heb t even gehad hoor.. heb nu al een week lang een brok in mn keel als ik moet eten, krijg er bijna niks door kan ook bijna niet meer lopen zo'n last van mijn rug en dan ook nog steeds een trekkend pijn aan de zijkant van mijn buik.. (wat zou dit kunnen zijn?) ben echt nog steeds heel blij, maar zou t zo fijn vinden als ik me wat beter zou voelen.. heb gelukkig wel steun aan mijn vriend maar ook veel verschil van meing over echt vanalles! bah! denk ook een beetje omdat ie is gestopt met roken zo dat ben ik even kwijt, fijn dat hier kwijt te kunnen vooral omdat veel mensen er nog niet vanaf weten.. groetjes!
ja meid, je zit volgens mij in de 'misselijkste' weken, als ik zo'n beetje naar het gemiddelde kijk. De meeste mensen voelen zich vanaf week 6 toenemend beroerd. (de echte pechvogels blijven dat ook heeel lang houden helaas) Als ik terugkijk had ik ook in die eerste weken de meeste buikpijn, er leek toen echt van alles te gebeuren daar, en dat is natuurlijk ook zo. Het kamertje van de beeb wordt in orde gebracht, zal ik maar zeggen! Houd moed, het neemt vanzelf weer af.. sterkte Amber
ik ken het. in het begin had ik alleen maar honger , me maag ging ook tekeer en de laatste 2 weken ofzo heb ik helemaal geen trek meer in eten , smaakt me allemaal niet. en pijn in me rug heb ik ook last van , trekt soms wat naar me bil toe vooral bij het opstaan. het is erg lastig maar ja ik heb wel zo van gaat wel wer over zal wel tijdelijk zijn.
Hoi Kimmetje, Had ik ook hoor, vanaf 6 weken. Maar gelukkig duurde het maar tot 8,5 week, daarna werd het snel beter. Dus houdt moed, het kan ook snel weer overgaan!