Ik vind Lily het leukst. Luna ook leuk opzich, maar dat hoor je zo vaak dat ik het daardoor niet meer leuk vind. De rest vind ik sowieso niet zo leuk.
Zoë, waarom moeilijk uit te leggen haha Lily ook leuk maar vraag me af of het fijn is als je volwassen bent. Ik vind het wel echt een schattige meisjesnaam. Namen in de lijst waar ik wat minder mee heb zijn:Luna(ken toevallig veel honden met deze naam en dan heb je de uitspraak nog loena of Luna) Nia(doet me niets, Noa wel leuk) en Loïs(ook uitspraak loois of loijs die laatste nee niet mooi doet me denken aan luis). Maar het zijn allemaal prima namen hoor! Volg vooral je eigen smaak
Ja dat heb ik ook wel met Lily, maar ook wel met Zoë eigenlijk. Lastig. Ik vind nu de combi Nia Lily heel mooi, zodat ze het toch als tweede naam krijgt Ik ken geen honden-Luna, maar kan het wel indenken idd dat veel mensen hun hond zo noemen. Loïs uitspreken als Loo-is, Looijs is idd niet mijn ding.
onze hond heette Zoë. een rede om een dochter niet zo te noemen maar wel een mooie naam. de hond van mn schoonouders heette Luna (Luuna) al zei ik automatisch altijd Loena. maar na een aantal correcties zeg ik nu sneller Luuna. ik vind Loïs een prachtige naam. tis dat ons zoontje en ikzelf al met de L beginnen dat een 3e L niet handig is.. want anders had ik het geweten
Ik vind Luna niet persee een hondennaam hoor is meer toeval denk ik! Ja Nia Lilly die combi vind ik wel erg mooi Grappig ik heb dat bij Zoë dan weer niet. Zo zie je ook maar dat veel gewenning is