verder testen of niet??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Isis75, Aug 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Ben begonnen met ovu testen. Nu had ik de eerste dag geen streep (echt zelfs in licht helemaal noppes). De tweede dag een licht streepje (veel lichter dan controle streep). De derde dag een iets donkerder streepje maar nog steeds een heel stuk lichter dan controle streep. Tenslotte had ik vandaag weer totaal geen streep. Zou dit nu de eisprong zijn geweest???

Ik weet dat het stofje altijd in je urine zit maar bij mij was het ook twee keer helemaal wit, zelfs geen heel dun streepje. Aan de andere kant is het officieel pas positief bij een donkere streep.
    Zal ik nu doorgaan met testen of het zo maar afwachten voor deze maand??
    Ik weet niemand heeft het kant en klare antwoord maar meningen zijn welkom!

Ps let niet op de banner, het is de tweede ronde pas. De eerste was lang en daar heb ik de banner op gebaseerd. Wou nu eigenlijk toch graag weten wanneer ongi ongeveer kan komen.

Liefs Erica

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik denk dat idd. een ovutest het streepje net zo donker moet zijn ...dus ik zou zeggen nog even door gaan voor de zekerheid ;) suc 6 meid

3. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    het hoeft niet perse hoor meid, het kan zijn dat je lh piek 's nachts is en dat je je echte piek dus niet meet, maar doorgaans heb je wel 2-3 dgn een positieve test in die zin dat er wel zeker 2 dgn een duidelijke streep te zien is niet heel licht, en dan de 3e dag wel heel licht...

ik denk toch als je wel een duidelijke streep te zien hebt gekregen maar net niet zo donker als de test dat je wel je lh piek gemeten hebt..

succes in ieder geval, en anders toch nog even doortesten???

4. Angela27

Angela27 Actief lid

Jun 29, 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Ergens in zonnig Gelderland
    Welke testen gebruik je dan?

Ik zou de eerste keer gewoon testen zoals de gebruiksaanwijzig het aangeeft.

X

5. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    W.s handigste wat Smoekie zegt. Ik maak de testen op (nog 6). Als ik niks meer zie zullen het die lichte streepjes wel zijn geweest. Bedankt voor jullie reacties!!!

Liefs Erica

6. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ja, Erica, ik heb wel eens hetzelfde. Ik sluit me bij de verklaring van Smoekie aan.

Share This Page