Hoi, Gisteren hebben mijn vriendin en ik een zwangerschapstest gekocht bij de Action. In een verpakking zitten 2 testen. Bij de eerste test, was de 5 seconden in straal houden, niet optimaal. Na een aantal minuten hadden we fig 1 als resultaat. Een heel licht streepje. Heel onduidelijk dus. En 4 uur later, deden we 2e test. Nu in potje test gestoken. Terug 2 streepjes (zie 2e foto), maar terug weer heel licht Onze vraag is nu (sowieso vrijdagochtend nog een test, maar deze keer één van de apotheek), zwanger of niet??? Bedankt voor jullie advies!!!
Bedankt voor de vele (snelle!) reacties! Wij twijfelen nog aan indroogstreepje Maar men zegt ook dat zo'n test "nooit" vals positief kan zijn omdat het een HCG test is en enkel met dat hormoon reageert Spannend en stressvolle tijden
Waarom haal je niet even de Kruidvat 2v5 die zijn echt duidelijk! maar ik weet bijna zeker dat dit geen indroger is !
Als de streep er binnen 5 minuten stond en zo duidelijk is, is het geen indroogstreep Gefeliciteerd!!
Als het streepje binnen de tijd tevoorschijn kwam (zie gebruiksaanwijzing ) is het geen indroogstreepje . Gefeliciteerd!
Action test was bij mij vorige x na negatief Omo wit, deze is zeker duidelijk positief!! Aangezien action niet heel gevoelig is zeg ik zeker ja!! Ik denk dat een kv2v5 nog duidelijker is
ja die is zeker positief, ik heb zelf al een paar keer zo'n testen gehad een paar dagen voor mijn NOD, helaas is dit steeds heel vroeg misgegaan
Het was inderdaad positief. Clearblue test gaan halen bij apotheek. Bleek + en 2-3 weken! We sprongen deze ochtend een gat in de lucht! Bedankt voor de vele reacties!