Jeeej! nog geen ongi! Morgen is mijn test dag......!!! Zat me net te bedenken dat dit de eerste keer is dat ik me hele banner uit zit normaal altijd al dag eerder ongi dan dat me banner klaar is....
Kijk eens in mijn fotoboek Ben benieuwd of jullie iets zien??? ik denk dat ik het me namelijk inbeeld.... PS: dit is de oude test van disndag die ik net weg wilde gooien, en nog even bekeek.... toen heb ik m eink gedaan gekeken en na 2min weg gelegd omdat ik moest werken.... nu zag ik heel licht iets, maar moest m wel bewerken anders zou je m echt niet zien, misschien zo wel.... al twijfel ik of die er wel is en ik het niet inbeeld
om heel eerlijk te zijn zie ik niets, maar ben ook niet echt een held in streepjes zien haha. maar het eerste streepje wat ik had kon je op een foto ook totaal niet zien hoor. ben wel heel benieuwd naar jou test morgen naar die van jullie allemaal trouwens er komen trouwens best wat mensen uit breda hier hihi zo ik ben vandaag voor het eerst echt beroerd geweest, vooral toen ik net wakker was hoop niet dat ik dit elke ochtend ga krijgen!
Mandii, ik kan niet kijken bij je foto's. Denk dat dat alleen kan als je vrienden bent? Maar ik hoop wel op een positieve test. Morgen!! Spannend hoor. Nog niet ongesteld hier, ook geen kramp meer. En dat vind ik best jammer. Ik hoop op een positieve test, maar verwacht het niet meer.
Hej, Nou hier word ik ook niets wijzer van mezelf.... Gistermiddag een test gedaan. Meestal word ik een dag na het testen ongesteld. Dus ik dacht: doe die test, word ongesteld, en je bent er vanaf, van die onzekerheid. Negatief dus. Nou, mooi, morgen (vandaag dus) ongesteld worden. Niet dus. Nog steeds af en toe wat roze afsheiding, wat krampjes en rugpijn af en toe. Soms heb ik ook het gevoel van een harde buik? Zo raar! Ik heb al drie kinderen dus weet dat dat écht niet in het begin kan... toch? In ieder geval niet eerder gehad. Dus óf te vroeg getest óf écht niet zwanger. Toch maar wachten tot zaterdag dan maar... Wordt gék van dat gepieker. Wel. Niet. Je bent gek. Wel. Niet. Stel je niet aan. Zucht.... @Mandi: ik dacht dat ik de enige was die ze veel later weer uit de prullenbak staat te vissen.... of had je 'm expres nog ff bewaard en ben ik écht de enige die dat doet
hey loeki, spannend he die laatste dagen, je topic blijft goed bestaan , wordt lekker veel in gekletst... op je vraag of er nog nieuwe baby's zijn, ja die van mij, uiteindelijk met 8 dagen overtijd, 3 testen verder ( 2 neg en 1 twijfel) eindelijk positeif getest gehad dus superblij, jesje en ik schelen maar iets van 2 dagen ofzo, alleen zij had al veel eerder een positieve test in handen, zo blijkt hoe elk lichaam verschillend kan zijn... houdt moet, geen bloed is goede moed!!!! @ mandii ik duim echt voor je ik hoop het zo!!!!!!!! wel zo snel mogelijk de uitslag plaatsen he
pfff ik help het je hopen, ik heb nog steeds nergens last van, hopelijk blijft dat zo!!!! heb het vandaag uiteindelijk toch me moeder verteld, ze was vandaag jarig, en ik dacht aan het eind van de avond, nadat iedereen weg was. mam ga eens even zitten, ik moet je wat vertellen, ze zegt goh is je schoonzusje zwanger ofzo, waarop ik zei, neee IK ben zwanger... echt een heel ontroerend moment, ze was helemaal ondersteboven, heel emotioneel, nog omdat me vader dit natuurlijk niet meer kan meemaken, maar wel het allerbeste verjaardagskado wat ik haar ooit had kunnen geven, wilde het toch even met jullie delen!!! heb wel gezegt je weet officieel nog van niks, me vriend wil liever nog even wachten met vertellen, ook naar ouders toe. maarjah moet het toch bij iemand kwijt....
