Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht

Je zou een avondje moeten gaan eten bij Le Mood, zit aan de champs..

super vet tentje en onwijs goed te betalen!!

2. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke tip, thanks :D ga het gelijk even opschrijven!

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
  4. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk leuk leuk! Ik laat het je sowieso even weten hoe ik het vond ;) nogmaals bedankt.

Pff, lig lekker in m'n bedje met de laptop, tv aan.. maar heb echt last van m'n buik.. :( hopelijk verbeeld ik het me niet te erg..

5. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ik weet hoe je je voelt.. heb einde van de middag ff een uurtje knock-out gelegen en ik ga zo ook naar bed.. vanavond zijn er wat vrienden van mijn ventje over de vloer.. maar die blijven altijd zolang hangen (die zijn gewend dat ik eerder naar bed ga hahaha :D)

heb je al een kruik warm gemaakt? bij mij helpt warme melk ook wel eens tegen de buikpijn.. of als je daar geen zin in hebt een kopje thee ofzo?

6. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja ik ben ook heel erg moe.. maar lig zo lekker met mijn laptopje haha maar hou het niet vol dus ga zo lekker liggen, morgen weer een dag :D Haha aaah dus jij kan sowieso gewoon lekker gaan slapen? zou het er heerlijk van nemen!

Heb al een lekkere kruik erop gelegd, en dat voelt toch wel heel erg fijn hoor, heb alleen van die steekjes en net toch weer veel afscheiding.. ik merk dat ik er weer te veel mee bezig ben hoor :) maar ach, wat wil je ook?!

7. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht

lekker gaan dromen in dromenland!!

ga ik ook doen
    :D

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    goede morgen meiden,,

Hmmmm ik ben vast niet zwnager hahaha... slaap elke nacht nog zoo lekker!8)
    Nee ik weet eink wel dat ik niet zwanger ben, wahahha als ik nu zwanger ben schrik ik me dood.... want ik voel wel wat maar heb zelf t idee dat dit komt door dat mijn lichaam zich aan het klaar maken is voor me ongi over 5 dagen.... al zag ik net wel dat het begon op de dag dat ik volgens de calculator mijn innesteldag zou hebben;) hihi.....

Nee, volgende maand heb ik al ff een goed gevoel over... deze maand ben ik er zo weinig mee bezig geweest dat het vast ook niet zo is.... zag net dat het nog maar 5 dagen is!:)

Ben vanmroegen weeer gaaan wegen (standaard ochtend ritueel) en 0.2 kwijt.....
    Dus nu 3.3 eraf....:D
    Heb met me schat en me neef afgesproken dat we naar de sauna (met badkleding) gaan als ik er 5 kwijt ben:)

hoeist met jullie meiden/??

9. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht

VERSCHRIKKELIJK!!! ik verga van de krampen.. heel de nacht liggen draaien en woelen... pfff ik hoop dat die krampen zo eindelijk eens stoppen... ben er klaar mee voor de komende 24 uur hahaha

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Das vervelend!
    Ik heb ook een heel aanwezig gevoel in buik/rug echt ongi idee...
    Maar duurt als t goed is nog 5 dagen;)

kweet t ook niet, als t voor een goed doel is vind ik het niet zo erg, maar als ik nu 7 dagen lang deze pijn heb voor n ongi:x

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo!

Hier gaat het goed! Ben de babyboomserie aan het kijken van 2007/2008. Had er nog nooit over gehoord tot hier op het forum. Erg mooie serie moet ik zeggen. Mijn mannetje ligt ziek op bed, dus ff niet aan de klus denk ik pfffff :( Balen!!! Vanavond ga ik bij mijn beste vriendinnetje eten, das wel leuk! :) Verder nog iemand leuke plannen voor het weekend??

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    :$meiden:$

ik heb een heeeeeel sterk ongigevoel:x
    **zal toch niet nu al? dan is me cyclus maar 23 dagen(!)**

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Owja! Zou wel vroeg zijn indd! Hoe voel je je nu??

14. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hmm Mandy, kan nog alle kanten op dus! Is ook zo moeilijk om zelf een lijn op te trekken, vooral als je soms echt stiekem denkt; zal het toch echt raak zijn...? maar ben echt bang voor een enorme teleurstelling :)

Vind het echt nogmaals knap hoor, dat je er niet zo mee bezig probeert te zijn, is echt heel verstandig. Voor je het weet zijn de 5 dagen voorbij en weet je meer..

Wat goed zeg! 3.3 kg al :D super! Ik wil ook gaan opletten en ben 1,5 kg kwijt dus we zijn op weg laten we het maar zeggen.. haha maar ben niet aan het lijnen, gewoon niet snoepen.

15. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hmm dat is wel heel vroeg dan.. Het is zo lastig want het kan van alles zijn! Hopelijk blijft je ongi lekker weg (voor een aantal maanden :D)

16. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat een goed idee, heb het zelf ook niet gezien en verveel me toch nogal.. :) Heb je alles al gekeken?

Balen trouwens dat je man ziek is joh! Je hebt gelukkig nog even dus dat hij maar heel snel weer beter mag worden (niet alleen daarom uiteraard maar 't zou mooi zijn toch? :p)

17. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

t viel ook niet mee, hihi heb wel met me mama mijn oude ledikant in elkaar gezet, we hielden een zolderopruiming, vanmorge grof vuil weg gebracht, thj als het niet meer kompleet was, kon het meteen wel weg, nee hoor helemaal kompleet, hebben afgesproken dat we het tot 12 weken stil houden, als het lukt!!!!

donderdagaovnd dat hij thuis was toen verteld eerste test laten zien hij geloofde er niks van, vijdagochtend met de duidelijke test had hij zoiets van nou misschien, dus nog niet overtuigd

ik hbe me eieren nooit gevoeld eigenlijk

Meiden die voor hun NOD willen testen: Ik doe het echt niet meer, hooguit op de dag van mijn NOD zelf, maar niet meer ervooor.... je ziet maar aan mij toen ronde 5 dat het altijd mis kan gaan ervoor nog, en dan ben je blij geweest voor niks, + dat erbij komt dat 80% van de vrouwen niet voor haar nod posi test (de meeste die dit wel deden hadden hun ei eerder gehad en waren dus al verder dan ze dachtn;)) Dus ik ga geen testen mer verpesten eraan:D
    *vriendlief ook blij hihi*

[/quote]
    idd geen goed idee om voor NOD te testen, kijk maar ik teste pas 8 dag overtijd positief

vind ik ook maar vriend is er nog niet van overtuigd

vind ik ook die moeten hier ook worden geplaatst hoor ik ben er ook benieuwd naar
    ik heb deze keer hele gevoelige tepels gehad, eigenlijk de hele maand wel, nu nog steeds

thja moet toch gezellig blijven, als het stil is is er ook niks aan

[/QUOTE]

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

het is weg:(

afwachten dus.....;)

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

weetje, dit keer hoef ik er niet eens moeite voor te doen op een of andere manier...;) ik ben er gewoon echtg niet mee bezig... natuurlijk af en toe n momentje maar meer niet.... heel verschil met vorige rondes:D

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    idd geen goed idee om voor NOD te testen, kijk maar ik teste pas 8 dag overtijd positief

[/COLOR][/COLOR]vind ik ook maar vriend is er nog niet van overtuigd
    [/COLOR]
    vind ik ook die moeten hier ook worden geplaatst hoor ik ben er ook benieuwd naar
    ik heb deze keer hele gevoelige tepels gehad, eigenlijk de hele maand wel, nu nog steeds

thja moet toch gezellig blijven, als het stil is is er ook niks aan

[/QUOTE][/QUOTE]

Heej meid, tnx voor je reacties, leuk!:D
    Ik heb er niet veel op te reageren.... maar wilde ff laten weten dat ik het leuk vind dat je reageerde;)

Deel Deze Pagina