Nu hebben we al een dochter Julia en verwachten we nog twee meiden Oli.via en Oph.elia. Hier in huis begint het wel erg roze te worden en partner heeft al aangegeven dat hij dol graag een zoon wilt. Zelf heb ik altijd al een groot gezin willen hebben dus vind het allemaal wel best. Nu kwam ik de meisjes naam Vesper tegen die ik heel leuk vind maar vroeg ik mij af past het ook bij een jongen? De naam is nog niet bekend en vind de naam zelf iets te mannelijk klinken om hem aan een dochter te geven. Wat denken jullie?
Ja, dat kan zeker. Volgens de Sociale Verzekeringsbank is hij in 2014, 6 keer aan een jongen gegeven.
Zou wel kunnen voor een jongen vind ik. Het is wel een compleet andere naam dan de stijl van je meiden, maar goed dat hoeft in principe niet uit te maken.
Ik vind het een jongensnaam maar vind Jesper mooier, bij Vesper moet ik heel gek aan die scooter denken Vespa
Ik vind het ook voor beide wel kunnen denk ik. Maar euh..... Je gaat toch niet door tot je een jongen krijgt??
Ik vind het echt een jongensnaam..zou helemaal niet aan een meisje denken. Vind het niet echt een mooie naam..vind jesper dan leuker. Maar goed gelukkig ieder zijn eigen smaak
Ik denk dat als je - in het algemeen - een onderwerp moet openen om te vragen of iets wel kan, dat dat genoeg zegt.. Maar ik zou zelf Vesper eerder voor een jongen vinden dan voor een meisje.