Wel fijn dat ze het weet nu he , mag ik je wat vragen? Is je vader overleden? De mijne ook... vorig jaar Heb ook altijd een dubbel gevoel als ik denk aan zwanger worden.
Ik ben ook klaarwakker.... Ik voel me ongesteld. Maar ben het niet...Vandaag is mijn NOD. Denk dat ik daarom niet slaap.
Oh meis wat spannend zeg! Nog steeds niet moe? Ik ga zo toch wel weer even proberen te slapen.. Ga je strakjes testen?
Ik ga proberen te slapen.. voor als je straks gaat testen; IK HOOP HET ALLERBESTE UITERAARD! zal voor je duimen! Laat je het wel even weten?
Ik ga slapen en morgen testen. Dan laat ik de uitslag hier weten. Ik heb er een slecht gevoel bij. Kan wel huilen. En er is nog niks aan de hand....
ja je wilt het toch kwijt aan iemand he?! wij gaan het morgen eindelijk aan mijn schoonvader vertellen. hij is 3 weken op vakantie geweest en willen het hem toch echt persoonlijk vertellen en morgen komt hij thuis. ben echt zo benieuwd hoe hij zal reageren! @alle testers: meiden ik wens jullie vandaag heel veel geluk met testen en hoop echt heeeeeel erg dat jullie een mooie test in handen zullen hebben vandaag ik moet zo gaan werken en daarna naar de tandarts, maar kom daarna gelijk naar de uitslag kijken! ebn zo benieuwd! @ms rock: ik snap jou heel goed over jouw vader, dat het soms echt moeilijk is! heb allebei mijn ouders verloren...mijn moeder bijna 9 jaar geleden en mijn vader ook vorig jaar. vind het ook heel erg moeilijk dat ik het hun niet kan vertellen en dat ze mijn kind niet zullen zien...
Ik begin toch echt te twijfelen aan mijzelf, gister met vlagen kotsmisselijk en nu ook weer. Was er van overtuigd dat ik ongi ging worden maar begin nou toch te twijfelen. Kan je eigenlijk wel 4 dagen voor NOD zo misselijk zijn of heb ik gewoon wat verkeerd gegeten? Gewoon maar afwachten tot zondag. Ga als ik nog niet ongi ben het geduld op brengen om maandag pas te testen.
Hmm ik heb iets stoms Kon me gewoon NIET meer inhouden, dus heb rond half 5 getest, na 3 minuten was 'ie hartstikke negatief, dus in m'n nachtkastje gelegd.. kijk ik net; een duidelijk streepje en roze.. maar wel wat dunner dan de controle streep dus ik denk een indroog streepje ofzo bahhh waarom kan ik nou niet gewoon wachten?!
jeetje meiden, zitten ze hier om 4uur in de ochtend nog! Hihi, ik weer elke 2uur wakker, temp is iets gezakt dus ben d'r bang voor. Helaas! Ben nog wel misselijk en ook al 3dagen! Test was nega, ongi gevoel is d'r wel net wat jullie zeiden voel me al ongi alleen zonder bloed! Alleen hoort daar dan die misselijkheid niet bij. En de andere testers. Ben zo benieuwd, hopelijk hebben jullie meer geluk meiden!
ja das lastig, gister in mijn top. Over die test van dinsdag stond alleen maar kritiek op dat je na 10min niet meer moet kijken! Maar ja ik weet het niet, bij mij was die niet heel duidelijk, maar stond d'r wel. dus meid doe eerst een nieuwe test voordat je hoop krijgt. Wel spannend!