krampjes of anders

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nathalie25, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie25

26 jan 2008
    13
    0
    0
    weet niet of ik hier helemaal goed zit, maar ik ben erg ongerust.

heb sinds gister een soort van steekjes ofzo onder in me buik het is wel dragelijk...het is niet zo dat ik het uit schreeuw van de pijn.
    wat zou dat kunnen zijn?
    ben nu 8.5 week zwanger en bij de eerste echo hadden ze gezegt of je krijgt een tweeling of het gaat helemaal mis, en dat de dooierzak te groot zou zijn maar de vruchtjes kwamen wel overeen met het aantal weken ben zo ongerust...pfff heb volgende week woensdag een nieuwe echo maar ja ben zo bang dat het mis gaat. met alles wat ik voel denk ik dat maar kan het ook wat anders zijn, ik weet niet hoe dat voel een miskraam en weet ook niet of je zoiets kan voelen aankomen.
    beginnende miskraam? of voelt dat heel anders?
    wie kan me helpen?

liefs nath

2. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    sorry ik kan je niet helpen,
    maar wil even zeggen dat ik het heel vervelend voor je vind.
    dring er anders op aan dat je eerder een echo wilt,je hebt toch een dringende reden?
    succes!

3. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Hey, toen ik mijn mk heb gehad heb ik last gehad van weeën. HEt was echt ondraaglijk en ging dood van de pijn. Ik hoop dat het goed gaat bij jou en dat het een tweeling is. Mijn duimen draaien

4. Ines77

Ines77 Lid

12 mei 2007
    58
    0
    6
    ik heb er geen ervaring mee, maar mensen die ik hoorde over een miskraam hebben ondragelijke pijn geleden.... En steekjes in je buik mag volgens mij wel in de zwangerschap.
    Hoop voor je dat het allemaal goed is en de steekjes betekenen dat je baarmoeder wat groeit ofzo! Succes

Deel Deze Pagina