Naar de KA geweest

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissMom, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi allemaal.
    Ben echt super opgelucht na vanmorgen.
    Dochterlief kwakkelt al vanaf dat ze 2 weken is met haar weerstand, continue verkouden en oorontstekingen.
    Benauwd, zwaar ademen, blauw aanlopen noem maar op.
    30 november is mijn dochter geholpen aan neusamandelen en een gaatje gemaakt in 1 oortje (trommevlies)
    nadien nog 5 AB's gekregen in 1 maand tijd, ook aan de ventolin door haar benauwde aanvallen etc etc.(was december dus waarschijnlijk is dit gewoon een flinke virus geweest)
    Vorige week nog naar KNO geweest omdat de HA vind dat ze buisjes moet maar KNO wil dit niet doen want eenmaal oorontstekingen zal dat doormiddel van buisjes niet minder worden AHUM!
    Toen heb ik uiteindelijk gevraagd om doorverwijzing naar KA want werd dit spuugzat.
    Dochter is helemaal nagekeken en ze krijgt nu een ander soort puffer die ze smorgens en savonds moet krijgen om de slijmlaag ofzo te beperken, weet niet hoe precies haha.
    Ze zou koemelkallergie kunnen hebben wat haar verkoudheden en 'astmatische' klachten verergeren maar dat hoeft niet omdat in de fam astma zit en ze erg klein geboren is waardoor haar weerstand wat minder is.
    Over 3 weken hebben we ook een afspraak bij bij iemand voor eventuele tips ivm haar benauwdheid etc.

Vannacht werd mijn dochter weer gillend wakker en ze had gisteravond al koorts dus dacht, oorontsteking.(kon er de klok ook op zetten)
    Toen heeft KA haar oortjes even nagekeken en beide oortjes zijn weer ontstoken ZUCHT!
    Ze heeft een brief geschreven voor KNO dat ze echt buisjes zou moeten en ja, ontstekingen kunnen blijven komen maar die kunnen doormiddel van de buisjes zelf weggaan.
    Voor de rest is mijn dochter gewoon super gezond!!!
    Ze groeit perfect en komt erg goed aan, kan ook niet anders haha.
    Voorlopig blijven we heen en weer racen tussen KA en die vrouw die adviezen geeft (hoe noem je zo iemand haha astmaverpleegkundige?)

Nou, dit wilde ik even kwijt haha.
    Toedelssss

2. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Jullie dus ook aan de buisjes... wij ook, zoonlief (11 mnd) krijgt ze over 2 weken. Best spannend he?
    Raar trouwens dat jullie KNO arts geen buisjes wilde doen?

Hoe oud is je kindje eigenlijk?

3. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Deel Deze Pagina