Hi meiden, ik heb op verschillende sites (van een ziekenhuis bijvoorbeeld, gelezen dat je eisprong plaatsvindt 14 dagen voor je volgende menstruatie. De banners gaan uit van halverwege je cyclus. Maar als je een langere cyclus hebt, duurt het gedeelte voor je eisprong langer. Mijn banner zegt nu ei op 29/7 maar volgens die andere theorie zou dat een paar dagen later zijn. Herkent iemand dit verhaal? Site van Predictor en sensitest rekenen ook zo.
Voor zover IK weet, rekenen de banners indd de 14 dagen voor je volgende nod als je eispronng hoor Maar ik heb dan ook cyclus van 27 dagen dus weet t niet helemaal zeker....
Hey girlzzz... Ik heb sinds vandaag ongi krampjes enzow in mijn buik,... HEELLL gek want zit midden in mijn cyclus... moet pas over 1,5 week ongi worden... Zou dit een teken kunnen zijn??? hahah..
@ CM1978, mijn eisprong is altijd op dag 17 en daarna nog 17 dagen luteale fase. Wat je zou kunnen doen is deze ronde eens tempen. Nadien heb je namelijk een heel duidelijk beeld op welke dag precies je ei is geweest (daarna stijgt je temperatuur ongeveer een halve graad). Anders weet je nooit of je een late eisprong hebt, of dat de fase na je eisprong juist lang is. Hier nog zo 1 die het voelt, dat is inderdaad handig maar ook errug pijnlijk!
Ik hoop het ook. Ik ga zondag testen. Echt op mijn NOD. Heb wel ontzettende honger vandaag zeg pffff, kan blijven eten! Ja, ik ga nu echt op alle dingetjes letten.
Ik voel me prima! Alleen de moeheid begint wat toe te slaan Heb vandaag nog es een test gedaan omdat ik zo onzeker was de afgelopen dagen, heb totaal geen kwaaltjes en dan denk je wel es, is alles nog wel goed? Maar goed de test van vanmiddag werd knal donker roze dus zwanger ben ik sowieso!! Ben weer helemaal gerustgesteld nu
He meid, ik had er ook last ruim voor mijn NOD en ik was zwanger Weet natuurlijk niet of dat ook voor jou geldt maar duim voor je
Spannend nog iets meer dan 1 dag nu en dan ga je testen Kom zondagochtend meteen kijken hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
hoi dames hoe is het hier? ms rock hou je het nog uit met wachten? ben echt zo benieuwd! hoop het echt voor je! dan zijn we al met zn 3en @debski: dus jij bent ook zo moe? ik ook echt niet normaal zometeen komt de beste vriend van mijn vriend en dan gaan we het aan hem vertellen. mijn vriend wil het aan hem wel vertellen en aan zijn vader nog niet apart he? maar ja ik laat hem maar.
Spannend allemaal weer voor sommige meiden!!!! Hopen op positieve testen! Zelf kunnen we er weer helemaal voor gaan! De ongi is weg dussss Hoe gaan jullie het vertellen aan je ouders enz. hebben jullie een leuk idee?
Goeiemorgen! Sorry laat antwoord, zat gisteravond op een verjaardag. Ja spannend he! Nog 1 dagje! Ik hoop het ook zo, maar hoe dichterbij die dag komt hoe onzekerder ik word. Ik voel van alles in mijn lichaam maar volgens mij houdt het me voor de gek Heel gek, ik heb er zeker een paar weken een goed gevoel over gehad maar nu opeens niet meer. Weet niet hoe het komt.
Ik denk misschien dat het komt omdat ik vele van jullie hoor over positief testen voor NOD. Ik heb 2 testjes gedaan maar beide negatief. 1x dacht ik licht positief maar het streepje was wel heel licht. Toen dacht ik, zal het over een paar dagen misschien wel donkerder zijn maar nee. Daarom denk ik, blijft in mijn gedachten rondspoken. Of zijn er hier ook dames die pas een tijdje na NOD positief testten??
Mijn vriend&ik willen de opa en oma box bestellen voor beide ouders (voor wie het niet kent is zelfde als die box die wij kunnen bestellen als we zwanger zijn) Ik vind het erg leuk, met leuke informatie erin, maar ik zit nog te twijfelen want als ze aanbieding hebben voor half jaartje OOK! (tijdschrijft voor opa&oma's van wij jonge ouders uit) vind ik dat ook wel ERRUG leuk, want beide oma's houden erg van tijdschriften lezen.... En de rest van fam, vrienden, collega;s wil ik een envelop geven met daarin blauwe/witte/rose muisjes en daarin een foto van mijn digitale zwangerscapstest
De meeste op ZP testen echt pas dag van NOD posi hoor meid! Het is vaak uitzondereing dat mensen eerder posi testen+ de kans is nog super groot dat het dan nog voor de NOD mis gaat.... (zoals bij mij waarschijnlijk geval was, met een heel licht streepje en 2 dagen erna nega test) Dus hoe moeilijk het ook is, het is altijd slimmer om te wachten + dr komt ook nog bij dat veel meiden die vroeger posi testen, grote kans hebben dat ze al verder met dagen in de cyclus zijn dan ze zelf denken (oftewel dat keer n kortere cyclus) geen zorgen maken hoo!
Dank je meid, Voel me wel een beetje beter nu. Maar goed, ben er straks wel weer even denk ik. Ik ga nu douchen, moet om 10u bij de kapper zijn! Fijn weekend meiden! XXX
ik ben het met mandii eens. ik geef zelf toe, het was niet slim om al voor mijn nod te testen, maar ja die droom he? was namelijk eerst echt van plan om te wachten en toen stond er ineens een streepje. mijn zus kent trouwens iemand die pas 3 weken na nod positief testte. hoop alleen niet dat dat voor jou het geval is! mijn zus denkt trouwens dat ik verder ben, dat ik nooit zo vroeg anders positief had kunnen hebben. we zien het wel bij de eerste echo.
Hoi Floortje! Fijn dat je ongi voorbij is, voor mij zit ie er morgen denk ik ook weer op! Op naar een roze streepje op 14 augustus.... Hoeveelste ronde is het voor jou?