Hoi Hoi ik ben gisteren wezen klussen met mijn vriend... nu viel het me op dat ik er eigenlijk niet heel veel van voelde.. terwijl ik normaal altijd voorzichtig moet doen... omdat het anders zeer gaat doen... Ik dacht ergens hier gelezen te hebben over een "verdoofd gevoel" in de vagina.. maar kan het niet meer terug vinden.. Iemand een idee??? alvast bedankt!
hahahaha heeel grappig dit.. niemand heeft een antwoord... misschien als ik het anders formuleer Tijdens het klussen lijkt het net alsof mijn vagina meer open staat... normaal voel ik het allemaal heel erg goed... ook mbt tot de strakte rondom.. nja je weet wel... maar nu is het allemaal minder.... ook gisteren enorm last gehad van steekjes in mijn onderbuik die doorstralen naar mijn schaambeen.... ookal zoiets.. net getest... negatief... maar ja.. volgens calculatie kan ik pas testen vanaf morgen ofzow...
ik denk niet dat het een zwangerschapssymptoom is. ten eerste heb ik er nog nooit van gehoord dat het ermee te maken zou kunnen hebben, ten tweede is tijdens een zwangerschap alles beter doorbloed en zou je dus juist meer moeten voelen, en dat is mijn ervaring ook. het kan zijn dat je gewoon een keer minder voelt, heb ik ook weleens hoor.
hallo Marieke, bedankt voor je reactie.. ik dacht echt dat ik het ergens had gezien ofzow hoor.. haahaha zal het dan wel mis hebben... we wachten gewoon maar af... ff of topic.. ik zie in je ticker staan dat je 37 kilo wil afvallen.. hoe ga je dit doen? ik zelf ben binnen een half jaar 20 kilo kwijt geraakt...
Bedoelde je dit? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/233972-weide-doos.html Ik heb er zelf geen ervaring mee.