maxicosi op achterbank auto

Discussie in 'Verzorging' gestart door mwjalloh, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    ik weet hoe je de maxicosi moet bevestigen op de bijrijdersstoel, maar hoe doe ik dat op de achterbank? Ik heb geen gebruiksaanwijzing meer.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Op dezelfde manier?

Ik doe in ieder geval niks anders hoor.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, ja hier ook op dezelfde manier.

Maar misschien dat je gordels te kort zijn? Dan kan je langere gordels laten plaatsen, of gebruik maken van een easybase. Die easybase is sowieso heel handig, ook als je gordels wel lang genoeg zijn. Wij willen echt niet meer zonder! :)

4. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    op dezelfde manier, maar dan kunnen wij de baby dus niet zien? das toch niet handig.....

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Mwah, ik vind 't wel meevallen eigenlijk met onhandig. Ik denk dat als ik Milan wel zou kunnen zien, ik alleen maar afgeleid zou zijn, en zo minder op 't verkeer zou letten. Maar anders zijn er altijd nog spiegels die je kan bevestigen en dan zo, via je achteruitkijkspiegel, je kindje in de gaten kan houden.
    Bovendien is het ook veiliger, je kindje op de achterbank.

6. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    ok, ja veiligheid boven alles he!
    Bedankt voor de antwoorden!

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik had een luca http://www.miyali.com/ op de hoofdsteun van de achterbank hangen. zo kon ik Sven via de spiegel nog wel zien. was voor mijn eigen geruststelling, omdat Sven nogal vaak spuugde in het begin.

8. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    ik heb ook een luca speigel op de hoofdsteun, Dylan vind het prachtig om naar zichzelf te kijken en ik kan zo af en toe eens kijken of alles goed gaat....
    en het bevestigen inderdaad hetzelfde!

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    precies hetzelfde inderdaad en helaas zie je je kindje dan niet maar ik heb altijd zoiets van je kunt altijd wel ergens stoppen dus o problemo :D

10. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Bij ons Yelena ook op de achterbank. De 1e keer met de auto zat ik wel naast haar, maar eigenlijk slaapt ze altijd dus ik heb weinig in de gaten te houden. Soms is het huilen geblazen, maar dan stop ik haar speentje terug en dan is er niets aan de hand. Als het echt paniek is, gooi ik mijn stoel ff nar achteren dan kan je er ook bij.

Deel Deze Pagina