kan dat zo vroeg

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijntje1985, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    het is voor mij een beetje moeilijk bepalen wanneer ik mijn ei sprong heb want we wilden als mijn strip afgelopen was stoppen met de pil,
    maar nou was ik vrijdag 9sep mijn pil vergeten en 10 en 11 sep gewoon ingenomen maar werd ineens de 12e toch ongesteld dus ben maar gelijk met de pil gestopt halverwege mijn strip.
    nou hebben we gister avond sex gehad en sinds nu net pijn links onder in me buik met lopen en zitten, zou het me eisprong kunnen zijn. bij mijn vorige zwangerschap voelde ik precies elke maand me eisprong was toen 8maanden gestopt met de pil dan ken je je lichaam een beetje maar nu weet ik het niet meer.

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    denk wel dat het zou kunnen.. weet niet hoe lang je cyclussen voor de pil waren? Maar qua lengte van dagen kan het..

3. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    toen ik de eerste keer met de pil stopte toen we gingen voor ons zoontje was het elke maand precies 28 alleen de eerste maand duurde heel lang.
    maar omdat ik nu een pil vergeten was en begon te bloeden en toen maar halverwegen stopte met de pil weet ik het niet, het was ook een rare bloeding het was alleen met plassen dat ik bloed afveegde heb geen tampon gebruikt terwijl ik normaal de eerste dag bijna niks ben en de 2de 3de en 4de dag echt heel erg ben, moet ik echt tampons gebruiken.
    het heeft wel bijna een week geduurt.

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Het zou kunnen, ik zou nog even afwachten en dan een test er tegen aan gooien.
    als je vandaag je ei hebt gehad, dan zou je over ong. 14 dagen je nod hebben en kunnen testen, dat zou dan 6 okt. zijn.

Succes en laat je het weten wat de uitslag is.

5. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    maar ik heb nog niks aan slijm gemerkt of gezien
    mischien voel ik me eisprong zitten maar gaat hij pas morgen springen ofzo en krijg ik morgen het slijm pas ofzo stom he dat je dat niet meer weet dan terwijl ik het zelf al heb meegemaakt met me zoontje.
    maar zie dat jij vandaag mag testen heb je al een test gedaan.

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    ja 2 dagen geleden al en een heel licht 2de streepje, maar vandaag met een gewone test en die was zeer onduidelijk dus nog even afwachten, ga morgen of zaterdag weer testen.

Veel dames dit weekend we schrijven hierover onder topic: nod 25 sept

Deel Deze Pagina