Ik weet niet meer hoe en wat, welke dag wat. Mijn cyclus is niet meer regelmatig en alles voelt anders. Ik probeer zaterdag weer, normaal werd ik altijd op dag 28 ongesteld. Dat is zaterdag
Temperatuur je ook? Dit heeft mij veel inzicht in mijn cyclus gegeven en je weet dan ook zeker wanneer je eisprong was. Hoop voor je dat je zaterdag een positieve test hebt.
Nee ik temperatuur niet, vergeet t steeds Vanochtend had ik een heel licht streepje op een ovulatietest. Geduld hebben is echt zo lastig voor mij...
Ik heb het bij mijn eerste 2 zwangerschappen ook gewoon direct herkend zonder twijfel.. Maar nu ik bewust ervoor ga lijkt het alsof me lijf me voor de gek houdt.. Destijds sloot ik het niet uit, dus geen ac maar dan wel bijv. voor het zingen de kerk uit... (2e kwam super snel na 1e) en ik wist het direct. Bij mij waren het ook mijn tepels vooral die als eerst een seintje gaven.. en dat was heel snel en hield aan! maar ook mijn weerstand, al kwam dat tegen de nod pas naar voren, ik voelde me een soort van grieperig. Ik geloof er heilig in dat je het aan je lijf kan merken! Al geloof ik mijn eigen lijf op t moment ff niet meer nu.. Hopelijk niet een te verwarrende message! hihi
Dat grieperig herken ik nu ook. Rommelende maag, geen trek in eten... Ik merk teveel aan mijzelf op dit moment. Zaterdag weer testen, kan bijna niet anders dan positief zijn.
Maar heb je nu al een positieve test? Als wat je opnoemt zou komen door een zwangerschap en dus door zwangerschapshormonen, dan zou een test ook echt positief moeten zijn. Negatieve testen = niet zwanger of in ieder geval onvoldoende ver voor allerlei symptomen.
Net ontdek ineens blauwe aders op 1borst en de tepel is erg opgezet. Toch morgen maar weer testen of wachten tot zaterdag?
Ik ben in 10 dagen ineens 4 kg kwijt, en heb juist erg ongezond gegeten. Weeg al 2jaar t zelfde. Zie ook wat melkrestjes in mn tepels. T moet nu niet gekker worden hoor...
Ja dat kan. Hier had ik dat ook, iets van vier dagen na geschatte ovu. Borsten voelden anders aan..raar en vaker plassen. Testte nog negatief. Reuk heel goed. Week later over duidelijk positief. Gekke krampjes in baarmoeder ook week later.