Heb ook vaak lichte streepjes gehad. Je bent dan toch gespannen en vol hoop. En teleurgesteld als je dan toch ongesteld wordt. Het hoort er allemaal bij. Hopelijk lopen ze nog op. Succes!
Dankjewel ik duim ook voor jou maar m'n streepje is nu zo goed als weg en heb wat bruinverlies bij afvegen en voel me niet meer "zwanger"
Ik heb ook vandaag getest en me ook zwaar negatief dus me positieve streepen waren in eens weg mooi vergeten dat ik zwanger ben voorbereiden voor de rode duivels
Echt raar maar nog raar is ik heb geen eenkel kramp of roze vloet of wat dan ook ben allen nog beetje raar in smaak
Ja echt.. Weet wel dat ik nu echt Nie meer aan vroege testen doen.. Je zit te stuiteren om vervolgens keihard op j bek te gaan..
Zo en vandaag me test dag die ook zwaar negatief geworden zels clear blue van positief naar negatief . Dus 1 ivf mislukt . K.l.t.n zooi baal ik kei hard
Migi... je hebt een verse ivf gedaan toch? Dan heb je dus pregnyl gespoten. Op welke dag heb je dat gespoten en hoeveel? (Normaal is 10.000 eh voor een punctie).
Ok. Dan kan het niet meer van pregnyl zijn geweest. Dat is op dag 20 wel weg. Succes de volgende poging. Ik weet hoe zwaar ze zijn!