Wie is er nog meer vaker 's avonds dan 's ochtends misselijk? 's Ochtends denk ik: ik heb nergens last van, prima. Maar aan het eind van de middag beginnen de boeren te komen en het maagzuur op te spelen. Bij het avondeten eet ik heel weinig door vol gevoel en dan de hele avond misselijk tot ik ineens supertrek krijg en nog een halve maaltijd weg werk... Herkenbaar voor iemand?
Yep, vanaf week zes tot aan nu nog! Op dit moment ook....begint eind van de middag, avond het ergst en is in de ochtend weer bijna weg....
Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook! Een paar happen avondeten en ik was klaar. Geen eetlust en misselijk. Nooit hoeven overgeven, maar gewoon geen zin in warm eten. Een vriendin van mij had precies hetzelfde. Dus ochtendmisselijkheid hoeft helemaal niet kan ook anderom
Hier ook lang gehad (tot een week of 18). Eigenlijk de hele dag door, maar savonds het ergst. Daarna even een tijdje niet en nu weer af en toe de hele dag en savonds...
hoi is zeker herkenbaar , ik had het ook bij mijn zwangerschappen totaal geen zin in warm eten s avonds en nam meestal een toetje of zo of iets anders fris dat ging er wel in het gekke is ik heb het nu zelfs weer en zit 2 dagen voor mijn nod dus spannend
Ja ik had dat ook! Vanaf 6 weken t/m week 17 elke middag/avond ziek! Ook altijd gespuugd na het avondeten...
ik heb het vooral wanneer ik net gegeten heb....Blijkbaar verdraag ik geen warm eten meer...Dus het enige wat ik de laatste dagen eet is: fruit en cornflakes en beschuiten... Daar word ik tenminste niet ziek van !!
Ja ik had dat ook! Werd vaak na of tijdens het avondeten misselijk. Tot een week of 16 gehad.... Succes, hopelijk gaat het snel over!
Ik heb het ook, al word het nu gelukkig minder. 's Avonds geen eetlust en misselijk. Als ik zelf moet koken, krijg ik helemaal bijna geen hap door m'n keel. Bij eerste zwangerschap precies hetzelfde verhaal.
Ik krijg het met name 's nachts. Drama want een goede nachtrust is mij veel waard. Het wordt gelukkig wel minder ondanks dat het na een paar weken wegblijven weer vrolijk terug kwam.
Ik had het ook eind van de middag en 's avonds! 's Ochtends voelde ik me juist prima. Kon een paar weken ook echt nauwelijks avondeten wegkrijgen. Dat is sinds een week al een stuk beter. Nog steeds wel soms 's avonds even een misselijkheidsvlaag maar het wordt al beter!
zo hee, wat veel reacties en wat veel die hetzelfde hebben. moet zeggen dat ik vandaag ook 's ochtends erg weeig ben. ik denk toch net te laat gaan eten...
Yup hier ook.. Eigenlijk heel de dag wel maar 's avonds het ergst... Als ik dan gekookt heb heb ik al gegeten en gedronken.. Na een paar happen heb ik genoeg.. Krijg het gewoon niet weg, terwijl het avondeten mijn favoriete maaltijd van de dag was.. Nu denk ik een cracker met vruchtenhagel vind ik ook prima Had ik bij mn vorige zwangerschap trouwens ook