na mijn andere topic hier een andere vraag. wie heeft er ervaring met z'n bloeding en hoelang duurde die bij jou?
geen ervaring mee, weet alleen dat ie veelal afwijkt van een gewone ongi, en vaak stukken minder is, gesproken over inlegkruisjes, uitzonderingen daargelaten uiteraard
waar zit je ergens in je cyclus? ow wacht 9 dagen overtijd.. hmm kan zijn dat je ongi nog doorbreekt, anders wordt het spannend
uit gaande van de 29 dagen die ik altijd heb. Maar dan had ik ook mijn ei moeten hebben op dag 15. ik dacht namelijk dat ik vorige week al ongesteld werd omdat ik dus last had van mijn bm maar dat heb ik ook met een ei. Maar als dat mijn ei was heb ik dus nu mijn innesteling? ik snap niet meer van mijn lijf die heb ik nog nooit gehad zo.
Uitschieters hoor ik vaak hier hoor spannend!! en ben zelf ook ervaringsdeskundige op dat gebied, dacht dat hetmn nod was, kreeg ik een smiley van cb, dacht yesss zwanger.. was het mn ei
Hier alleen bij de tweede zw een innestellingsbloeding gemerkt: waren toen echt letterlijk 3 drupjes bloed, maar kan ook meer zijn of dus niets (wel bij alledrie brui verlies gehad overigens die eerste zeg maar twee weken). Zit weinig anders op als later nog eens testen of afwachten helaas.
Hier een bloedinkje gehad op 9DPO: cremig roze verlies in broekje, geen inlegkruisje nodig gehad want was onmiddellijk gestopt.
Nou Amfy misschien toch nog hoop he.. Misschien heb je een flinke uitschieter gehad deze cyclus alles kan natuurlijk hoop voor je dat je snel positief test!
nou,hier vandaag hetzelfde: zit op 10 dpo en had deze ochtend een bruin veegje,nu niks meer of het is een voorbode op mijn ongi of innestelingsbloeding,maar ja...dat blijft afwachten!pppfff