De vraag staat al in het onderwerp. Wij wilden eigenlijk oorspronkelijk niet weten wat het word, maar omdat we op een gegeven moment even bang waren dat het kindje iets mankeerde omdat het 2 cystes in de hersenen heeft (wat achteraf niks te betekenen had) hebben we onszelf maar "beloond" door het toch te vragen. Nu weten we het dus, maar we willen het wel echt voor ons tweetjes houden. En ik vind het ook wel makkelijk ivm met namen verzinnen
Ik wilde het in eerste instantie alleen tegen de opa's en oma's vertellen, maar mijn moeder had zich binnen een week al versproken dus toen heb ik het maar tegen iedereen die het wilde weten verteld
Wij vertellen het ook tegen iedereen. Alleen mijn schoonzusje wil het niet weten. Zal wel een probleem worden, kan ze ook niks zien wat ik van tevoren koop en ook niet de babykamer. Of ik ga haar voor gek houden en de kleur van het andere geslacht ergens laten slingeren, hihihihi . xxx
Heb het meteen verteld. Wel leuk, mensen vragen nu meteen hoe het is met 'Leentje' (d'r 'werktitel') Alsof ze er echt al bij hoort, wat natuurlijk ook zo is!
wij zelf weten het wel, maar zeggen het niet tegen de anderen. Behalve mn vriend, die heeft het al 3x voor elkaar gekregen om zich te verspreken... haha.
Wij willen het zelf heel graag weten en of de familie het wil weten weet ik nog niet. Zal het is aan ze vragen binnenkort. Als we zelf het antwoord hebben!
Dat zal dus de reden zijn dat wij het wel vertellen (zodra we het weten natuurlijk, want tot nu toe houdt hij/zij het geheim )
wij willen het wel graag weten straks, maar we houden het wel geheim voor iedereen. Misschien onnodig moeilijk voor onszelf maar we willen het graag weten!
Wij hebben t wel aan iedereen verteld. We hadden het gewoon over "zij" en "haar" zelfs tegen mensen die we niet zo goed kenden. Zo heb je geen kans op versprekingen en konden we iedereen het kamertje en kleertjes laten zien.
Wij hebben de babykamer al, en qua kleertjes blijven we "gewoon" neutrale kleertjes kopen, vind ik niet zo erg.
Wij hebben de babykamer al een poosje geleden besteld, en qua kleertjes blijven we "gewoon" neutrale kleertjes kopen, vind ik niet zo erg
ja want ik kan dat toch niet geheim houden. Dus iedereen mocht het weten en deze keer mag ook iedereen het weten.
hoi hoi wij weten dus ook wat het is en ook de rest van de wereld mag het weten dat wij een zoon krijgen bij destiney wisten we het ook en toen wist ook iedereen het de naam houden we overigens wel voor onszelf dus die weten alleen papa en ik groetjes nathalie
Wij houden het lekker voor onszelf. Het zal wel moeilijk om m'n mond te houden, maar de vorige keer is het ook gelukt.