Haj meiden. Beetje raren vraag. Ik ben bloed senuwachtig voor vanmiddag ik krijg om half 6 een 4d echo en ben natuurlijk senuwachtig vsnacht weinig geslapen en kan gewoon niet wachten maar kan het dat je door de senuwen 3x naar de wc gaat niet normaal dit.
ja dat kan, als ik zenuwen hebt blijf ik naar de wc gaan en vaak nog diaree ook haha maar het kan zeker fijne echo geniet ervan
ja hoor, je zenuwen kunnen overal invloed op hebben, ook daarop, Maak je niet te druk: hoe het er ook voor staat, je hebt er geen invloed op en meestal gaat alles helemaal goed. Verheug je er liever op dat je je kleintje gaat zien straks!
ja ik heb al een raren zwangerschap en ben al 9 weken bedrust maar ik ga nu strakd na een langere tijd echt weg. en dat geeft ook spanning maar ben 4d echo kan je echt beetje zien hoe je kindje wordt lijk me zo bijzonder. Denk net he als weer naar wc niet normaal weer. maar dat zal door de senuwen komen SPANNED bedankt meiden
hihihi ik was ook zo nerveus voor de echo (had m afgelopen woensdag) Het was echt onwijs gaaf! Om je kindje nu al zo te kunnen zien is echt een geweldig gezicht! Voor je t weet is het half 6
eignlijk heb ik bijna geen verassing meer ik weet wat het woord je weet de naam en dan nu zie je ook zijn gezichtje nog zo goed. Lijk het kindje nou ook als het geboren is op hoe je hem heb gezien