Hoi meiden. Zit even in verwarring op de bank... Morgen mijn nod... (voor zover ik weet) Deze maand geen pil gehad en daarvoor juni en juli wel geslikt... Eergister getest en gaf negatief aan, geen streepje te bekennen ook niet na langer wachten. Vanmorgen toch maar weer eigenwijs de test gepakt haha, die van kv 5 euro. Geen streepje nadat ik me urine erin deed, maar toen keek ik na 5/10 minuten nog eens om hem weg te gooien en zie ineens een licht streepje........ Ik snap er helemaal niks meer van, nog nooit een 'indroogstreep' gehad... Tjah en nu? Wat kan dit zijn.... Hahaha
FOTO FOTO FOTO! Dan kunnen wij een betere reactie geven namelijk. Ik hoop dat je na pilstop gelijk weer een keurige cyclus van 28 dagen hebt (en dat je nu inderdaad rond je NOD zit) en niet dat je eerst moet wachten totdat de boel weer op de rit is en dat je cyclus eerst veel langer is. Over een paar dagen weer testen. Is het streepje dan donkerder en nog beter zichtbaar, dan is de kans groot dat je zwanger bent uiteraard.
Sorry dames haha helemaal niet bij stil gestaan om een foto te plaatsen. Heb hem net snel gemaakt. Niks veranderd aan de streep, hoop alleen dat ie voor jullie duidelijk is. Die foto´s met me tel zijn ook niet echt scherp scherp -_-'
Duidelijke streep hoor! Geldt bij de Kruidvat testen dat ze na 30 minuten pas niet meer geldig zijn om af te lezen? Spannend! Ik heb wel eens indroogstreepjes gehad, maar dan was het streepje wit, niet roze.
De streep moet na 5 min komen en dat is idd gebeurd stond in de bijsluiter... Ow mijn god zit hier te janken van ongeloof!! Ga morgen of overmorgen zeker nog een keer testen maar zal me toch niet gebeuren?!?! Gister op de begraafplaats geweest omdat ons overleden meisje 2 jaar is geworden en nu dit?? Pffffffffffffff blij en verdrietig tegelijk
Zit hier nog steeds vol ongeloof haha. Vriendin van me zei al als je echt zwanger bent (zij zag ook een streep) heb je een kadotje van je overladen dochtertje gehad Ze zegt koop anders die testen van action, die zijn goedkoper en werken ook goed. Hebben jullie ervaring met die testen van action? Verder ook geen krampen of last van me darmen (dunnig), dat krijg ik altijd al paar dagen voor me ongi. Alleen een beetje een druk gevoel onderin me buik
Hoop het voor je, streepje ziet er veel belovend uit. Heb zelf ook met de action testen getest niks mis mee, kun je lekker vaak testen, gewoon doen!
Hey meiden ik heb een nieuw topic geopend met POSITIEF!! Ik heb gistermiddag toch eigenwijs weer een kv test gebruikt en hij was veel duidelijker, kun je zien in dat topic!!