Yeaaaah eindelijk zijn we zwanger!! Ondanks twee positieve testen is het nog moeilijk te bevatten... Na de tweede IUI op valantijnsdag mag er eindelijk een wondertje in mijn buik groeien Zijn e rnog meer stellen rond de 4 weken zwanger ook van de 2e IUI??
Hoi Linnepin, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik lees al een tijdje mee in een andere groep, waar ik jouw verhaal heb gelezen. Ik had zelf niet de behoefte om te schrijven, maar nu kan ik het niet laten. Ik heb namelijk net als jou op valentijnsdag mijn 2e iui gehad en zie mijn banner!!! Na 1,5 jaar en 1 miskraam in sept ben ik nu eindelijk weer zwanger!! Met gonal-f- pregnyl- iui en utrogestan. Overigens hebben we al een zoon van 5 jaar waar we zonder problemen zwanger van zijn geraakt. 1e echo op 24 maart. Gebruik je ook (nog) utrogestan?
Allemaal bedankt voor alle felicitaties!! @KoBobo, Wat leuk dat we op dezelfde dag de 2e iui hebben gehad, en dat op valantijnsdag, mooiste valentijnscado ooit he !! Onze verhalen schelen dan idd niet veel wij hebben er ook 1,5 jaar over gedaan, alleen wordt dit ons eerste wondertje. Ik heb tijdens de iui alleen pregnyl gespoten, verder alles in de normale cyclus. Ik heb de eerste echo 23 maart Komt meer omdat ml vaak door de weeks weg is en ik special gevraagd heb of het op maandag kon. Kom je toevallig ook uit de buurt van Rotterdam??
Jazeker mooiste valentijskado als alles goed blijft gaan! Wij mochten ook 23 maart komen, maar was niet zo'n handige tijd dus maar de 24e gepland. Daar kijk ik erg naar uit! Vorige zwangerschap kwamen er tijdens de echo achter dat het kindje niet verder was gegroeid dan 5,5 week, dat was erg verdrietig en daarom extra spannend nu. Heb inmiddels 3 testen gedaan. Een week geleden de eerste, was al knalpositief. En nu een digitale en volgende week weer om te zien of het hcg mooi oploopt. Kan het nog maar moeilijk bevatten. Hoe zijn jullie in de medische molen belandt? Nee kom niet uit de buurt van Rotterdam. Uit zuid-oost brabant.
Ohw dat is dan nu idd wel extra spannend natuurlijk!! Ik heb de dag van mijn NOD al gelijk twee testen gedaan hihi geloofde het gewoon niet Wij hebben het eerst een jaar zelf geprobeerd en daarna naar de HA gegaan, en die heeft ons na een test op de zaadkwaliteit eigenlijk gelijk doorgestuurd naar t ziekenhuis. Al met al hebben we ong een half jaar in de mmm gezeten. Ik kan het ook nog steeds niet bevatten hoor hihi blijft nog steeds onwerkelijk het idee dat er een klein wondertje in mijn buik zit.... Enige wat ik e rnu van merk is dat ik nog nooit zo veel op de wc heb gezeten om te poepen als de afgelopen week. hahaha Gelukkig worden de krampen wel minder... Daar ben ik ondertussen wel klaar mee, maar goed heb het er echt allemaal voor over!! We gaan gewoon kei hard duimen dat onze wondertjes lekker blijven zitten!!
Fijn dat het voor je gevoel toch nog snel gelukt is! Na een hele zwangerschap van onze eerste zoon, lang gewacht met tweede en toen lukte het dus niet. Na de miskraam ook in mm belandt vanwege cyclusstoornissen. Ik denk alleen zelf dat de utrogestan ervoor heeft gezorgd dat ik nu zwanger ben. Het was de eerste ronde dat ik het mocht gebruiken. Nog steeds niet te bevatten he? Heb je al mensen ingelicht over het goede nieuws? Dat je zo'n buikkrampen hebt! Ik loop eerder vast! verder heel moe, pijnlijke borsten en weinig eetlust. Alles voor een goed doel!!
Blijft idd nog steeds onwerkelijk. Ben ook echt benieuwd wanneer t echt door gaat dringen denk na de echo.... Ik heb geen idee wat de utrogestan doet... bij ons was dat niet nodig. Fijn dat t bij jullie wel de doorslag heeft gegeven!! Wij hebben al redelijk wat mensen ingelicht. Voornemelijk de mensen die dichtbij staan en weten dat we in de mmm zitten. Op me werk weten ze t ook vanwege de ziekenhuisbezoeken en nu de wc bezoeken... De krampen zijn al een stuk minder gelukkig!! Heel moe ben ik niet merk wel dat ik iets minder energie heb als normaal... me borsten zijn ietswat gevoelig maar niet pijnlijk. En me eetlust is eigenlijk gewoon normaal. Zo zie je maar hoe verschillend iedereen is.!