en nu?Testen dan maar?Zooo onzeker!!!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Jee, Aug 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Hallo allemaal.

Ik zit even in een rare fase...
    Ik ben vorig jaar in november met de pil gestopt.
    Nu ben op 28 juli maar 1 dag ongesteld geworden.1 dag 'n bloeding,rest bruin verlies.Normaal heb ik dat dus nooit.
    Voel me al een paar weken nu verschrikkelijk moe.Zo erg dat ik overdag steeds zit te gapen en mijn ogen zowat dichtvallen.Heb ook last van branderige droge ogen en ben de hele dag hardstikke misselijk en heb het erg warm,terwijl dat ik het normaal altijd erg koud heb.Ook steeds een raar gevoel in mijn onderbuik en is mijn buik wat opgezet en dan die vreselijke pukkels.Eerst had ik er amper last van en nu zelfs op mijn rug!Zou dit een zwangerschap betekenen?Vind het zo eng om te testen...

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou er toch maar even een test tegenaan gooien. Succes!!

3. Niet meer actief

Ja juist. ff testen.
    Dan weet je het tenminste zeker ;)

4. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Thanx girls!
    Ik heb hier nu net wel in de webshop testen besteld.Zit al de hele week ziek thuis,vanwegen de moeheid.
    Poeh,durf het alleen niet zo goed hoor,om te testen.Misschien houd m'n lichaam me wel hardstikke voor de gek... :(

5. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    tja meid maar alleen met een test heb je zekerheid. Ik duimd at het positief is!! ;)

6. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Dat is idd zo...
    Jij al getest spijkervrouwtje?SUCCES!

7. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    jep heb toevallig net getest , kon me niet bedwingen maar hij is negatief. :(
    Hopen dat ik te vreog getest heb maar ik denk dat mijn ongi er toch aan zit te komen helaas.

8. Niet meer actief

Balen spijkervrouwtje

jij kent je lichaam natuurlijk zelf het best maar ik hoop voor je dat de menstruatie uitblijft en je over een paar dagen positief test ;)

Liefs,
    Gerrina

9. Lizzy

Lizzy Bekend lid

Jun 5, 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Heel veel succes met testen Jee!
    Hou ons op de hoogte!

Lizzy

10. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Spijkervrouwtje,wat balen zeg!Maar goed,zolang je nog niet ongesteld bent,dan is er altijd nog hoop...Ik zou gewoon over een paar dagen weer een testje doen.Bij sommige vrouwen duurt het gewoon even eer dat het 'positief' is ivm het HCG...
    Succes en houd ons op de hoogte.

Lizzy,het is idd de beste manier.Maar goed,als het dan ook negatief is...Maar goed,daarentegen als ie positief is...Ik houd jullie iig op de hoogte,hoor!

11. Niet meer actief

Hai die Jee testen zou ik zeggen!!!!!!
    Of heb je al getest? ik hoop het zo voor je zou gaaf zijn he?
    :p komt goed groeten van een zwangere jennie72

12. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoihoi...

ja ik zou ook zeggen testen.klinkt wel erg als...
    waarom zou je bang zijn om testen.al die tijd zo onzeker en nerveus zijn is niet goed voor je ,hoor.
    testen dus meid.we horen zo van je
    ,liefs iris

13. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Jennie,GEFELICITEERD MEID!Echt super!Geniet er maar lekker van!
    Irisje,ik denk ook wel dat het bij jou goed zit!Ik zal zowieso voor je duimen!Wanneer ga je testen?

Bedankt allemaal in ieder geval voor jullie medeleven!Ik heb donderdag testjes van hier besteld,dus zodra ik ze binnen heb,zal ik eens een poging wagen.Ben vandaag voor het eerst in een paar weken wat minder misselijk.Heb wel last van mijn buik.Beetje raar gevoelen en er liep van morgen gewoon een soort van wit melk achtige vloed uit.Dat maakt me alleen nog maar meer onzeker...Maar goed,ik ga testen en dan houd ik jullie allemaal op de hoogte!

Fijn weekend!

14. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Heb net test heel snel ff gedaan,had ze binnen.Had heel ff snel een plasje eruit geperst in een bekertje en um daar in gehouden.Mijn beetje urine leek wel gewoon water.Nu dus negatief getest. :cry:

15. Niet meer actief

Hai Jee wat zonde nou meid ik weet hoe je je eigen voelt. Wat vind ik dat jammer. Misschien te vroeg getest? Komt wel goed dat moet gewoon.
    Ik zal een kaarsje branden voor jullie allemaal die zwanger willen worden. :rolleyes: ;) Lieverd kop op!!!!
    groeten van jennie72

16. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Dank je Jennie!Lief van je!
    En jij,genietzé natuurlijk! ;)

Share This Page