Hallo, Mijn zoontje van 7 weken zat tot afgelopen weekend mooi op 6 voedingen van 120+4 en kreeg rond 22.30u zijn laatste fles en kwam dan rond 4.00u weer voor een flesje en dan sliep hij weer tot ongeveer 8.30u. Overdag zat er gemiddeld zo'n 3,5 uur tussen de voedingen. Hij weegt nu ongeveer 4,5 kilo. Nu sinds afgelopen weekend komt hij ineens om 3.00u en daarna weer rond 6.00u. Hij krijgt nu dus weer 7 flessen van 120+4. De flessen gaan tot de bodem leeg en met minder neemt meneer echt geen genoegen. Meestal mekkert hij zelfs daarna nog even en lijkt hij nog niet echt voldaan. Hij doet ongeveer 20 minuten over zijn flesje, dus drinkt ook niet te snel. Vaak doe ik zelfs nog 10 ml extra water erbij. Het probleem is dat ik niet goed durf op te hogen , omdat ik bang ben dat hij dan veel te veel binnen gaat krijgen en nog steeds 6 of 7 flessen wil. Er lijkt geen rem op te zitten bij hem. Hij krijgt overigens al forte voeding, dus da's geen optie meer. Wie o wie heeft de gouden tip voor ons? Groetjes, Willes
Het kan een periode zijn he.. Rond 8 weken is er een 'sprongetje'.. Wellicht dat hij daarom ineens een paar nachten weer vaker komt voor zijn flesje. Meestal gaan deze periodes vanzelf weer over.. Je zou de fles nog wel kunnen ophogen.. Misschien is het maar tijdelijk nodig.. Maar je komt nu bij 6 flessen uit op 840cc voeding per 24 uur. Met 7 voedingen (waar je nu op zit) kom je uit op 945cc per 24 uur. Probeer er anders één op te hogen naar 150+5? Kijken wat hij dan doet. Als het om een sprongetje gaat, gaat het vanzelf weer over. Succes