen de laatste week he pffff dan komen de zenuwen weer!
Hihi, ja als ik eerlijk ben. JA het word mega vervelend onderhand, me eigen nep kwaaltjes steeds, maar ook al die andere die in de 1ste - 3e ronde zitten die zo staan te springen hahhaa..... dan denk ik PFFF je moest ns weten.... maar jah ook ik blijf nog elke maand hopen:S
Morgen kun jij testen meid als die dan niet posi is dan test je.... 2 dagen later nog eens.... je hebt 2juli posi test gehad, dan is die binenn 2 dagen erna gesprongen dus dat is 4 juli uiterlijk.... dan heeft (bijna) iedereen daarna een lf van 14 dagen dus dat is op z'n vroegst 16 juli (morgen al!) of op z'n laatst 19juli Dus ik verwacht ook dat je eerder ongi bent als je niet zwanger bent, hou dr rekening mee hihi....
Ja Mandii jij zit in ronde 7 nu... Je hoort zoveel verhalen van mensen die in ronde 1 zwanger zijn en die blijven je bij terwijl het gemiddelde toch zeker een half jaar is.. dus eigenlijk ben je gewoon gemiddeld... Niet de hoop opgeven hoor.. Dat gaat ook heus voor jou snel gebeuren... Ik hoop met je mee.. Alleen 5 -8 ben ik op vakantie... dus kan ik t erna pas weer lezen Ik hoop op een goed berichtje!!!!!!!!!!!
He meid jij bent gelukkig misselijk, dat is een duidelijk teken, ik voel nog steeds helemaal niks... behalve dan een ontzettend happy gevoel vanbinnen, iedereen zegt dat ik straal! Maar goed geen kwaaltjes vind ik eigenlijk ook maar vreemd, net alsof ik niet zwanger ben zeg maar, ach ja misschien komen ze volgende week nog
Dat heb ik dus indd ook, vind alles voorbij vliegen.... ik bedoel maar ben net 2 dagen ongi af, en over 3 dagen me vruchtbare periode alweer maar die laatste week PFFFFFFFFF.....! Deze ronde doe ik niet aan: tempen, ovutesten, aloe vera sap, om de dag klussen en wat dan ook nog meer.... Wij gaan klussen wanneer wij zin hebben... *tot nu toe nog elke dag de afgelopen 4 dagen* en we zien wel...... Succes meid
Ja dat klopt, er zijn deze maand ineens zoveel mensen hiero zwanger, ook in het andere topic soms heb ik het gevoel alleen over te blijvben, maar dat is dikke onzin, en moet ik me voor schamen want ik zie zat meiden die al 2 jaar bezig zijn!! PFFF respect dat die hier nog kunnen rond neuzen hoor....! Tegenwoordig houden ze zelfs al 9 maanden aan voor dat je zwanger bent.... dus nog langer.... Maar natuurlijk heb ik wel hoop voor jullie hoor
Ik heb de afgelopen maand ook niets gedaan Mandii, geen ovutestjes, tempen of wat dan ook. Heb wel mijn ei zelf gevoeld, hoop dat dat bij jou ook zo is Ik zeg roze voor jou in augustus