He meiden, Misschien rare omschrijving. Maa weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Het lijkt wel of beneden alles blauw en verweekt en slap aanvoelt, maar andersom ook het gevoel dat het erg gespannen staat. Ik denk elke keer dadelijk breken mijn vliezen nog. Ook als ik gewoon ga zitten doet gewoon echt eigenlijk zeer om uberhaupt te zitten. Komt dat door de doorbloeding, herkent iemand dituberhapt? Alvast bedankt. Xxx joyce
ik herken het wel een beetje ik heb ook moeie boven benen en lijk wel als ik wil gaan staan dat ik dan door me benen zak... Maar volgens de verlos druk de baarmoeder na benee waardoor de ader ff knel komt te zitten in je bil heel vaag maar ja...
Hmm nee samantha bij mij is het heel anders heb dit gevoel in/bij rondom vagina. Geen last vast billen ofzo. Ja door mijn benen zak ik wel vaker en van mij bilspieren heb ik al lange tijd last. Maar ditherken ik verder niet. Daarom vroeg ik me ook af of meerdere da hebben.
Dat gevoel heb ik sinds vorige week, dat ik down under een mega blauwe plek heb, waar iemand dan continu in drukt. Erg vervelend en vermoeiend. Fietsen is voor mij ook al geen pretje meer, al lukt het nog wel.
Ik heb dat ge oel sinds afgelopen vrijdag....had nergens last van....toen een eind gefietst en daarna een hele vervelende pijn in mijn schaamstreek, alsof het helemaal beurs is en er iets uit kan vallen. Volgens mij is het een vorm van bekkeninstabiliteit.....na lang zitten wordt het erger...na liggen niet....wat een rotgevoel.....
Ik herken t gevoel, heb t vooral met trappen lopen dat ik t erger voel..ik ben 37,5 week zwanger en vk Zei dat dit bij mij iig het voorwerk is, dus idd dat de baarmoeder bezig is met verweken en t oprekken van t bekken..hihi weet niet of ik me zo goed uitdruk maar dit is wat ik er van begreep
Ik heb het ook, lang op het zadel van mijn fiets is niet fijn en doet zeer. Ook zitten doet zeer aan mijn stuitje/bekken. Heeft met verweking idd te maken heb ik begrepen.
Oke dus ben niet gek. Ik herkende het namelijk niet echt van de andere twee. Wel zeg maar van na de bevalling, maar ja dan is het sowieso logisch dat je een beurs gevoel hebt. Maarre bij niemand heeft dit gevoel tot een bevalling geleid? Ik bedoel het lijkt wel of het met de dag erger wordt. O ja en zijn jullie beebs ook alhelemaal ingedaald en zitten ze ook al vast? Bij mij wel al sinds vorige week volgens de gyn. Fietsen kan ik daardoor u echt niet meer. Volgens mij wordtet dan letterlijk blauw. Maar wel fijn dat er herkenning is. Thanks. Xxx joyce
Ben nog niet zo ver als jullie maar ik herken het (helaas) ook. Als ik lang zit wordt het erger... door te liggen, wordt het weer beter. Het voelt bij mij alsof het een ontzettend grote, blauwe, beurse plek is daar beneden... en hoe erger het wordt, hoe meer het ook gaat doorstralen naar mijn bovenbenen. Gelukkig wordt het dus door liggen beter (echt plat, niet alleen met benen omhoog). 's Avonds gaat hier dan ook al vroeg het licht uit
Volgens mij komt dat door het indalen van je kindje. De kleine duwt lekker in je bekken en dat kan soms pijnlijk en blauw aanvoelen. Ook kan je het gevoel krijgen dat er een hoofdje tussen je benen zit en dat je daardoor je benen niet normaal bij elkaar kan houden. Gewoon zitten op een stoel kan zelfs erg vervelend zijn. Helaas herken ik het gevoel helemaal en heb dit bij bijna alle zwangerschappen gehad behalve bij mijn zoontje. Nu dit keer weer. Ze ligt lekker ingedaald te drukken in me bekken. Nu loop ik echt waggelend en soms hele felle steken. Op andere momenten kan ik bijna niet lopen. Het zou toch mooi zijn als het gelijk het voorwerk is. Dan word de rest straks een stuk makkelijker. Zeker de dames die ingeleid gaan worden.
Rozeroos voor zover ik weet kan ons kindje niet meer verder ndalen, ligt ramvast volgens gyn dus danzal het gewoon wel door de druk van het hoofdje komen. Maar dat blijft bij mij maakt eigenlijk niet zoveel uit of ik wat doe of stilzit. Xx joyce
@Joyce, Dat bedoelde ik ook, die druk omdat de kleine al is ingedaald. En als het dan zijn of haar hoofdje beweegt dan is het helemaal pijnlijk.