Dag dames, Ik ben sinds 3 maanden gestopt met de pil. Normaal gesproken word ik elke vier weken keurig netjes op de dag af ongesteld. Alleen deze maand dus niet. Ten eerste heb ik bijna geen menstruatiepijnen gehad, terwijl ik die normaal wel (heftig) heb. Afgelopen zondag 2 oktober moest ik dus ongesteld worden. Ik heb wel sinds die dag wat roze verlies, maar zeer weinig. 3 oktober werd dat wel ietsje meer, ook met wat bruin, maar vandaag is er weer bijna niks. Echt een flauw streepje roze/geel/bruin in mijn verbandje, maar een menstruatie zet zich niet door. Ik heb dit nog nooit gehad, overtijd is mij echt vreemd. Ik heb sinds 4 dagen wel lichte pijn in mijn hoofd en sinds vandaag rommelende darmen en misselijk en sinds gisteren ook zeer moe. Vanmorgen een test gedaan (niet met ochtendurine) maar die gaf negatief aan. Zou het kunnen dat ik evengoed zwanger zou kunnen zijn? Groetjes, Eef
Hoi Eef, Ik zou zeggen, probeer over een paar dagen nog eens een test als je ongi dan nog niet is door gebroken. Het kan zijn dat je nog niet genoeg HCG in je urine hebt en daardoor negatief test. Het kan ook zijn dat je ongi dit keer wat later komt. Nog even spannend dus.
Alsof de duivel ermee speelt: mijn ongi is doorgebroken. Volgende keer beter hoop ik Bedankt voor het reageren