Echo's -> verduidelijking?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door speeters, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Beste gynaecologen,

    Ik moest gisterenochtend voor een echo naar een beeldvormingpraktijk, omwille van buikpijn en ik vermoed ook ter controle na de miskraam. (Al is dat misschien nogal laat na de Mk?)

    Onderstaande foto's zaten in het mapje met echo's, in die volgorde maar wel in groep, dus ik vermoed dat het allemaal foto's van mijn baarmoeder zijn (er zijn ook andere echo's gemaakt).

    Ik had twijfels over een nieuwe zwangerschap, maar had niet de gelegenheid om vragen te stellen aan de echoscopist (die was verdwenen zonder te zeggen dat hij klaar was met het onderzoek). Ik moet deze echo's naar mijn huisarts brengen, maar die is pas volgende week terug van vakantie.

    Zouden jullie informeel eens naar deze echo's willen kijken zodat ik iets meer weet? Ik vertrek namelijk zelf ook voor 2 weken op vakantie en mocht er opnieuw een zwangerschap zijn of dergelijk, dan zou ik daar graag rekening mee houden op mijn vakantie.

    Ik vermoed zelf dat er niets te zien is en dat alles gewoon in orde was, maar ik zou graag even gerustgesteld worden.

    Heel erg bedankt alvast!
    Sandra

    (Normaal kom je bij de oorspronkelijke foto uit door erop te klikken)

    [​IMG]
     
  2. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
  3. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
  4. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
  5. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
  6. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi speeters.

    WIj zijn geen gynaecologen, maar verloskundigen en kunnen helaas voro jou niet oordelen over deze echo's je zult contact moeten opnemen met je huisarts of neem contact op met een gynaecoloog.

    ALs tip wil ik je meegeven niet te 'uppen' daardoor denken we dat de vraag al is beantwoord.

    Fijne vakantie, Imke
     
  7. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Toch bedankt Imke, voor je antwoordje!

    Ik ga één van de dagen met de foto's even langs de huisarts. Ik had er niet bij stilgestaan dat er een verschil is tussen verloskundigen en gynaecologen. ;)

    Bedankt ook voor de tip! Ik vreesde dat het niet zo duidelijk zou zijn dat mijn vraag nog niet beantwoord was door de meerdere berichtjes in dit onderwerp met foto's.

    Heel erg bedankt voor de tijd die jullie aan ons besteden!

    Groetjes,
    Ellen
     

Deel Deze Pagina