Na hoeveel tijd positieve test?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SaartjeH, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Ik ben eigenlijk eens benieuwd hoe lang het duurde bij de meeste dames vooraleer ze positief teste. Ik lees soms 1 dag overtijd, soms 3 weken enzovoort. Ik heb ooit een miskraam gehad toen ik jong was (18 jaar) en toen teste ik pas positief na 3 maand (jammer genoeg 1 maand daarna mk... :cry: )

2. pipikippie

pipikippie Actief lid

16 dec 2007
    158
    0
    0
    ik had vandaag voor het eerst een pos. test (wel heel licht) en ben 1-2 dagen overtijd.
    maar volgens mij ligt dat er maar net aan hoe snel jouw lichaam hcg aanmaakt.

3. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Zaventem
    Ja, ik weet dat het afhankelijk is maar ben gewoon een beetje benieuwd ;)

4. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ik had ook ongeveer na 2 a 3 dagen overtijd een positieve test

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    De meeste testen denk ik toch tamelijk vroeg positief, vanaf de NOD. In uitzonderlijke gevallen kan het ook wat langer duren (zoals bij jou), maar vaak is dat omdat er een latere eisprong heeft plaatsgevonden.

Wat erg dat je toch nog een 'miskraam' gekregen hebt! Hoe veel weken was je dan al?

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik lees even mee ben ook wel supernieuwsgierig ....

7. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ik heel snel: 4 dagen voor NOD al. Ik zal wel zo eentje worden die de hele tijd hormonale buien heeft enzo, haha. Heb ik nu ook al trouwens.

8. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Ik teste een dag voor NOD positief, eigenlijk per ongeluk goed nieuws, want ik dacht dat ik ongesteld werd (ivm bloedverlies). Dus eerst helemaal sip omdat ik dacht dat we naar de volgende ronde gingen, en een paar uur daarna helemaal in de wolken :D

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik testte op NOD dag! Ik had geen kwaaltjes van menstruatie, dus dacht ik ga ik maar ff testen, ja hoor, zwanger! Me vriend wist het wel dat ik zwanger was en ik niet.... hahaha!

10. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Zaventem
    @speeters: ik was toen al 3 maand zwanger en heb mijn miskraam niet lang daarna gekregen. Was zeer pijnlijk want heb toen weeën gekregen.
    Toen ik mijn test deed en het positief was kon ik onmiddelijk naar de gyne. Die heeft dan gekeken en ik was al 3 maand ver. Ik had al een buikje. Een week daarna zijn de weeën begonnen. Ik wist toen niet wat me overkwam. Het was vreselijk pijnlijk en heb na twee dagen Gyne gebeld. Op consultatie gegaan maar hij kon niets zien. Heb toen een medicijn gekregen om dit tegen te gaan maar het kon niet baten... Indien het geen mk was geweest had ik nu een kindje van 9 jaar rondlopen. Het doet nog steeds pijn en ik denk dat alle dames die een mk hebben gehad er zo ook over denken en hetzelfde voelen.

11. Niet meer actief

ik heb bij mijn vorige zw ook pas na 21 dagen positief getest, helaas is dit een mk geworde

Sterkte ermee

12. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    @ SaartjeH: Het moet inderdaad erg moeilijk voor je geweest zijn! Hopelijk mag je snel opnieuw zwanger zijn!

13. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Wat erg, die mk's... Hopelijk zijn jullie heel snel zwanger! Kunnen we een dikke buiken feestje geven!

Als ik over die mk's zo lees, zou het dan niet zo kunnen zijn dat een late aanmaak van hcg, kan duiden op een mogelijk mk iets later?

14. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    ik teste 26 dagen pas positief,maar daarin tegen denkt de vk dat ik een latere eisprong heb gehad want volgens haar de test van 11 dagen overtijd had niet negatief moeten uitvallen als ik zwanger was.we zien het volgende week dinsdag wel.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @infao : na 26 dagen positef ? op welke dag heb je dan vermoedelijk je ei gehad ?

16. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    zoals ik denk heb ik mijn eisprong 29 nov gehad,zij denken dus of een week later of 2 weken later.
    ja pas na 26 dagen maar ikzelf denk had ik hem eerder gedaan was hij wel positief geweest maar ik had er een hard hoofd in dus was echt geschrokken van een positieve test.ik hoor het 5 feb wel kan haast niet wachten zeg.maakt me echt niks uit of ik nu 12 weken ben of 10 als ik maar zeker weet hoelang ik ben want die twijfel is niet leuk.

17. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Zaventem
    Hey dames. Ik begin stilletjesaan moedeloos te worden. Ik heb al enkel dagen echt last van duizeligheid, misselijkheid, oververmoeidheid en pijnlijke rommelige darmen en dat duurt tot ongeveer 15 u in de namiddag. Daarna gaat het prima. Wanneer ik dan thuiskom van het werk moet ik slapen. Heb al een paar dagen pijn in zijkant linkerborst maar vandaag had ik echt steken die trokken naar mijn oksels. Ook mijn rechterborst is iets gevoeliger geworden en dan vooral mijn tepel. Alle bobbeltjes op mijn borsten zien wit en er komt veel talg uit. Mijn witverlies en vochtverlies blijft heel hoog. Ik heb ook trekken in mijn vagina/baarmoeder precies. Is echt een raar gevoel. Is het nu mijn eisprong die eindelijk doorkomt of zijn het typische symptomen? Zou ik zwanger zijn zou het 5 weken of zoiets zijn... Nog twee dagen lutenyl en dan zouden normaal gezien mijn duivels doorbreken. Anders waag ik nog eens een test.

Deel Deze Pagina