Vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tess27, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik verloor al paar dagen bruin.. en nu sinds net rood!! :( normaal word een test toch lichter of zie ik dat verkeerd..Zo donker was ie nog niet... Deze is van net.. raar gedoe bah :(

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Er zijn best veel vrouwen die bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap. Houdt het even in de gaten. Hoe ver ben je nu?

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    ik heb het wel vaker gehoord dat je bloed verliest en dat het toch goed zit, maar helaas hoor je ook vaak dat het niet goed zit.
    Vind je test nog wel goed knallen namelijk
    Ik zou toch even contact opnemen

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Een test wordt niet altijd lichter als je "miskraam" zou krijgen.
    Stel jij hebt een miskraam gehad, dan blijf je nog kans hebben om 4 tot 6 weken positief testen, omdat het hCG hormoon nog in jouw lichaam zit! Dus dat zegt niet altijd wat.

Ik heb vanaf 4 weken zwangerschap telkens velrood bloedverlies gehad, zegt dus ook niet altijd ben morgen 23 weken, en alles gaat goed ondanks het bloedverlies. Is inderdaad vervelend, maar wil niet altijd wat zeggen!

Geen buikpijn/krampen of stolsels verloren? Dan valt het vast mee, maar je kan er nu zo weinig van zeggen, erg vervelend maar je moet echt afwachten, en ik weet hoe moeilijk dat is. Heb het zelf ook ervaren!

Succes, en nog even... gefelicieerd!:)

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Nee er kwam wel 1 ene een sliert rood maar gebruik ook utrogestan (vaginale bollen) en dat is ook vies spul.. Maarja idd afwachten aangezien maandag de bloed test is , weet niet precies hoe ver want maandag was de terug plaatsing 2 weken en punctie was gister 2weken geleden dus net voor of net over de 4 weken..

Daarom ook zo onzeker omdat de test om de dag oploopt.. Echt naar die stress Maarja.. Wou gewoon ff weten of er nog positieve verhalen waren al ga ik uit van t ergste..

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Uh maandag is de terug plaatsing 2 weken terug zit nu op dag 12

7. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Wat rot en onzeker! Heb je verder geen krampen en verder veel bloedverlies? Het kan beide kanten op maar dat hoef ik je gezien je onderschrift niet te vertellen.

Ik duim, hoop en bid voor je dat dit allemaal goed mag gaan meis, ik gun het je van harte. Kun je je gyn/vk niet even bellen wat wijsheid is?

Dikke knuffel XX

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik heb verder nog geen gyn of vk alleen fertiliteit s poli , die had ik gister al gebeld en t was echt afwachten zei ze tot maandag.. Dankjewel voor t mee hopen enz!! Totaal geen kramp...en t is nog niet super veel maar ik verwacht er niks van..

9. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Billenknijpend het weekend door dus.. hoe laat moet je maandag? En wanneer krijg je de uitslag?

10. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ik heb met 6wk zwangerschap na een cryo tp flink bloedverlies gehad.... meer dan een menstruatie.
    Bij de echo was er een mooi kloppend hartje te zien en een actieve bloeding boven het vruchtzakje. Volgens mn gynaecoloog kon het 2 kanten op gaan... miskraam of een doorgaande zwangerschap. Bij mij is alles goed uit gepakt en ben nu bijna 31wk zwanger. Gebruikte overigens 3xdd 3 utrogestan en 3xdd 1 progynova voor deze cryo tp.

succes meis en ik duim voor je dat t net zo goed mag uitpakken voor jou als dat het voor mij heeft gedaan!!!!

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dankjewel!!!

Maandag 08.30 mag ik maandag en 13.15 uitslag

12. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoe rood is rood? Is het waterig rood of echt dik rood. Heb je mss seks gehad of moeite gehad om naar de wc te gaan. Dat kan allemaal bloedverlies veroorzaken, he.

Ik heb ook een paar keer waterig rood gehad en ben nog steeds zwanger. Het geeft natuurlijk geen garanties, maar het kan echt nog goed gaan. Ik heb het toen bij het MCK besproken en die vertelden me dat ze het zo vaak horen.

Ik duim in ieder geval voor je!!!!!! Hou je taai dit weekend!

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dank jullie lieve meiden..

Helder rood geen dikke troep nog. Geen sex dat wil ik niet nu haha.. Wel 2x wc geweest omdat t al 3 dagen niet lukte, vandaag wel!

14. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    En Tess... hoe is het gegaan vandaag?

15. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @tess hoes het gegaan meid vandaag. Hopelijk goed nieuws.

16. Evientje

Evientje Niet meer actief

Hoe was de uitslag van het bloedonderzoek?

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hoe was de uitslag?

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wat lief dames..

Ik bloed nog maar niet zoals normale menstruatie, maar dat kan nog, mn hcg waarde was 182 dus opzich netjes zeiden ze voor dit termijn, donderdag weer prikken en kijken of het afneemt of verdubbeld, ook al verdubbeld het is het nog onzeker maar ik ga er niet van uit dat het verdubbeld.

Deel Deze Pagina