kan dat

Discussion in 'Zwanger worden' started by dolfijntje1985, Oct 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    vanochtend ging ik me ff in bed uitrekken en kreeg toen een felle steek in me onderbuik/lies zijkant, heb het ook als ik lig met hoesten en niezen dan moet ik echt me benen optrekken en iets omhoog komen anders doet het echt zeer.
    nou ging ik ff bij google kijken en lees veel dat dat bandenpijn is.
    maar kan dat zo vroeg heb mijn ei wel eerder gekregen als de banner aangaf kan over 4 dagen ong testen.
    maar kan dat zo vroeg dan al, ga er nog niet vanuit dat ik zwanger ben dat wil ik eerst goed op een test zien.

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik heb dat ook gehad in mn vorige cyclus..helaas bleek ik niet zwanger te zijn maar ik weet niet precies wat het inhoud

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,274
    6,184
    113
    ik weet niet of het kan, maar ik heb dat al mn hele leven (zo lang ik weet dan;)) hier dus niet met zwangerschap te maken.

4. sampy2009

sampy2009 Actief lid

Aug 24, 2011
    170
    0
    0
    groningen
    ik had het wel toen ik zwanger was!!
    spannend:D

5. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    oh het hoeft dus niet maar ik heb het anders nooit rek me sochtend eerst 5 keer uit voor ik uit me bed kom nooit eerder gehad.
    maar nu wel felle steken.
    heb ook echt een opgezette buik en droom elke nacht nu al 5 a 6 nachten achter elkaar en dan een paar dromen per nacht en ik droom nooit.
    2 keer in een jaar mischien wat ik weet.
    maar durf er nog niet vanuit te gaan het is onze eerste ronde pas.
    maar je hoort wel dat het kan de eerste ronde.
    bij mijn eerste duurde het 8 maanden dus zou wel leuk zijn.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,274
    6,184
    113
    natuurlijk kan het in de eerste ronde, spannend, ik hoop voor je dat het raak is!

7. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

Sep 30, 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Heb precies dezelfde steken etc. Heel frustrerend om niet te weten wat het is! Toch maar afwachten om te testen :)

Share This Page