Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

ik had vanmiddag helemaal over je heen gelzen foei:$
    wat mooi dat je al eerder voor de echo mag, superspannend, zoals gezegt had ik vanmiddag de afspraak bij de verloskundige gemaakt maar thja moet nog even er over na denken, tis namelijk op een dinsdag en dan is natuurlijk me vriend er niet, had ik ook wel aangegeven kan het misschien op een vrijdag, maar dat lag voor hun weer heel moeilijk, heel jammer natuurlijk, maarja en nu, alleen gaan of toch eerder het me moeder vertellen en dan samen met me moeder erheen??? of toch nog een keer de VK bellen om een andere datum te prikken ( ze was ook druk bezig was druk bezig met een bevalling) het punt ligt niet dat ik niet ik, ik kan elke dag ieder tijdstip... maarja me vriend dus niet echt balen!!!! dames wat zouden jullie doen??????

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hey Jamejozie,

Hoe is het met je?

3. jamejozie85

ehh rustig, kan ook niet zeggen van goh wat voel ik me zwanger ofzo, totaal niet, niet moe, niet misselijk geen buikpijnen/rugpijnen, ja soms eens een enkele keer een steekje in "de onderbuik, ter hoogte van schaambot" maar dat is het eigenlijk wel, ja zoals eerder gezegt opgezette borsten, net het gevoel dat ik een te kleine bh aan heb, ( en ik heb al cup E) en gevoelige tepels... zijn ook wel groter kijk er zelf raar tegen aan... maar voor de rest thja ik voel me echt niet anders als anders, al lijk ik soms iets sneller aangebrand te zijn... ( heb een hond in de pubertijd, ja dat kan ook nog, rangorde bepalen, dus die doet lekker waar ze zelf zin in heeft:x)

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Van 1 kant wel lekker weinig kwaaltjes toch? MAAR... kan me wel voorstellen dat je zoiets hebt van... Ik wil iets voelen want dan krijg ik bevestiging.. of zoiets. Zou ik zelf misschien ook wel hebben denk ik. Zo van, laat die misselijkheid maar komen hihi. Ach meid.. komt helemaal goed!! :) Je mannetje ook al een beetje aan het idee gewend? En wat voor hond hebben jullie? Ben dol op honden! :D

5. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @jamejozie banen liggen inderdaad niet voor het oprapen.. heb vorige week sollicitatie gehad en morgen heb ik er ook nog 2.. komt vast wel goed!

6. jamejozie85

hihi nee hij ook nog niet, hihi hij geloofde de testen nog niet helemaal, wil dan vrijdagochtend de clear blue doen, dan moet ie het wel geloven ja.
    hij is wel wat liever geweest het weekend, werd zaterdagmorge wakker hij zegt je moet even in je ochtendjas naar beneden, ik ga foto's maken, elke 2 weken om zo veranderingen vast te leggen, lief he:):) ook dat hij maandagmorge weer weg ging gaf hij extra kussen en knuffels, normaal kus knuf, zo weer donderdag, moest nu bijna zeggen ga nou anders kom je te laat....

wij hebben 2 jack russels, twee teefjes, 1 van 4 en 1 van 8 maanden. heel verschillend qua karakter, de jongste is echt een dikke crimineel... ik ook hoor ik wil als wij in de toekomst in een grotere woning komen ( echt verre toekomst wonen hier net 6 maanden) dan wil ik nog dolgraag een bruine labrador en een berner sennenhond, geweldige honden, en misschien nog een argentijnse dog of boxer een new foundlander en me vriend wil nog een keer een duitse herder.... de plannen voor alle hondenrassen zijn er al..

7. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0

Goed hoor! Heb je straks misschien keuze waar je wilt werken! Waarom wil je die kant weer op verhuizen?

8. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oke, ik laat ze thuis! Haha, ze zullen er woensdag avond ook nog wel zijn als ik terug ben, of ik moet daar natuurlijk ongesteld worden.. :) dat is natuurlijk net zo erg balen als een negatieve test.. maar ja, ik neem geen testen mee :D bij deze.

9. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    L'Amour:D

10. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht

knap hoor meid!!

11. jamejozie85

hihi heb ik toch nog een beetje invloed:D:D:D:D ik zou dus wel voor de zekerheid tampons/maandverband meenemen... liever verlegen met dan verlegen om.....

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    AAh Jack russels...super!!! :D Maar ik begrijp uit je vriend zijn reactie dat het wel een beetje begint door te dringen bij hem :D
    En na een CB digi moet hij wel toch!!

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @jamejozie: ja ben zelf ook echt blij dat ik eerder kan!
    en je vriend moet het idd wel echt geloven als je die digitale hebt gedaan hihi. dat heb ik bij mijn vriend ook zo gedaan.

@mandii: nou meid, het klinkt allemaal goed hoor bij jou;) maar ja ik weet zelf als geen ander dat je lichaam je zo voor de gek kan houden, dus het is lastig he? maar die dingen die jij beschrijft heb ik ook allemaal sinds ik zwanger ben, alleen die misselijkheid niet dan. en dat je temp is gestegen is ook een goed teken:)

14. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    Pffff Ik weet niet wat ik heb vandaag hoor! Mijn hormonen gieren door mn lijf! Ben opstandig :( en kan om elke scheet huilen! :x
    Voel mezelf niet echt top! Hopen dat het morgen beter gaat! Snel zo maar mn bedje in!

15. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    #1915 BAS1759, 3 aug 2010
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
    Hallo meiden,

Mag ik wat vragen. Ik zit nu denkelijk precies een week na mijn ei. En ik heb eigenlijk al vanaf dat mogelijk mijn ei er aan zat te komen tot nu last van diaree. daarnaast heb ik 2 avonden dat ik in bed lag en wat steken en meer gevoel in mijn borsten heb en meer aandrang om te moeten plassen. Ik kan niet tegen trieste dingen krijg ik het gevoel te moeten huilen. Meer hongergevoeel en zo vol zitten.
    Zou het al kunnen? Zijn het voortekenen? Wat denken jullie?

xxx joyce

16. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    woowww ik heb net 2 mega steken in m'n onderbuik/schaambot gehad, echt niet normaal ik kon gewoon niet blijven zitten :$:$:$ dit heb ik nog nooit gehad deed ZOVEEL PIJN :$

17. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, ga ik doen! Haha allemaal door jouuu haha 8) en m'n testen wachten maar mooi tot woensdag avond..

18. jamejozie85

;););) goed zo!!!!!! ;);)

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het zijn wel de symptomen. Maar een week na je ei... normaliter krijg je de innesteling 5 dagen na ei... dan zit je op 2 dagen dat het ingenesteld zou zijn, ik weet niet of je dan al wat kan voelen. Lijkt me een beetje vroeg, maar ja elk lichaam is anders. Gewoon even afwachten, zit helaas niks anders op.

20. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ooh meiden ik zit helemaal in de stress hierom :) iemand die weet wat dit kan zijn? heb proberen te zoeken maar vind niet echt iets..

Deel Deze Pagina