lijkt wel lopende band werk hier dat testen en ik moet nog zooooooo lang w88 tot me nod maar succes iniedergeval en hou ons niet langer in spanning
haha erg is dat he, dan lees je dat iemand getest heeft en het enige dat jij dan kan denken is 'ik moet nog.... dagen wachten?!'
ja en me nod is ook nog eens als ik een lang weekend weg ben met me schoonouwelui en zussen en ik ga op woensdag (mijn nod dag) en me mannetje komt pas op zaterdag grrrrrr
ik plas bijna in me broek dus ik ga maar snel ik moet wel 5 min w88 op de uitslag het is een test van de apotheek.
nee joh, niet nog langer wachten NU testen!! Hou jezelf niet langer in spanning. (en ons natuurlijk) Succes
Hey, heb net ook een test gedaan... ..... ovulatietest..... 8) Hmm...niet spannend zeker heh!? eh ja...ik duim ook mee natuurlijk Mag dan nu eindelijk iemand vandaag een positest hebben? Pliese!? Liefs, Gerrina
WAAAAAAAH YESS eindelijk iemand gelukkig vandaag Van harte gefeliciteerd meid. Geniet ervan Liefs, Gerrina
Hier bij ons krijg je een assistente van de dokter aan de telefoon, die even wil weten wat het probleem is ivm inplannen, vraag je om een bloedtest, krijg je um gewoon niet... dr lopen zoveel assistentes rond, is het nou zoveel moeite om die test te doen?? ga deze week maar even bij ze langs..