Hallo , Ik heb op 4 juli men laatste ms gehad , rond 16 eisprong . vandaag ben ik op. dag26 en mits wat symptomen heb ik deze ochtend met eerste urine een predictor zwangerschapstest gedaan. .maar ik zie niks dus negatief Mijn vraag is zijn dit goede testen of niet.? Heb namelijk nog 1 clear blue digital met weekindicator liggen vanaf wanneer kan ik die gebruiken ? Liefs . Kim
welke predictor? de early of normale? de normale is niet gevoelig dus daar ben je wellicht te vroeg voor. de early is heel onbetrouwbaar. hij gaf bij mij een streep met kraanwater, mannen testen positief, bij zwangere zegt hij negatief en geef vals positief bij niet zwangere.
Bij mij gaf predictor (die je zogenaamd 3 dagen voor nod kunt doen) bij beide zwangerschappen op nod negatief terwijl kruidvat 2v5 en clear blue wel positief waren later die slag. Ik koop dus nooit meer predictor.
De gewone niet de early . Bedankt voor de info . Nu nog even afwachten en dan een clear blue als ze niet komen ...
o jee, ik heb ook de early gekocht en ging morgenochtend testen. Heb er ook nog 2v5 van kruidvat liggen. 't is zo al moeilijk, waarom moeten ze die valse testen dan verkopen?