Hoi iedereen, wij waren van plan in september te stoppen, maar we kwamen daar sinds een tijd geleden van terug en ik zou in augustus stoppen. Nu heb ik nog 10 dagen te gaan met mijn laatste pil en ik krijg ze niet meer over mijn lippen... Kan ik ze nu gewoon laten of moet ik het toch nog 10 dagen zien vol te houden? groetjes... Edit moderator: Verplaatst naar anticonceptie.
laten staan kan altijd maar je lichaam zal wel even van slag zijn denk ik. waarschijnlijk wordt je binnen een paar dagen dan ongi, maar wat je cyclus daarna gaat doen is natuurlijk afwachten. denk zelf dat het handiger is om je strip af te maken.. succes met zwanger worden!
ikzelf zou je strip afmaken het kan verder geen kwaad als je nu al stopt, je hebt alleen meer kans je cyclus in de war te schoppen!
Ik wilde ook stoppen nadat ik een stuk of wat al had ingenomen. Maar ik wist niet hoe mijn lichaam er op zou reageren en daar maakte ik me wel zorgen om, er zitten toch niet voor niks zoveel pillen op 1 strip... Dus ik heb wel tot de laatste geslikt, daarna ongesteld geworden en ik moet vanacht weer ongesteld worden of ik heb last van ontpillen of ik ben zwanger? Spannend & eng...
hallo ik ben ook ineens gestopt met de pil,ik slikte de minerva pil en heb ook vernomen dat deze pil al na 2 dagen uit je bloed is verdwenen,ik hoop dan ook zo snel mogelijk zwanger te mogen worden ik weet niet of ik dat stukje text over de minerva hier mag zetten maar dit las ik: Als u graag zwanger wilt worden en stopt met Minerva, is er geen enkele reden om nog een aantal maanden te wachten met zwanger worden. De hormonen uit Minerva zijn namelijk binnen twee dagen uit het bloed verdwenen. Sommige artsen adviseren één gewone menstruatie af te wachten voordat u zwanger wordt. Dit heeft te maken met het feit dat dan de datum van de bevruchting en dus de 'uitgerekende' datum beter is te bepalen. was een stuk over de bijsluiter van die pil, veel succes met zwanger worden meiden